Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg bla gjennom relevant pensum slik at jeg får en oppfriskning til intervjuet, eller er det bedre å fokusere på hva jeg kan om bedriften? 

Anonymkode: 8c231...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn stillingsannonsen og bedriften inn i ChatGPT og spør om den kan lage spørsmål du kan få ved et intervju. 

Vil si dette kan variere ut fra hva slags type jobb det er du skal i intervju for, men jo bedre forberedt man er; jo bedre er det. 
Jeg fikk forresten nettopp et spørsmål om hvor mye m lønn jeg hadde sett for meg, den så jeg ikke komme og ble litt satt ut over. Sikkert vanlig, men jeg er vant til å jobbe i kommune og ikke privat, så bare et tips fra meg om du ikke allerede har tenkt på det 🙊

Anonymkode: d9ff1...3b6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legg inn stillingsannonsen og bedriften inn i ChatGPT og spør om den kan lage spørsmål du kan få ved et intervju. 

Vil si dette kan variere ut fra hva slags type jobb det er du skal i intervju for, men jo bedre forberedt man er; jo bedre er det. 
Jeg fikk forresten nettopp et spørsmål om hvor mye m lønn jeg hadde sett for meg, den så jeg ikke komme og ble litt satt ut over. Sikkert vanlig, men jeg er vant til å jobbe i kommune og ikke privat, så bare et tips fra meg om du ikke allerede har tenkt på det 🙊

Anonymkode: d9ff1...3b6

Takk for fine tips! Dette med lønn er virkelig vanskelig å svare på, kjenner ingen som jobber der og aner ikke hva man kan forvente 🙈 Ksnskje chat gpt kan bidra der også? 😃🤞 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for fine tips! Dette med lønn er virkelig vanskelig å svare på, kjenner ingen som jobber der og aner ikke hva man kan forvente 🙈 Ksnskje chat gpt kan bidra der også? 😃🤞 

Ja Chatgpt kan hjelpe der også😊 (ikke meg du siterte)

Lykke til på intervjuet😊

Anonymkode: 5a5f3...8db

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...