Gå til innhold

Er gift- men for en tiltrekning. Vekker noe i meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er gift og har tre barn. Ekteskapet er ganske dødt når det gjelder sex. Jeg er i starten av 40 årene. Mannen min er 10 år eldre enn meg.

Vi fungerer bra i familien AS. 

…men nå har jeg gjennom hverdagen kommet i kontakt med en som er i slutten av 20 årene. Han er så tiltrekkende og vekket noe i meg.

Har en enorm tiltrekning til han. Kjenner jeg blir kåt og ungdommelig igjen. Som om jeg våkner etter å ha sovet og bare eksistert.

Er ikke i nærheten av å kjenne sånn tiltrekning til mannen min. Det er lenge siden vi var ‘der’ ;) 

dagdrømmer meg bort og blir kåt bare av tanken på han.. kunne ha sex og føle den deilige kjemien igjen.. 

Noen som har opplevd liknende? 

Bruker sånn kjemi å være gjensidig? 

Jjeg har jo møtt mange på vei gjennom alle disse årene, men har ikke kjent sånn tiltrekning før. 
blir heeeelt tullete og føler meg som en fjortis 🙈😅

Anonymkode: 9202a...4e8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du er noe Sissel Gran kaller førforelsket. Ikke uvanlig i din situasjon. Google det/spør ChatGTP så skjønner du… 🙄

Anonymkode: 851b4...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg miste kona, så hadde jeg heller sett at hun fant en ung hunk hun knullet med og ble helt gal. Hadde gjort det mye lettere enn om hun fant en superbra fyr i samme alder som oss. I det siste eksempelet ville jeg følt meg byttet ut, i det første eksempelet at hun tenkte med fitta, da hadde jeg gått seirende ut av det hele dersom det var slik. 

Anonymkode: 13e92...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...