AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Fant det i vinduskarmen. Det er noe klister rundt hele vinduskarmen etter myggnetting som forrige leietaker hadde satt på. Derfor er avføringen(?) fast i klisteret. Ser litt for liten ut til å være muselort 🤔 muligens fra et insekt ? Men hvilke? Takk for input. Anonymkode: f7d35...04f
smurfebuss Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august De bæsjer nå ikke oppetter veggen. Det er ikke lo/fiber fra noe tekstil som har kommet borti da? 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august smurfebuss skrev (Akkurat nå): De bæsjer nå ikke oppetter veggen. Det er ikke lo/fiber fra noe tekstil som har kommet borti da? Det er flytende, så garantert ikke lov/fiber. Men insekter går jo oppetter veggen. Og siden det er klister så har jo avføringen klistret seg fast. Anonymkode: f7d35...04f
Rotemor Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Jeg synes det er vanskelig å bedømme størrelsen på møkka.
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august De bæsjer vel ikke oppetter veggen. Dessuten har jeg aldri sett flytende muselort. Ikke når den var fersk en gang. Anonymkode: 76cfe...188 3
K.B. Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Nei, for lange og feil form, og ikke minst det er opp etter et vindu. 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Ja syntes det så ut som muselort. Anonymkode: cf95c...738
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Nei, det er ikke muselort. Er dette oppover vinduskarmen? Kan det være insektspupper av noe slag? Anonymkode: bca40...50d 3
AnonymBruker Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august Nei dette er ikke etter mus. Lorten etter mus er perfekte bittesmå riskorn, og legges en og en, ikke i slike klynger. De legger de også fra seg inntil lister på gulvet, sjelden i åpne områder. Har hatt mye mus, så har sett min kvote av muselort. Anonymkode: e5d90...a12 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå