Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter seks år er "Norges smarteste realitydeltaker" tilbake! En drøss av realitydeltakere er invitert til studio for å finne ut hvem av dem som er den smarteste. 22 deltakere vil bli satt opp mot hverandre, og til slutt står det igjen én på toppen med flest poeng. Programmet er ledet av quizmaster Bernt Hulsker og oppgavesjef Aurora Gude. De to første deltakerne er Linni Meister og Leif Einar 'Lothepus' Lothe. Premiere på TV3 i kveld (mandag) klokken 21:30.  (TV2)  (Viaplay

Jeg ser at dette er sesong 2 av dette programmet. Etter å ha lett litt på nettet, så fant jeg litt info om sesong 1. Den gikk på strømmetjenesten Viafree i 2019. Hvem som vant vet jeg ikke.  (LINK)  (Video)

...

8225874286914566741?aspect_ratio=16:9&w=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så første episode, det var lav kvalitet 😄 Ikke sett så mye kjendis-konkurranse-reality i det siste så det er kanskje sånn det er nå?

• Nyttig 1
Skrevet
SoftKitty skrev (21 timer siden):

Så første episode, det var lav kvalitet 😄 Ikke sett så mye kjendis-konkurranse-reality i det siste så det er kanskje sånn det er nå?

Ja, dette var tynne greier. 'Norges dummeste' er jo ganske morsomt, mens dette konseptet var direkte pinlig å se på. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dette var skuffende. «Norges dummeste» er langt mer morsomt.

• Liker 2
Skrevet
NordicViking skrev (På 18.8.2025 den 17.30):

Etter seks år er "Norges smarteste realitydeltaker" tilbake! En drøss av realitydeltakere er invitert til studio for å finne ut hvem av dem som er den smarteste. 22 deltakere vil bli satt opp mot hverandre, og til slutt står det igjen én på toppen med flest poeng. Programmet er ledet av quizmaster Bernt Hulsker og oppgavesjef Aurora Gude. De to første deltakerne er Linni Meister og Leif Einar 'Lothepus' Lothe. Premiere på TV3 i kveld (mandag) klokken 21:30.  (TV2)  (Viaplay

Jeg ser at dette er sesong 2 av dette programmet. Etter å ha lett litt på nettet, så fant jeg litt info om sesong 1. Den gikk på strømmetjenesten Viafree i 2019. Hvem som vant vet jeg ikke.  (LINK)  (Video)

...

8225874286914566741?aspect_ratio=16:9&w=

Vinnere var Melina Johnsen og Iselin Michelsen, som slo Aleksander Sæterstøl og Erik Sæter i finalen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...