Gå til innhold

Menn 50+, ville dere blitt sammen med ei 15-20 år yngre enn dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ville dere hatt et kjærlighetsforhold med denne aldersforskjellen? Og hva finner dere attraktivt? ❤️

Anonymkode: 2af1c...cc2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dette er jo ren hypotese. Det er ingen som kalkulerer dette. Å være tilgjengelig for samfunnet, og hvem man møter til enhver tid er det ingen som vet. 

Anonymkode: 2749d...9ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: d3a21...cde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker tryggheten kvinner får som litt mer voksne enn som så.

Anonymkode: 2332f...ec7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, ville dere hatt et kjærlighetsforhold med denne aldersforskjellen? Og hva finner dere attraktivt? ❤️

Jeg er åpen for et forhold til en kvinne som er yngre enn meg, også 15–20 år yngre, men for meg handler det ikke først og fremst om tall. Det viktigste er at vi deler de samme verdiene, særlig tro, kjærlighet, lojalitet og viljen til å bygge et hjem sammen.

Attraktivt for meg er en kvinne som er trygg i seg selv, som både har en myk side og samtidig er moden nok til å stå støtt i livet. Jeg setter pris på femininitet, varme, humor og en åpenhet for å leve nært og ærlig sammen. Selv om jeg realistisk ser for meg at en kvinne mellom 40 og 50 år kanskje passer best, så er hjertet mitt mer opptatt av hvem hun er, ikke alderen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg er åpen for et forhold til en kvinne som er yngre enn meg, også 15–20 år yngre, men for meg handler det ikke først og fremst om tall. Det viktigste er at vi deler de samme verdiene, særlig tro, kjærlighet, lojalitet og viljen til å bygge et hjem sammen.

Attraktivt for meg er en kvinne som er trygg i seg selv, som både har en myk side og samtidig er moden nok til å stå støtt i livet. Jeg setter pris på femininitet, varme, humor og en åpenhet for å leve nært og ærlig sammen. Selv om jeg realistisk ser for meg at en kvinne mellom 40 og 50 år kanskje passer best, så er hjertet mitt mer opptatt av hvem hun er, ikke alderen. 

Noen av oss har lest her lenge og vet du er mer enn åpen, det er jo det du håper på. Å som den alderen, ånei du. Det er ikke bare et tall. Det dunser attraktivt i oss, ser vi i våre menn på egen alder. Å for oss er det ikke bare et mentalt behov, men et fysisk et av å faktisk være yngre.

Anonymkode: 0c909...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. (Hvis jeg var over 50)

Anonymkode: 28d40...0f5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 så vi snakker fortsatt om kvinner som er 35 til 40 år. Godt voksen med andre ord. Jeg ser ikke noe problem hvis det er ok for henne.

Anonymkode: 4d6e6...6e5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen av oss har lest her lenge og vet du er mer enn åpen, det er jo det du håper på. Å som den alderen, ånei du. Det er ikke bare et tall. Det dunser attraktivt i oss, ser vi i våre menn på egen alder. Å for oss er det ikke bare et mentalt behov, men et fysisk et av å faktisk være yngre.

Jeg håper på å møte ei mellom 40 og 50. Sier bare at jeg ikke avviser ei som er yngre hvis jeg skulle møte ei som var interessert. Så nei, jeg håper ikke på eller tror at jeg vil finne ei som er så mye yngre enn meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Og gjerne ennå yngre om vi snakker sexpartner. 

Finner attraktive veltrente kropper attraktivt. Thats it. 

Anonymkode: 700f2...688

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg håper på å møte ei mellom 40 og 50. Sier bare at jeg ikke avviser ei som er yngre hvis jeg skulle møte ei som var interessert. Så nei, jeg håper ikke på eller tror at jeg vil finne ei som er så mye yngre enn meg. 

Hvor gammel er du? 
De fleste finner seg noen +/- opp til 3 år forskjell.

Anonymkode: 6f78b...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er egentlig ganske uinteressant i denne tråden at du ikke vil ha en 15 år-20 eldre mann. Jeg tipper flertallet er enig med deg, men ikke alle. Det er jo en del forhold med så stor aldersforskjell.

Spørsmålet var om jeg ville avvist en 15 yngre kvinne på grunn av alderen. Det kan bare jeg svare på.

Anonymkode: 4d6e6...6e5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Altså , hun som har tatt over den daglige driften av selskapet mitt er 25 år yngre enn meg. 

Hun er faglig dyktig, intelektuelt på nivå, har samme humor som meg og er ikke krenket av så mye som kommer ut av kjeften min.

Vi har brukt mye tid sammen over ett år, nesten mer enn jeg har hatt med kona i perioden, og hun har hatt med kjøttdildoen sin, og vi har trivdes i lag.  Hun har ikke fått lang innkjøringstid, og vårt arbeid er ikke standardprosesser, så det har blitt tett og intimt. 

Jeg ser ingenting i alderen i seg selv som er problemet, og attraktiviteten er at hun er et genuint hyggelig bekjentskap jeg kan relatere meg til og som er gøy å være med.  

Ulempen er at hun er i overkant konkuransemessig sporty, så hun krever at typen skal konkurere med henne opp Stoltzen og opp Ullrikken, at hun for ikke så alt for lenge siden begynte å presse ut skrittparasitter, og sikkert ønsker flere. Det er ikke magemål på ambisjonene hennes. Det er en grunn til at jeg har vært nødt å jobbe i år. 

Og kansje det største ankepunktet er vurderingen av dømmekraft gitt hun i så fall valgte en halvfeit middelaldrene pensjonist som er praktisk talt dobbelt så gammel som henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 53, og har satt aldersgrensen på 40-60 i dating-appene. Men om jeg møtte ei på 38 på byen og det andre stemte så hadde hun nok ikke blitt avvist av den grunn. Er dog ikke interessert i å date noen som har barn i grunnskolealder eller vil ha flere barn, så det begrenser seg fort på den måten. Enklere med noen rundt egen alder da, der evt. barn har flyttet ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, -jk- said:

Jeg er 53, og har satt aldersgrensen på 40-60 i dating-appene. Men om jeg møtte ei på 38 på byen og det andre stemte så hadde hun nok ikke blitt avvist av den grunn. Er dog ikke interessert i å date noen som har barn i grunnskolealder eller vil ha flere barn, så det begrenser seg fort på den måten. Enklere med noen rundt egen alder da, der evt. barn har flyttet ut. 

Jeg er 32, og har ikke barn og ønsker det heller ikke. Så da kunne jeg kanskje være aktuell uansett.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er 32, og har ikke barn og ønsker det heller ikke. Så da kunne jeg kanskje være aktuell uansett.

Kanskje, men må si at jeg blir litt skeptisk til såpass stor aldersforskjell. Du skal jo jobbe i 30 år til, da er jeg 83. Hadde helst kunne tenke meg å gjøre "pensjonistting" med min kjære før jeg ble så gammel ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (17 minutter siden):

Kanskje, men må si at jeg blir litt skeptisk til såpass stor aldersforskjell. Du skal jo jobbe i 30 år til, da er jeg 83. Hadde helst kunne tenke meg å gjøre "pensjonistting" med min kjære før jeg ble så gammel ;)

Du har et poeng. Jeg fant kjærligheten (vi er 50) og det som er gøy er at vi har samme referanser. Vi så «ut i vår hage» på nrk som unge, husker faktisk Gro og Kåre Willoch på talerstolen, og har samme musikksmak - liker begge to ganske like aktiviteter og ler av de samme filmene.

Håper på å få noen fine år i lag😊

Anonymkode: 952e3...539

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 og har en mental sperre på -10 år. Men jeg hadde for litt siden en slags flørt med en jeg tror er 13 år yngre enn meg.. Men hun er ganske voksen for alderen hvis man kan si det sånn og ble tidlig mor, så hun ligger ikke så langt bak meg i løypa mht livsfase. Angrer litt på at jeg trakk meg (pga aldersforskjellen) , for hun virker som en veldig varm person og vi hadde god kjemi. Men hun ville vært unntaket, for å si det sånn. Jeg synes det blir vanskelig når aldersforskjellen blir for stor.

Livsfase er viktig for meg. Hvis det kommer en 40-åring med to unger i knapt skolealder og vil jeg skal bli ny pappa for dem, så er jeg feil mann å spørre. Jeg gleder meg til hva livet har å by på nå som mine unger er voksne. Å møte en kvinne mer eller mindre i samme situasjon hadde vært fint. 

Anonymkode: 6a850...22f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg er det. Hun er 15 år yngre enn meg, og det funker fint for begge ❤️ 

Jeg trives best med kvinner 10-20 år yngre enn meg, og som det sies her, det er fortsatt voksne kvinner på over 30 år - så ser ikke noen problemer med dette, så lenge begge parter er happy.

Men livsfase og hvor voksne barn hun har er viktig - så ofte har jeg vært sammen med kvinner som har fått barn tidlig (startet sent selv).

Hva som er attraktivt med en yngre partner? Helse, utseende, åpenhet og holdninger som ikke er stivnet.

Anonymkode: 7e47b...d75

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg er det. Hun er 15 år yngre enn meg, og det funker fint for begge ❤️ 

Jeg trives best med kvinner 10-20 år yngre enn meg, og som det sies her, det er fortsatt voksne kvinner på over 30 år - så ser ikke noen problemer med dette, så lenge begge parter er happy.

Men livsfase og hvor voksne barn hun har er viktig - så ofte har jeg vært sammen med kvinner som har fått barn tidlig (startet sent selv).

Hva som er attraktivt med en yngre partner? Helse, utseende, åpenhet og holdninger som ikke er stivnet.

Anonymkode: 7e47b...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...