AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Ser de har 50 prosent på produkter fra Cosmica på apoteket og lurer på om noen har noen favoritter? Er det veldig parfymerte produkter? Er det best å holde unna kombinasjonshud? Anonymkode: b39e3...abd 1
pluton Skrevet 19. august #2 Skrevet 19. august Jeg har sensitiv hud og bruker Cosmica dagkrem, øyekrem samt Cosmica dusjgel, bodylotion og deodorant. Noen av produktene er uparfymerte og noen er mildt parfymerte. Jeg har som sagt sensitiv hud som tolererer veldig lite parfyme, men Cosmica fungerer veldig greit for meg. Pluss for store størrelser på dusjgel og bodylotion, og prisene er ganske greie. Så jeg bruker Cosmica til ansikt og kropp daglig og er superfornøyd! 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Synes de gir veldig lite. Både i at det ikke er aktive produkter, og at de er litt kjedelige. Men funker jo til det de er ment for. Anonymkode: 032c2...847
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Fikk en cosmica body lotion i gave en gabg. Den la seg som et fettlag utenpå kroppen. Det var så ekkelt at jeg etter en time måtte gå rett i dusjen igjen og fysisk skrubbe den av. Drittprodukt, frister ikke til gjentakelse. Anonymkode: 8fd4f...3c9
Capazitet Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Har brukt solkrem og håndkrem og ein ansiktskrem for tørr hud. Syns det var gode produkt som ikkje er for dyre. Eg som har rosacea og sensitiv hud reagerer ikkje på desse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå