AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:34 #1 Skrevet mandag kl 11:34 Jeg sverger, hver eneste gang jeg er inne på et sykehusapotek, spesielt her i Trondheim ved St. Olavs, så er de ansatte ekstremt likegyldige, hilser ikke og utrolig trege. Dette er i motsetning til privateide apotek som f.eks. Apotek 1 eller Vitus apotek. Der er de ofte mer hyggelige, serviceinnstilte og litt raskere. Det gir mening fordi privateide apotek må være konkurransedyktige, mens statseide sykehusapotek kan på en måte bare chille. Privateide apotek kan selvfølgelig også være trege i blant, men jeg synes det er mer ekstremt hos sykehusapotekene. Noen som har opplevd det samme? Eller det motsatte? Anonymkode: f4951...0fe
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:52 #2 Skrevet mandag kl 11:52 Det verste er egentlig at det selges sjokolade på ett apotek. Private apotek bør ikke ha lov å eksistere. Anonymkode: cbbd0...7f2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #3 Skrevet mandag kl 11:59 Jeg er kronisk syk og bruker apotekene mye. Jeg kan sverke på at jeg aldri har merket noe til dette. Typisk eksempel på confirmation bias, tenker jeg. Anonymkode: 1214d...ed0 4
newman01 Skrevet mandag kl 13:11 #4 Skrevet mandag kl 13:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det verste er egentlig at det selges sjokolade på ett apotek. Private apotek bør ikke ha lov å eksistere. Anonymkode: cbbd0...7f2 Bør ikke private apoteker eksistere? Hvorfor ikke? Kanskje ekspropriere all privat virksomhet og la staten overta driften? Siden alle er så fornøyde med BaneNor, NAV osv. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:21 #5 Skrevet mandag kl 13:21 Det finnes ikke statseide apotek lenger, sykehusapotekene er enten er en del av kjedene eller er underlagt helseforetakene (men fortsatt komerisell) Anonymkode: c5ef7...1cf 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:27 #6 Skrevet mandag kl 14:27 Fikk eksepsjonell hjelp på et sykehusapotek, jeg. Anonymkode: 0eb4d...56e
senior Skrevet mandag kl 14:52 #7 Skrevet mandag kl 14:52 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Private apotek bør ikke ha lov å eksistere. Herregud . . ! Jeg vokste opp med apotekerløyve. Det var den gangen det kun var tillatt med ett apotek i hvert distrikt. Når du leverte resepten ble du spurt om du ville vente eller komme igjen senere . . . . 😲 Ellerst reisete jeg en del i Østeuropa og Kina, der alle butikker var statsforetak. Tror ingen med forstanden i behold vil ønske seg sånt i dag . . Jeg vet det fremdels er noen i Rødt som ønsker seg dit enda. Men det skriver jeg på kontoen for politisk hjernevask og manglende erfaring . . 🤪 Endret mandag kl 14:53 av senior
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:26 #8 Skrevet mandag kl 15:26 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det verste er egentlig at det selges sjokolade på ett apotek. Private apotek bør ikke ha lov å eksistere. Anonymkode: cbbd0...7f2 Hvorfor bør de ikke eksistere? Anonymkode: e1617...881 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:03 #9 Skrevet mandag kl 17:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det verste er egentlig at det selges sjokolade på ett apotek. Private apotek bør ikke ha lov å eksistere. Anonymkode: cbbd0...7f2 At det selges sjokolade på et apotek er jo et ikke-problem. Dessuten, de sjokoladene du så var sikkert slike uten sukker eller minst 80% kakao, noe som i alle fall gjør dem litt sunnere. Anonymkode: f4951...0fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå