AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Har hatt tykke naturlige bryn hele livet, og har formet de selv. Nå er jeg i overgangsalder og har fått tynnere hår på hodet, og brynene har fått felt uten hår. Prøver å ta på brynspenn selv, men synes ikke det ser naturlig ut. Ønsker å få fyldige bryn igjen og vil at de skal se ut som mine naturlige bryn, og ikke rektangulære "angry bird" bryn. Hvor går jeg? Bor i Bergen sentrum Anonymkode: 6fc10...865 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Det beste er vel å se på kvinner du passerer på gata eller ser på kafe osv. Ser du en med kunstige øyenbryn som er skikkelig bra laget, er det bare som et stort kompliment å regne for henne om du går bort og spør "Unnskyld meg, men kunne jeg få spørre hvor du har fått ordnet øyenbrynene dine? Er det her i byen?" Anonymkode: baedd...231 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Tenkt på brynslaminering? Er som permanent for brynene. De både farger, former og setter brynene sånn at de holder fasong. Holder ikke til i Bergen, men anbefaler å tråle instagrammen til forskjellige salonger du finner på Google og se på før/etter-bildene deres Anonymkode: a4737...33c
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkt på brynslaminering? Er som permanent for brynene. De både farger, former og setter brynene sånn at de holder fasong. Holder ikke til i Bergen, men anbefaler å tråle instagrammen til forskjellige salonger du finner på Google og se på før/etter-bildene deres Anonymkode: a4737...33c Men brynslaminering ser jo desidert mest unaturlig ut og kunstig ut. Selv på influensere med filter ser det helt merkelig ut. Anonymkode: 3dee4...e41 8 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tenkt på brynslaminering? Er som permanent for brynene. De både farger, former og setter brynene sånn at de holder fasong. Holder ikke til i Bergen, men anbefaler å tråle instagrammen til forskjellige salonger du finner på Google og se på før/etter-bildene deres Anonymkode: a4737...33c Slik bryn som gir deg et forskrekket uttrykk? Vita og Wanda bryn? Ts Anonymkode: 6fc10...865 3
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 16.41): Det beste er vel å se på kvinner du passerer på gata eller ser på kafe osv. Ser du en med kunstige øyenbryn som er skikkelig bra laget, er det bare som et stort kompliment å regne for henne om du går bort og spør "Unnskyld meg, men kunne jeg få spørre hvor du har fått ordnet øyenbrynene dine? Er det her i byen?" Anonymkode: baedd...231 Hvis du ser at de er kunstige så er de jo per definisjon ikke bra laget... Anonymkode: 3fe62...2d7 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Brynslaminering er ikke nødvendigvis Vita og Wanda-bryn. Brynene blir jo ikke stive. Man grer de jo slik man vil. Jeg ser mange med fine, laminerte bryn 😊 Anonymkode: 167b0...378
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Brynslaminering er ikke nødvendigvis Vita og Wanda-bryn. Brynene blir jo ikke stive. Man grer de jo slik man vil. Jeg ser mange med fine, laminerte bryn 😊 Anonymkode: 167b0...378 Alle bilder jeg ser av laminering er ikke pent. Alle som har det ser like sjokkerte ut, men det er kun kjendiser jeg ser som har det, og de har kanskje litt voldsomme bryn Ts Anonymkode: 6fc10...865 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle bilder jeg ser av laminering er ikke pent. Alle som har det ser like sjokkerte ut, men det er kun kjendiser jeg ser som har det, og de har kanskje litt voldsomme bryn Ts Anonymkode: 6fc10...865 Jeg synes mange av kjendisene som har det, grer brynene for mye opp. Da får de et kunstig, sjokkert blikk. Jeg har som sagt god erfaring med laminering og brynene blir utrolig "samarbeidsvillige". Til info sminker jeg meg lite og liker naturlig best. Men selvfølgelig, laminering er ikke for alle, smak og behag som alt annet 😊 Anonymkode: 167b0...378 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august Kan du ikke søke opp en skjønnhetssalong med gode anmeldelser, og så forteller du dem presis hva du vil ha - og ikke vil ha? Du er ikke den eneste i verden som ikke vil være angry bird Anonymkode: f2ae9...ab8 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august Da jeg tok brynslaminering for første gang i sommer, trodde jeg at brynene ble stuck i formen de ble gredd i under lamineringa, og var redd for at hun skulle gre dem i en tåpelig fasong og jeg måtte gå rundt som en idiot etterpå. Men så var det visst (heldigvis) ikke sånn laminering fungerte😅 Det gjør bare brynene veldig mye mer medgjørlige, og du kan gre dem akkurat som du vil. Du kan gre dem rett nedover, eller i forskjellige retninger til og med hvis du vil🤭 Nevner det i tilfelle du tror det fungerer som hva jeg trodde. Du kan altså gre dem i helt naturlig form om du vil 😊 Anonymkode: 9ee7f...05e 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg tok brynslaminering for første gang i sommer, trodde jeg at brynene ble stuck i formen de ble gredd i under lamineringa, og var redd for at hun skulle gre dem i en tåpelig fasong og jeg måtte gå rundt som en idiot etterpå. Men så var det visst (heldigvis) ikke sånn laminering fungerte😅 Det gjør bare brynene veldig mye mer medgjørlige, og du kan gre dem akkurat som du vil. Du kan gre dem rett nedover, eller i forskjellige retninger til og med hvis du vil🤭 Nevner det i tilfelle du tror det fungerer som hva jeg trodde. Du kan altså gre dem i helt naturlig form om du vil 😊 Anonymkode: 9ee7f...05e Aha😀 jeg trodde faktisk at laminering er kun når hårene på brynene står rett opp slik som hos mange influencere. Takk for info Ts Anonymkode: 6fc10...865
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Livredd faktisk. Anonymkode: d42f6...7b7 🤣🤣 ja, da lar man det være 😁 Anonymkode: 47119...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Jeg gjorde det på C.beauty på Askøy, etter anbefaling. Ble veldig fornøyd. Langt fra nærmeste for min del, men glad for anbefaling og at jeg dro dit. På tide med påfylling nå, så takk for påminnelsen. 😊 Anonymkode: 11c40...045 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gjorde det på C.beauty på Askøy, etter anbefaling. Ble veldig fornøyd. Langt fra nærmeste for min del, men glad for anbefaling og at jeg dro dit. På tide med påfylling nå, så takk for påminnelsen. 😊 Anonymkode: 11c40...045 Hva er det de kan som salonger i sentrum ikke kan? Ts Anonymkode: 6fc10...865
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Aha😀 jeg trodde faktisk at laminering er kun når hårene på brynene står rett opp slik som hos mange influencere. Takk for info Ts Anonymkode: 6fc10...865 Jeg sa jo det samme over her, at du kan gre dem slik du vil 😅 Anonymkode: 167b0...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå