AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Noen som har erfaringer med dette produktet? Vurderer til airfryer. Får man en jevn sprut eller blir det gris som det har gjort med flere typer oljeflaske/spray jeg har prøvd. Anonymkode: d5f00...99d
Emmajunga Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Veldig fornøyd med konsistens/sprut. Men smørsmaken synes jeg ikke er noe særlig , så solsikke eller raps eller hva det nå er foretrekkes her 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Jeg hadde tenkt å kjøpe spray for olje. Men godt poeng. Har ikke tenkt over at det ikke alltid blir jevn spray liksom. Hvilke har du prøvd å vil anbefale oss å ikke handle? Har sett på en fra kitchen jeg synes så fin ut, men det er jo ikke utseende som teller. Anonymkode: 962ea...597
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Kan anbefale den en får kjøpt på coop, olivenolje Gir god og jevn sprut. Ser den finnes i ulike smaker (hvitløk f.eks) - men ikke her lokalt der jeg bor Anonymkode: 6f64f...b8b 2
AnonymBruker Skrevet 19. august #5 Skrevet 19. august Emmajunga skrev (12 timer siden): Veldig fornøyd med konsistens/sprut. Men smørsmaken synes jeg ikke er noe særlig , så solsikke eller raps eller hva det nå er foretrekkes her Solsikkeolje er kanskje ikke det sunneste med tanke på litt mye med omega 6, men kanskje jeg ikke skal bry meg så mye om det hvis det kommer lite av gangen pr/sprut. Anonymkode: d5f00...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå