AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:37 #21 Skrevet mandag kl 15:37 Dere yngre som skriver "ville aldri datet..." må huske på at ikke alle ser ut som alderen sin...at 30-åringen du har kikka på, godt kan være 40 Anonymkode: f6d72...8d2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:38 #22 Skrevet mandag kl 15:38 mellomtomater67 skrev (6 minutter siden): Sant! Jeg er selv 23 år og for meg er 40 år og mer gammelt. Mora mi er faen meg 43 år, så for meg kan noen i 40 årene være faren min. Grensa mi er 30, og vil aldri være med en over 30 år Det endrer seg når du blir eldre… Grensa mi var også 30 når jeg var i 20 årene. Nå som jeg er 33, er grensa mi 35 😂 fant meg en mann noen år yngre enn meg. Anonymkode: 27714...d2f 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:38 #23 Skrevet mandag kl 15:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere yngre som skriver "ville aldri datet..." må huske på at ikke alle ser ut som alderen sin...at 30-åringen du har kikka på, godt kan være 40 Anonymkode: f6d72...8d2 Jeg er god på å se alderstegn, har godt syn og god visuell forståelse. Anonymkode: 27a6a...cf3
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:39 #24 Skrevet mandag kl 15:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere yngre som skriver "ville aldri datet..." må huske på at ikke alle ser ut som alderen sin...at 30-åringen du har kikka på, godt kan være 40 Anonymkode: f6d72...8d2 Ikke relevant. Hvordan han ser ut. Alderen som betyr noe! Jeg selv har foreldre som er bare i 40 årene. Mamma er 43 år. Jeg har aldri kunne tenkt meg å vært med en i 40 årene. Jeg er oppvokst med foreldre på den alderen. For meg har en 40 år gammel mann kunne vært faren min, æsj ekkelt! Og spiller ingen rolle samme hvor " kjekk" han ser ut, så det så! Slutt å tro at vi jenter i 20 årene vil ha dere gamle menn i 40 årene
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:40 #25 Skrevet mandag kl 15:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det endrer seg når du blir eldre… Grensa mi var også 30 når jeg var i 20 årene. Nå som jeg er 33, er grensa mi 35 😂 fant meg en mann noen år yngre enn meg. Anonymkode: 27714...d2f Du bør heller gå etter noen i 40 årene, nærmere din egen alder
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:42 #26 Skrevet mandag kl 15:42 mellomtomater67 skrev (1 minutt siden): Ikke relevant. Hvordan han ser ut. Alderen som betyr noe! Jeg selv har foreldre som er bare i 40 årene. Mamma er 43 år. Jeg har aldri kunne tenkt meg å vært med en i 40 årene. Jeg er oppvokst med foreldre på den alderen. For meg har en 40 år gammel mann kunne vært faren min, æsj ekkelt! Og spiller ingen rolle samme hvor " kjekk" han ser ut, så det så! Slutt å tro at vi jenter i 20 årene vil ha dere gamle menn i 40 årene Hei, jeg som skriver er dame i 40-årene Bare så det er sagt. Tror på ingen måte at den gjengse 20-åring og 40-åring er interessert i hverandre. Jeg forstår godt at du ikke vil date eller være i forhold med noen som er så mye eldre. Jeg ville heller ikke være med noen som er så mye yngre, men livet skjer. Du kan nok ikke bestemme hvem du tiltrekkes av. Hva du gjør med det, er noe annet. Anonymkode: f6d72...8d2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:43 #27 Skrevet mandag kl 15:43 mellomtomater67 skrev (2 minutter siden): Du bør heller gå etter noen i 40 årene, nærmere din egen alder Tiltrekning handler om MYE mer enn alder. Anonymkode: f6d72...8d2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:44 #28 Skrevet mandag kl 15:44 mellomtomater67 skrev (3 minutter siden): Du bør heller gå etter noen i 40 årene, nærmere din egen alder Du er dårlig i matte skjønner jeg. 31 er nærmere 33 enn 40… Anonymkode: 27714...d2f 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:45 #29 Skrevet mandag kl 15:45 1/10 skrevet for å provosere Anonymkode: b9746...675 1
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:45 #30 Skrevet mandag kl 15:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg som skriver er dame i 40-årene Bare så det er sagt. Tror på ingen måte at den gjengse 20-åring og 40-åring er interessert i hverandre. Jeg forstår godt at du ikke vil date eller være i forhold med noen som er så mye eldre. Jeg ville heller ikke være med noen som er så mye yngre, men livet skjer. Du kan nok ikke bestemme hvem du tiltrekkes av. Hva du gjør med det, er noe annet. Anonymkode: f6d72...8d2 Har aldri blitt tiltrukket av en 40 åring faktisk!! Blokker de som er den alderen eller eldre. Syns faktisk ikke det er innafor at 40 år gamle menn prøver seg på oss unge jenter. Daglig får jeg meldinger på snap, insta, Facebook av gamle menn i 40 årene som prøver seg. Det verste er at det virker som de selv tror at jenter i 20 årene vil ha de.. fyfaen æsj! Upassende. Jeg blokker de som er 40 år og eldre. Har aldri blitt og kommer aldri til å bli tiltrukket av noen på 40 år 1 1
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:47 #31 Skrevet mandag kl 15:47 Og de mennene som er 40 år eller eldre og prøvde seg på unge jenter i 20 årene kaller jeg skjult pedofil. De har pedofile tendenser når de går etter noen som er så mye yngre. De gjør det for å utnytte oss. Det er ett stort rødt flagg og sånne menn skal man holde seg unna 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:49 #32 Skrevet mandag kl 15:49 mellomtomater67 skrev (Akkurat nå): Har aldri blitt tiltrukket av en 40 åring faktisk!! Blokker de som er den alderen eller eldre. Syns faktisk ikke det er innafor at 40 år gamle menn prøver seg på oss unge jenter. Daglig får jeg meldinger på snap, insta, Facebook av gamle menn i 40 årene som prøver seg. Det verste er at det virker som de selv tror at jenter i 20 årene vil ha de.. fyfaen æsj! Upassende. Jeg blokker de som er 40 år og eldre. Har aldri blitt og kommer aldri til å bli tiltrukket av noen på 40 år Viktig at de som er eldre her tar ansvar! For meg er pluss minus 10 grensa i voksen alder (over 30) Ingen som er 10 år eldre eller yngre er i målgruppen- dvs. ikke engang på kartet, av moralske og etiske grunner så ser jeg ikke engang på dem. I filmer og serikan jeg leve meg inn og synes en ung person er pen, men kun fordi jeg kan tenke tilbake til ungdomstiden og leve meg inn i handlingen- IRL: aldri et tema! Anonymkode: b9746...675 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:50 #33 Skrevet mandag kl 15:50 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, jeg som skriver er dame i 40-årene Bare så det er sagt. Tror på ingen måte at den gjengse 20-åring og 40-åring er interessert i hverandre. Jeg forstår godt at du ikke vil date eller være i forhold med noen som er så mye eldre. Jeg ville heller ikke være med noen som er så mye yngre, men livet skjer. Du kan nok ikke bestemme hvem du tiltrekkes av. Hva du gjør med det, er noe annet. Anonymkode: f6d72...8d2 Han der er noen sønn. Hva tror du mora hans ville sagt om du gikk etter han? Anonymkode: b9746...675 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:52 #34 Skrevet mandag kl 15:52 mellomtomater67 skrev (2 minutter siden): Har aldri blitt tiltrukket av en 40 åring faktisk!! Blokker de som er den alderen eller eldre. Syns faktisk ikke det er innafor at 40 år gamle menn prøver seg på oss unge jenter. Daglig får jeg meldinger på snap, insta, Facebook av gamle menn i 40 årene som prøver seg. Det verste er at det virker som de selv tror at jenter i 20 årene vil ha de.. fyfaen æsj! Upassende. Jeg blokker de som er 40 år og eldre. Har aldri blitt og kommer aldri til å bli tiltrukket av noen på 40 år På nett er jo ting annerledes da. Jeg har aldri brukt nettdating, men selvfølgelig hadde jeg aldri satt ned grensen til under 35 år om jeg hadde brukt det. Det hadde blitt helt feil for meg å møte yngre menn på nett, Jeg skjønner godt at du blokker menn som er såpass mye eldre, det de gjør er upassende og ekkelt. Synd du må oppleve det. Jeg har møtt yngre menn noen ganger og det har vært i virkeligheten, der jeg ikke har skjønt at de var så unge og de ikke skjønte at jeg var så gammel. Så virkeligheten er annerledes. Da møtes man som mennesker, ikke som alder. Anonymkode: f6d72...8d2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:54 #35 Skrevet mandag kl 15:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han der er noen sønn. Hva tror du mora hans ville sagt om du gikk etter han? Anonymkode: b9746...675 Hvem har sagt noe om at det var jeg som gikk etter han...? De gangene jeg har sagt ja til en å date en ung mann, er det de som har spurt. Møtte moren til han ene, hun var helt ok med det. Anonymkode: f6d72...8d2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:58 #36 Skrevet mandag kl 15:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Jeg er gift og har tre barn. Ekteskapet er ganske dødt når det gjelder sex. Jeg er i starten av 40 årene. Mannen min er 10 år eldre enn meg. Vi fungerer bra i familien AS. …men nå har jeg gjennom hverdagen kommet i kontakt med en som er i slutten av 20 årene. Han er så tiltrekkende og vekket noe i meg. Har en enorm tiltrekning til han. Kjenner jeg blir kåt og ungdommelig igjen. Som om jeg våkner etter å ha sovet og bare eksistert. Er ikke i nærheten av å kjenne sånn tiltrekning til mannen min. Det er lenge siden vi var ‘der’ dagdrømmer meg bort og blir kåt bare av tanken på han.. kunne ha sex og føle den deilige kjemien igjen.. Noen som har opplevd liknende? Bruker sånn kjemi å være gjensidig? Jjeg har jo møtt mange på vei gjennom alle disse årene, men har ikke kjent sånn tiltrekning før. blir heeeelt tullete og føler meg som en fjortis 🙈😅 Anonymkode: 0e3f1...972 Jeg kunne nesten skrevet dette innlegget selv. Gift, har store barn og har møtt en som er 17 år yngre… Vi har holdt det gående et par år. Vet ikke helt hva jeg vil råde deg til, men jeg kjenner igjen følelsene du beskriver. Kjemien som er helt vanvittig. Du må gjøre det som føles rett for deg. Jeg har falt pladask, men har ingen mulighet til å skille meg, siden mannen min er fullstendig avhengig av meg (økonomisk, helsemessig, sosialt osv.) For ham ville det at jeg tok ut skilsmisse vært den største katastrofen. Etter mange elendige år i et håpløst ekteskap ble ihvertfall møtet med denne andre mannen et veiskille der jeg nå har overskudd til å ta meg av mann, barn, jobb osv. K50 Anonymkode: 2918e...822 1
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:58 #37 Skrevet mandag kl 15:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem har sagt noe om at det var jeg som gikk etter han...? De gangene jeg har sagt ja til en å date en ung mann, er det de som har spurt. Møtte moren til han ene, hun var helt ok med det. Anonymkode: f6d72...8d2 Ikke normalt du sier ja til det, er det som er problemet her. Jeg og mamma har ett veldig åpnet forhold, vi kan snakke om alt, hun er nesten som ei søster for meg. Fordelen med at hun er såpass ung, hun er 43 år. Jeg kan fortelle henne alt og vi snakker om alt mulig. Hun forteller meg at nesten daglig får hun meldinger på insta osv av unge gutter bare i 20 årene, som spør henne om møtes osv og som sender bilder av seg til henne. Og hun er såpass voksen og Oppegående, at hun sier nei og blokker de. Hun sier til meg at når man er en voksen dame i 40 årene, skal man uansett ikke si ja til å møte så unge gutter Selv om det er de som prøver seg. Og dette har også skjedd ute, at unge gutter spør om å date osv. Og da skal man være såpass oppegående at man sier nei. Du er den voksne her, du skal si nei
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:01 #38 Skrevet mandag kl 16:01 mellomtomater67 skrev (1 minutt siden): Ikke normalt du sier ja til det, er det som er problemet her. Jeg og mamma har ett veldig åpnet forhold, vi kan snakke om alt, hun er nesten som ei søster for meg. Fordelen med at hun er såpass ung, hun er 43 år. Jeg kan fortelle henne alt og vi snakker om alt mulig. Hun forteller meg at nesten daglig får hun meldinger på insta osv av unge gutter bare i 20 årene, som spør henne om møtes osv og som sender bilder av seg til henne. Og hun er såpass voksen og Oppegående, at hun sier nei og blokker de. Hun sier til meg at når man er en voksen dame i 40 årene, skal man uansett ikke si ja til å møte så unge gutter Selv om det er de som prøver seg. Og dette har også skjedd ute, at unge gutter spør om å date osv. Og da skal man være såpass oppegående at man sier nei. Du er den voksne her, du skal si nei Hvordan er det dere er på nett som gjør at det er så mange menn? Har dere ikke private profiler? Anonymkode: 27a6a...cf3 1
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 16:03 #39 Skrevet mandag kl 16:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det dere er på nett som gjør at det er så mange menn? Har dere ikke private profiler? Anonymkode: 27a6a...cf3 Jo vi har privat bruker på instagram. Men går jo an sende chat forespørsel til noen man ikke kjenner. Er det som skjer. Vi har privat bruker men de sender oss chat forespørsel og går an sende meldinger på Facebook likevel selv om man har privat profil.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:03 #40 Skrevet mandag kl 16:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt samme som her😃 Har vært ganske så dødt lenge med kona mi igjennom mange år. Nå har jeg en «greie» med en 14 år yngre dame jeg møtte i jobbsammenheng. Vi har nok tatt det litt lenger en deg da. Nå er jeg i stuss på hva jeg skal gjøre. Avslutte kontakten eller ta den helt ut og avslutte ekteskapet med kona😅 Anonymkode: 3bba4...e5d Avslutte jobben? 🙂 Anonymkode: 9482c...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå