AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Vet de ikke hva glød er eller tror de det ser ut som glød? Anonymkode: 4b1b1...0ef 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Dette handler blandt annet om glass skin trenden. Det er lettere å få glass skin når huden har nok fukt. Det er forskjell på om ansiktet er blankt av at huden din er oily eller om den er litt blank av hudpleie og highlighter. Da går det under begrepet dewy. Som vil si at huden skal se hydrert og glatt ut uten å være fett. Har selv hud som lett blir blankt og trikset er å ha blankheten på riktig punkt i ansiktet men ikke over alt. Det er spesielle sminke teknikker for å skape slik glød. Når det kommer til glass skin så vil denne overdrevene blankheten kombinert med et filter gi rette looken på sosiale medier. Så har du alle de stakkars jentene som konsumerer innhold og ikke forstår forskjellen på blank og glød. De prøver å etterligne det de ser på tiktok også har du litt "uheldige" utfall i blandt. Flere som driver innen beauty og fashion content på tiktok har jo ikke peiling og hermer etter andre igjen. Jeg antar at det er slike du henviser til. Dette er kun personer som prøver å følge trender uten kunskap og har en video på 10 sekunder å forholde seg til som kilde. Anonymkode: e774f...167 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Folk gir meg komplimenter for glød. Etter 40 år var det på tide at oljete hud kom til nytte 😆 Anonymkode: 461ed...d10 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Skrevet 20. august Dere ser bare svette ut. Anonymkode: 5535b...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Skrevet 20. august Trendsetteren: Svend Svette. Anonymkode: 27339...421
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Vita og wanda ser alltid svett ut Anonymkode: 07684...65a 4
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 14.13): Folk gir meg komplimenter for glød. Etter 40 år var det på tide at oljete hud kom til nytte 😆 Anonymkode: 461ed...d10 Samme her, hudpleieren min sa at jeg hadde så fin glød, jeg tenkte bare jøss, fet hud er glød ja.. Er hyggelig da. Anonymkode: 77432...f93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå