AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:14 #1 Skrevet mandag kl 14:14 Hei, Jeg er gift og har tre barn. Ekteskapet er ganske dødt når det gjelder sex. Jeg er i starten av 40 årene. Mannen min er 10 år eldre enn meg. Vi fungerer bra i familien AS. …men nå har jeg gjennom hverdagen kommet i kontakt med en som er i slutten av 20 årene. Han er så tiltrekkende og vekket noe i meg. Har en enorm tiltrekning til han. Kjenner jeg blir kåt og ungdommelig igjen. Som om jeg våkner etter å ha sovet og bare eksistert. Er ikke i nærheten av å kjenne sånn tiltrekning til mannen min. Det er lenge siden vi var ‘der’ dagdrømmer meg bort og blir kåt bare av tanken på han.. kunne ha sex og føle den deilige kjemien igjen.. Noen som har opplevd liknende? Bruker sånn kjemi å være gjensidig? Jjeg har jo møtt mange på vei gjennom alle disse årene, men har ikke kjent sånn tiltrekning før. blir heeeelt tullete og føler meg som en fjortis 🙈😅 Anonymkode: 0e3f1...972 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:18 #2 Skrevet mandag kl 14:18 Skill deg så mannen din også får våktne opp. Anonymkode: 27a6a...cf3 7 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:19 #3 Skrevet mandag kl 14:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skill deg så mannen din også får våktne opp. Anonymkode: 27a6a...cf3 Men helst fortell han det idag, så han såklart slipper å vente på skillsmissen. Han kan ordne seg tinder denne uka eller noe. Dra på byen i helga. Anonymkode: 27a6a...cf3 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:19 #4 Skrevet mandag kl 14:19 Helt normalt. Jeg er M40 selv og dater utelukkende kvinner under 25. Ingen vits å velge dårligere enn man må. Anonymkode: a6234...c24 1 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #5 Skrevet mandag kl 14:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt normalt. Jeg er M40 selv og dater utelukkende kvinner under 25. Ingen vits å velge dårligere enn man må. Anonymkode: a6234...c24 Dere er de dårlige. Ja jeg er yngre enn dere. Anonymkode: 27a6a...cf3 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 #6 Skrevet mandag kl 14:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, Jeg er gift og har tre barn. Ekteskapet er ganske dødt når det gjelder sex. Jeg er i starten av 40 årene. Mannen min er 10 år eldre enn meg. Vi fungerer bra i familien AS. …men nå har jeg gjennom hverdagen kommet i kontakt med en som er i slutten av 20 årene. Han er så tiltrekkende og vekket noe i meg. Har en enorm tiltrekning til han. Kjenner jeg blir kåt og ungdommelig igjen. Som om jeg våkner etter å ha sovet og bare eksistert. Er ikke i nærheten av å kjenne sånn tiltrekning til mannen min. Det er lenge siden vi var ‘der’ dagdrømmer meg bort og blir kåt bare av tanken på han.. kunne ha sex og føle den deilige kjemien igjen.. Noen som har opplevd liknende? Bruker sånn kjemi å være gjensidig? Jjeg har jo møtt mange på vei gjennom alle disse årene, men har ikke kjent sånn tiltrekning før. blir heeeelt tullete og føler meg som en fjortis 🙈😅 Anonymkode: 0e3f1...972 Litt samme som her😃 Har vært ganske så dødt lenge med kona mi igjennom mange år. Nå har jeg en «greie» med en 14 år yngre dame jeg møtte i jobbsammenheng. Vi har nok tatt det litt lenger en deg da. Nå er jeg i stuss på hva jeg skal gjøre. Avslutte kontakten eller ta den helt ut og avslutte ekteskapet med kona😅 Anonymkode: 3bba4...e5d 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:24 #7 Skrevet mandag kl 14:24 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt normalt. Jeg er M40 selv og dater utelukkende kvinner under 25. Ingen vits å velge dårligere enn man må. Anonymkode: a6234...c24 😂 hvorfor skulle de ville ha en gammel gubbe? Anonymkode: 92eb1...272 8
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:26 #8 Skrevet mandag kl 14:26 Jeg orker ikke, vi yngre må slutte å ta til takke med de eldre. Vi bør ha noen som er hot som oss. Hvorfor er det sånn her? Anonymkode: 27a6a...cf3 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:27 #9 Skrevet mandag kl 14:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt samme som her😃 Har vært ganske så dødt lenge med kona mi igjennom mange år. Nå har jeg en «greie» med en 14 år yngre dame jeg møtte i jobbsammenheng. Vi har nok tatt det litt lenger en deg da. Nå er jeg i stuss på hva jeg skal gjøre. Avslutte kontakten eller ta den helt ut og avslutte ekteskapet med kona😅 Anonymkode: 3bba4...e5d Avslutte med kona, hallo? Hva skal hun sitte med deg for. Klarer å finne deg noen, men er emosjonelt hjelpetrengende. Anonymkode: 27a6a...cf3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:57 #10 Skrevet mandag kl 14:57 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): 😂 hvorfor skulle de ville ha en gammel gubbe? Anonymkode: 92eb1...272 Hvorfor er du så bitter? Det er plenty av svært attraktive jenter i 20-årene som gjerne ligger med en mann på 40. Krever at man har noe å tilby i form av å se sjeldent bra ut selv, være veltrent og morsom å tilbringe tid med. Litt den type menn dere damer her inne ikke kan få. Anonymkode: a6234...c24 1 1
Strigiformes Skrevet mandag kl 15:00 #11 Skrevet mandag kl 15:00 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Litt samme som her😃 Har vært ganske så dødt lenge med kona mi igjennom mange år. Nå har jeg en «greie» med en 14 år yngre dame jeg møtte i jobbsammenheng. Vi har nok tatt det litt lenger en deg da. Nå er jeg i stuss på hva jeg skal gjøre. Avslutte kontakten eller ta den helt ut og avslutte ekteskapet med kona😅 Anonymkode: 3bba4...e5d Stakkars kona di. Jeg ser virkelig ikke humoren i dette... 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:07 #12 Skrevet mandag kl 15:07 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du så bitter? Det er plenty av svært attraktive jenter i 20-årene som gjerne ligger med en mann på 40. Krever at man har noe å tilby i form av å se sjeldent bra ut selv, være veltrent og morsom å tilbringe tid med. Litt den type menn dere damer her inne ikke kan få. Anonymkode: a6234...c24 Det eneste du kan bevise er at du har en fin personlighet, og jeg har ikke sett mye spor av at den er så veldig sjarmerende akkurat. Du står fritt til å bevise det om du klarer, men så langt vil du som vi for deg forbli noe muggen skrift på et forum. 40 åring som trener og er litt ekkel. Notert. Anonymkode: 27a6a...cf3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:08 #13 Skrevet mandag kl 15:08 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er du så bitter? Det er plenty av svært attraktive jenter i 20-årene som gjerne ligger med en mann på 40. Krever at man har noe å tilby i form av å se sjeldent bra ut selv, være veltrent og morsom å tilbringe tid med. Litt den type menn dere damer her inne ikke kan få. Anonymkode: a6234...c24 Da jeg var 18-20 syntes jeg alle på 30+ var gamle… skjønte ikke hvorfor de gadd å gå på byen en gang… Mulig du drar et par yngre damer, men de er nok slike som ikke er attraktive for jevnaldrende- eller de er boarderline. Anonymkode: b9746...675 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:08 #14 Skrevet mandag kl 15:08 Regnestykket går ikke opp. Aldersforskjellen er 17 år. Du er i starten av 40-årene og han er i slutten av 20-årene. Tipper han er i starten av 20-årene...hehe. Men ja, bortsett fra det. Har kjent det sånn du beskriver det. Flere ganger faktisk! Er også dame i starten av 40-årene, og det finnes mange flotte mannfolk i alle aldre, helt klart. Men det er noe spesielt med enkelte unge menn. For meg er de fleste unge menn søte som en kattunge er det, men så har du noen som har utstråler det beste av det en ung mann kan tilby. Jeg har et par ganger "gitt etter" og datet menn som er mye, mye yngre enn meg. Er veldig mye tabu rundt det, så jeg går ganske stille i dørene. Skal sies at det kun skjer i virkeligheten, og ikke gjennom Tinder o.l, så kjemien er ekte og oppstår spontant. Anonymkode: f6d72...8d2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:11 #15 Skrevet mandag kl 15:11 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor er du så bitter? Det er plenty av svært attraktive jenter i 20-årene som gjerne ligger med en mann på 40. Krever at man har noe å tilby i form av å se sjeldent bra ut selv, være veltrent og morsom å tilbringe tid med. Litt den type menn dere damer her inne ikke kan få. Anonymkode: a6234...c24 Jeg tviler ikke på at du kan få unge damer, fordi det du skriver om hva som kreves for å få unge damer er helt riktig. Er kvinne, og merker at utseendet er ekstremt viktig for yngre menn. Ikke så rart, da de ikke har all verdens erfaring og vet å verdsette god kommunikasjon, lojalitet, ærlighet etc. Men den siste kommentaren din sier noe om deg, synes det er nedlatende og unødvendig. Anonymkode: f6d72...8d2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:22 #16 Skrevet mandag kl 15:22 Så lenge det ikke er 15 og 100 så går det vel greit. Anonymkode: 4c96f...124 1
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:29 #17 Skrevet mandag kl 15:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt normalt. Jeg er M40 selv og dater utelukkende kvinner under 25. Ingen vits å velge dårligere enn man må. Anonymkode: a6234...c24 Æsj hva faen! Jeg er bare 23 år og har aldri kunne tenkt meg å vært med en gammel mann på 40 år. Grensa er 30 4
mellomtomater67 Skrevet mandag kl 15:31 #18 Skrevet mandag kl 15:31 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da jeg var 18-20 syntes jeg alle på 30+ var gamle… skjønte ikke hvorfor de gadd å gå på byen en gang… Mulig du drar et par yngre damer, men de er nok slike som ikke er attraktive for jevnaldrende- eller de er boarderline. Anonymkode: b9746...675 Sant! Jeg er selv 23 år og for meg er 40 år og mer gammelt. Mora mi er faen meg 43 år, så for meg kan noen i 40 årene være faren min. Grensa mi er 30, og vil aldri være med en over 30 år 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:35 #19 Skrevet mandag kl 15:35 Jeg er sammen med en som er 17 år yngre og han er perfekt for meg. Jeg skulle ønske han va en eldre på papiret for å slippe alle fordommene men heldigvis velger vi hverandre på tross av den. Du er tydeligvis i feil forhold iallefall☺️ Anonymkode: 03eb4...bd2 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:36 #20 Skrevet mandag kl 15:36 Ja, kjemi er ofte enveis. Har vært på utallige dater hvor mannen vil møtes igjen fordi vi hadde så «god» kjemi. Vel, det var kun fra hans side. Anonymkode: 27714...d2f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå