Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som også var kollegaen min. Vi hadde begge barn fra tidligere forhold, og etter hvert utviklet vi en privat relasjon. Barna våre fikk også møtes, og vi hadde mange fine stunder sammen.

Samtidig opplevde jeg enkelte utfordringer i forholdet. For eksempel hadde han en tendens til å dra brått fra meg når vi var ute på byen, selv om vi på forhånd hadde avtalt å dra hjem sammen. Han kunne også bli usikker på forholdet uten at jeg selv følte at det hadde skjedd noe spesielt galt.

Da ledelsen på jobb oppdaget forholdet, ble vi flyttet til ulike avdelinger. Etter det så vi mindre til hverandre, og jeg opplevde at han ble mer usikker på meg.

Nylig var vi ute på byen med jobben. Begge hadde drukket, og jeg var i en vanskelig periode i livet generelt. Minnene mine fra kvelden er litt vage, men jeg husker at jeg opplevde en endring i holdningen hans – som om han ikke trivdes så godt med at vi var mange samlet. Jeg fikk en følelse av at jeg ødela kvelden hans, og en venninne nevnte dette til ham. Kort tid etter valgte han å avslutte forholdet der og da – midt under byturen, foran kollegaer.

Dagen etter fikk jeg også en melding fra ham der han «dumpet» meg på nytt. Meldingen var kort og lukket, og ga ingen åpning for videre samtale eller forklaring. Jeg har gått mange runder med meg selv siden, og lurer hele tiden på om jeg må ha sagt eller gjort noe galt for at han skulle avslutte forholdet på en så brå og dramatisk måte.

Håper egentlig bare på noen støttende ord😭

Anonymkode: f4d4a...f15

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil nok at du skal tenke du har gjort noe galt. Dramaqueen deluxe han der.

Bare glem han og gå videre. Stakkars neste dame som må deale med det der

Anonymkode: e8c00...888

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Don’t shit where you eat….

Anonymkode: ec5d4...cbf

• Liker 4
Skrevet

Så slemt og feigt gjort! Han høres ekstremt umoden ut. Dårlig med kommunikasjon og!

Anonymkode: 3dc63...da7

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Han har vist hvem han er. Han er emosjonelt utilgjengelig. Han har alltid vært emosjonelt tilgjengelig. Det er noe veldig feil med mennesker som skaper forhold med andre, involverer barn, og så avslutter det kaldt på melding. Dette er et av disse tilfellene der det er "good riddance". Det er vondt nå, det er alltid vondt å bli behandlet som DRITT, men dette sier ALT om ham, og ingenting om deg. Og på sikt, så tenker jeg du har reddet deg selv med å bli fri fra denne mannen. 

Du er viktig, verdifull, og husk å behandle deg selv med all den kjærligheten du vil gi til andre. 

Anonymkode: 88342...25d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva du har sagt til venninna/kollega, og hva hun har sagt til han.

Fylla er ikke bra, spessielt ikke med jobb.

Anonymkode: a88e6...c5a

Skrevet

Du ble da ikke dumpet på melding? Du ble dumpet face to face på en suppedas av en bytur. 

Anonymkode: e7bef...595

• Nyttig 1
Skrevet

Vel..for min del høres det barnslig og dramatisk ut at en venninne konfronterer kjæresten din - med hvordan DU føler..? Er ikke det slik man gjør på ungdomsskolen? 

Kan det være at han ikke var klar for forhold? At det ikke er så lenge siden hans forrige forhold feks? 
Mitt råd til deg er å ikke involvere barna i et usikkert forhold..vent til du er sikker på relasjonen, og til forholdet er etablert. Bruk tid på å bli kjent med hverandre før barna dras inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...