AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:38 #61 Skrevet mandag kl 21:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da jeg var 18-20 syntes jeg alle på 30+ var gamle… skjønte ikke hvorfor de gadd å gå på byen en gang… Mulig du drar et par yngre damer, men de er nok slike som ikke er attraktive for jevnaldrende- eller de er boarderline. Anonymkode: b9746...675 Eller daddy issues ?😝 Anonymkode: 5a083...c48
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #62 Skrevet tirsdag kl 20:41 mellomtomater67 skrev (På 18.8.2025 den 19.46): Det er det ikke. Og ordet pedofili er riktig. Så ikke prøv deg her. Vet du at hjernen ikke er ferdig utviklet før man er 25 år? Så ikke prøv deg! Du er sikkert en 40 år gammel mann som prøver å unnskylde at du prøver deg på 20 åringer. Vet du hvor umoden og barnslig 20 åringer kan være? Jeg snakker av erfaring. Vi i 20 årene er usikre, vi kan være umodne, vi kan bli lurt å utnyttet lett av eldre personer. Vi er unge. Når man er 25-30 og oppover da er man mer modne. Men ikke kom å sammenligne en 20 åring med en 40 åring her du!!! Ikke greit..en person på 40 år tenker helt annerledes enn noen i tidlig 20 årene. Hjernen vår er ikke engang ferdig utviklet. Så jo, hvis noen i 40 årene går etter noen i 20 årene er det for å misbruke aldersforskjellen og utnytte. Pedofile tendenser. Definisjon på pedofili. Uansett om du mener hjernen til en 25-åring ikke er ferdig utviklet er det likevel ikke pedofili. Jeg sammenlikner ikke en 20-åring med en som er 40. Det blir selvsagt feil, men pedofili er det absolutt ikke. Anonymkode: beca6...072 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå