Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en brukt bil. Det står mellom en blå eller en hvit bil. Er det noen som får en dragning mot en av de to. Jeg veit ikke om hvem som er best å kjøpe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk i blå bil kommer ikke til himmelen om de dør i den, hvite biler er djevlenes verk om vinteren, du må kjøpe en rød eller rosa bil!

Anonymkode: 2e80a...e0b

• Liker 4
Skrevet

Hæææ. Kan skjønne at hvit bil er vanskelig å se om vinteren. Men ikke det å komme til himmelen eller djevelens verk!!! 

AnonymBruker
Skrevet

For hva står hvitt for? Uskyld, renhet, englenes farge.

Og nettopp derfor elsker djevelen den – fordi han alltid kler seg i løgnens drakt!

Den hvite bilen lover lys, men skjuler bare mørke. Den lokker deg inn i trafikkens helvete, der bremsene svikter og lakken blir til skitt og rust på rekordtid.

Har du sett en hvit bil om vinteren? Nei!

For den forsvinner i snøen som djevelen selv i tåken – og etterlater bare fortapte sjeler og forsikringspapirer.

Velger du en hvit bil, da kjører du ikke bare på veien – du kjører rett inn i Satans favn.

Men den som velger rød bil, han velger ilden, styrken, blodet og æren! 

Så sier jeg dere: FLYKT fra den hvite bil, for den er forhekselsens tralle, fortapelsens vogn, og djevelens blankpolerte triks!

Anonymkode: c30e0...929

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gul bil er best! Så kjøp deg en gul bil, og glem de to andre.

Anonymkode: c455a...671

Skrevet

Det gikk ikke ann å få et normal svar uten å blande djevelenog himmelen. Kjøpte en gul bil engang og det var problemer med den fra dag en. Hatt en hvit bil som holdt seg bra i mange år. Har nå en svart bil som har kostet meg mer i reparasjoner enn bilen kostet. Hatt en rød bil som det ble mye trøbbel med.  Hatt en blå bil som  førte til enorme utgifter. Hvor mange rosa biler finnes det å få kjøpt!  Tror og håper at Jesus er med meg uansett farge på bil. Men det jeg er redd for med de to bilene jeg har funnet er at det skal bli mye utgifter angående reparasjoner. Det har jeg ikke penger til. Er lite gangbar i hverdagen med et ødelagt bein. Vil ikke fungere uten bil her jeg bor på landet, midt i en bratt bakke på vinterføre. Med krykker,stivt kne og glatt ute. Og har ikke så god råd ,må gå for en rimelig bil. Og trenger en bil som jeg kommer lett inn og ut av. Så ser på forskjellige små varebiler 

AnonymBruker
Skrevet

Hvit holder seg best. Hadde uten tvil valgt hvit over blå.

Anonymkode: 56ec1...7f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...