AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Tilbake til hverdagen og jobb. Har ikke hatt det beste kostholdet de siste årene og jeg merker på kroppen at mye sukker gjør at kroppen min blir stiv og orker lite. Det har jeg begynt å gjøre noe med. Kvittet meg med brusavhenhigheten og drikker vann mye mer. Sunnere kosthold Men jeg bruker så lang tid på å våkne ordentlig i kroppen tidlig på morran. Utover dagen er jeg i toppform men gruer meg hver kveld til dagen etter fordi jeg er så sliten i kroppen selv om jeg sover godt 8t. Men bruker altså noen timer før kroppen våkner ordentlig Noen tips til hva jeg kan gjøre eller spise for å få en bedre morgen? Anonymkode: 502e9...361
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Trener du? Det kan være at kroppen din har mye væske i seg, jeg var slik som du før jeg tok tak i helsa mi. HIIT trening/intervalltrening/pulstrening fjorde susen🙏 Anonymkode: 68484...65e
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Trener du? Det kan være at kroppen din har mye væske i seg, jeg var slik som du før jeg tok tak i helsa mi. HIIT trening/intervalltrening/pulstrening fjorde susen🙏 Anonymkode: 68484...65e Får du mindre væskeretensjon av treningen? Jeg går fast på vanndrivende, men har begynt å trene nå. Det slo meg ikke at det kanskje kan hjelpe! Anonymkode: 65643...d8e
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får du mindre væskeretensjon av treningen? Jeg går fast på vanndrivende, men har begynt å trene nå. Det slo meg ikke at det kanskje kan hjelpe! Anonymkode: 65643...d8e Ja, etter at jeg begynte å trene så gikk jeg ned en str i sko (måtte opp en str for å få plass, ikke akkurat lengda da🤭) og merer det på hendene/håndledd og leggene/beina. Så bra ta du har begynt å trene💪, sikkert greit å følge med i samråd med lege, kanskje du etter hvert kan trappe ned/slutte på vanndrivende🙏 Anonymkode: 68484...65e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå