AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:21 #1 Skrevet mandag kl 12:21 Leste en artikkel på tv2 om en julekule av Dalai Lama som var laget i Kina. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/da-jeg-sa-denne-juletrepynten-matte-jeg-sjekke-hvor-den-var-laget/17996641/ Jeg tenkte dette var litt morsomt, og i dag skulle jeg bestille denne julekula, men siden finnes ikke lenger? Jeg vet den var der for noen dager siden, for jeg var i nettbutikken til nobels fredssenter for å sjekke prisen på herligheten, men nå er den umulig å finne. Noen som vet hva som har skjedd? Anonymkode: b3c5d...eba
AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #2 Skrevet i går, 13:29 Vil du virkelig ha noe så stygt på juletreet ditt? Dalai Lama har ingenting med julen å gjøre. Anonymkode: 3ca18...42c
AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #3 Skrevet i går, 15:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil du virkelig ha noe så stygt på juletreet ditt? Dalai Lama har ingenting med julen å gjøre. Anonymkode: 3ca18...42c Hvem har sagt noe om å henge den på juletreet? Anonymkode: b3c5d...eba
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem har sagt noe om å henge den på juletreet? Anonymkode: b3c5d...eba Det er juletrepynt. Anonymkode: 3ca18...42c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er juletrepynt. Anonymkode: 3ca18...42c No shit. Anonymkode: b3c5d...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå