AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:01 #1 Skrevet mandag kl 11:01 Er en singel kvinne som ikke har noe interesse av å være i forhold med en mann eller ha sex med menn (for øyeblikket). Har vært i forhold tidligere og hatt mye sex, men vil gjerne vente til jeg finner en jeg virkelig vil gjøre det med. Ikke bare gjøre det for å gjøre det. Problemet her er at jeg føler meg litt snuskete og har gjort noe «dumt». Jeg har den siste tiden følt veldig på lysten, men har prøvd å utsette det så langt det lar seg gjøre. Så har gjort noe jeg aldri har gjort før bare for å føle en viss kontakt uten å ha sex. Har lagt ut nakenbilder av meg selv på en side (uten ansikt) og kommet i kontakt med menn. Som jeg kan snakke med og onanere til samtalene våre. Jeg føler meg så skitten og redd for at noen skal finne ut av dette. Jeg dør av meg selv. Og jeg eller noen andre kvinner har jo ikke problemer med å få sex, men å finne den jeg vil gjøre det med er nok vanskeligere. Burde jeg skamme meg for å ha gjort dette? Er jeg gal for å ha gjort noe sånt? Jeg lurer egentlig selv haha Anonymkode: b0bdc...bcf
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:08 #2 Skrevet mandag kl 11:08 Før gikk du etter bekreftelse for sex, og nå går du for bekreftelse via bilder og chat. Du har bare endret måten du får bekreftelse på. Ikke et sunt mønster akkurat. Og da hjelper det lite å si at man vil vente med sex til den rette dukker opp. Same shit, different wrapping. Anonymkode: 67e5b...199 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:12 #3 Skrevet mandag kl 11:12 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er en singel kvinne som ikke har noe interesse av å være i forhold med en mann eller ha sex med menn (for øyeblikket). Har vært i forhold tidligere og hatt mye sex, men vil gjerne vente til jeg finner en jeg virkelig vil gjøre det med. Ikke bare gjøre det for å gjøre det. Problemet her er at jeg føler meg litt snuskete og har gjort noe «dumt». Jeg har den siste tiden følt veldig på lysten, men har prøvd å utsette det så langt det lar seg gjøre. Så har gjort noe jeg aldri har gjort før bare for å føle en viss kontakt uten å ha sex. Har lagt ut nakenbilder av meg selv på en side (uten ansikt) og kommet i kontakt med menn. Som jeg kan snakke med og onanere til samtalene våre. Jeg føler meg så skitten og redd for at noen skal finne ut av dette. Jeg dør av meg selv. Og jeg eller noen andre kvinner har jo ikke problemer med å få sex, men å finne den jeg vil gjøre det med er nok vanskeligere. Burde jeg skamme meg for å ha gjort dette? Er jeg gal for å ha gjort noe sånt? Jeg lurer egentlig selv haha Anonymkode: b0bdc...bcf Dette er en total dealbreaker for meg. Aldri aldri vil jeg være sammen med noen som gjør sånt. Anonymkode: 2590d...05a 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:14 #4 Skrevet mandag kl 11:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Før gikk du etter bekreftelse for sex, og nå går du for bekreftelse via bilder og chat. Du har bare endret måten du får bekreftelse på. Ikke et sunt mønster akkurat. Og da hjelper det lite å si at man vil vente med sex til den rette dukker opp. Same shit, different wrapping. Anonymkode: 67e5b...199 Å få bekreftelse som anerkjennelse, er ikke noe galt i seg selv, mener jeg. Men er nok ikke helt riktig i min situasjon. Tenker mer på å få utløp for lystene gjennom denne måten i stedenfor å ha sex. Anonymkode: b0bdc...bcf
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:17 #5 Skrevet mandag kl 11:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er en total dealbreaker for meg. Aldri aldri vil jeg være sammen med noen som gjør sånt. Anonymkode: 2590d...05a Det går helt fint, ville heller ikke vært sammen med en som ønsker at jeg skal passe inn i hans lille boks Anonymkode: b0bdc...bcf 3
Strigiformes Skrevet mandag kl 11:33 #6 Skrevet mandag kl 11:33 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er en singel kvinne som ikke har noe interesse av å være i forhold med en mann eller ha sex med menn (for øyeblikket). Har vært i forhold tidligere og hatt mye sex, men vil gjerne vente til jeg finner en jeg virkelig vil gjøre det med. Ikke bare gjøre det for å gjøre det. Problemet her er at jeg føler meg litt snuskete og har gjort noe «dumt». Jeg har den siste tiden følt veldig på lysten, men har prøvd å utsette det så langt det lar seg gjøre. Så har gjort noe jeg aldri har gjort før bare for å føle en viss kontakt uten å ha sex. Har lagt ut nakenbilder av meg selv på en side (uten ansikt) og kommet i kontakt med menn. Som jeg kan snakke med og onanere til samtalene våre. Jeg føler meg så skitten og redd for at noen skal finne ut av dette. Jeg dør av meg selv. Og jeg eller noen andre kvinner har jo ikke problemer med å få sex, men å finne den jeg vil gjøre det med er nok vanskeligere. Burde jeg skamme meg for å ha gjort dette? Er jeg gal for å ha gjort noe sånt? Jeg lurer egentlig selv haha Anonymkode: b0bdc...bcf Du virker veldig kontaktsøkende, så bruker du kroppen din for å oppnå det. Så lenge du selv er bevisst på det, og jobber med de vonde følelsene knyttet til det, så er ikke det noe noen andre har noe med. Bare kjenn etter for din egen del om du opplever det mer positivt enn negativt? Hva er dine grenser? Viktig å være klar over risikoen du velger å utsette deg for. Det er ikke farlig å være gal bare du er klar over det selv 😂
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:46 #7 Skrevet mandag kl 11:46 Strigiformes skrev (2 minutter siden): Du virker veldig kontaktsøkende, så bruker du kroppen din for å oppnå det. Så lenge du selv er bevisst på det, og jobber med de vonde følelsene knyttet til det, så er ikke det noe noen andre har noe med. Bare kjenn etter for din egen del om du opplever det mer positivt enn negativt? Hva er dine grenser? Viktig å være klar over risikoen du velger å utsette deg for. Det er ikke farlig å være gal bare du er klar over det selv 😂 Jeg tolker det selv som sexlyst og at man finner alternative måter uten å ha fysisk sex med noen. Da unngår jeg å ligge med feil mann og risikoen for kjønnssykdommer. Får mest vonde følelser av at samfunnet skal late som at det bare finnes en måte for en kvinne å bruke sin seksualitet på, som er sammen med én mann. Og at det finnes forskjellige regler for kvinner og menn er jeg generelt lite fan av. Grenser når det gjelder hva? Det er jo spørs hva man definerer som gal. Hvis det å ikke gjøre som alle andre definerer en som gal, så er jeg vet kanskje en av dem. Jeg sa det mer som humor og ikke med så mye alvor bak Anonymkode: b0bdc...bcf
Erfarenmann Skrevet mandag kl 11:53 #8 Skrevet mandag kl 11:53 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tolker det selv som sexlyst og at man finner alternative måter uten å ha fysisk sex med noen. Da unngår jeg å ligge med feil mann og risikoen for kjønnssykdommer. Får mest vonde følelser av at samfunnet skal late som at det bare finnes en måte for en kvinne å bruke sin seksualitet på, som er sammen med én mann. Og at det finnes forskjellige regler for kvinner og menn er jeg generelt lite fan av. Grenser når det gjelder hva? Det er jo spørs hva man definerer som gal. Hvis det å ikke gjøre som alle andre definerer en som gal, så er jeg vet kanskje en av dem. Jeg sa det mer som humor og ikke med så mye alvor bak Anonymkode: b0bdc...bcf Med andre ord så lurer du ikke på om du er gal. Ikke lurer du på om du bør skamme deg heller. Så hva er det du egentlig lurer på?
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:55 #9 Skrevet mandag kl 11:55 Erfarenmann skrev (1 minutt siden): Med andre ord så lurer du ikke på om du er gal. Ikke lurer du på om du bør skamme deg heller. Så hva er det du egentlig lurer på? Ville sikkert bare fortelle hva jeg har gjort som i overskriften - bekjennelse Anonymkode: b0bdc...bcf
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:57 #10 Skrevet mandag kl 11:57 Du trenger ikke legge ut nakenbilder for å få deg en ff. Tinder osv så får man 80-90% på sex og som dame har man som regel et godt utvalg. Kanskje du bør bruke litt tid på å bestemme deg for hva du vil? Å legge ut nakenbilde, men ikke være interessert i sex akkurat nå høres rart ut. Da er oppmerksomheten du vil ha. Anonymkode: 0f043...3a1
Erfarenmann Skrevet mandag kl 12:00 #11 Skrevet mandag kl 12:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville sikkert bare fortelle hva jeg har gjort som i overskriften - bekjennelse Anonymkode: b0bdc...bcf Ok. For the record: jeg synes ikke du er gal og du trenger ikke skamme deg
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:05 #12 Skrevet mandag kl 12:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke legge ut nakenbilder for å få deg en ff. Tinder osv så får man 80-90% på sex og som dame har man som regel et godt utvalg. Kanskje du bør bruke litt tid på å bestemme deg for hva du vil? Å legge ut nakenbilde, men ikke være interessert i sex akkurat nå høres rart ut. Da er oppmerksomheten du vil ha. Anonymkode: 0f043...3a1 Det er jeg fult klar over. Ønsker ikke å finne en ff gjennom at de har kun sett nakenbilder av meg uansett. Det var kun for å prøve noe nytt og komme i kontakt med noen på anonymt. Så egentlig var hensikten med det, å kun snakke gjennom melding. I stedenfor å være en kåting på Tinder med bilde av ansikt og alt haha. Har heller ikke lyst på en ff. Som sagt, ønsker jeg ikke å ha sex med en mann for øyeblikket og orker heller ikke alt som er med menn. Men spørsmålene dine får meg likevel til å reflektere med hva er det jeg vil med dette. Anonymkode: b0bdc...bcf
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:10 #13 Skrevet mandag kl 12:10 Men jeg tror egentlig jeg vet det. Har liten tro på å finne en partner/mann som kan se på oss to som to likestilte i et forhold. Og har alltid opplevd menn som eiesyke og sjalue. Med behov for å kontrollere. De føler seg alltid berettiget og jeg merker at jeg og menn tenker så forskjellig og har så ulike verdier. Så dette er måten jeg prøver å unngå en relasjon og sex med dem, fordi jeg vet det aldri kommer til å funke. Anonymkode: b0bdc...bcf
Strigiformes Skrevet mandag kl 12:19 #14 Skrevet mandag kl 12:19 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tolker det selv som sexlyst og at man finner alternative måter uten å ha fysisk sex med noen. Da unngår jeg å ligge med feil mann og risikoen for kjønnssykdommer. Får mest vonde følelser av at samfunnet skal late som at det bare finnes en måte for en kvinne å bruke sin seksualitet på, som er sammen med én mann. Og at det finnes forskjellige regler for kvinner og menn er jeg generelt lite fan av. Grenser når det gjelder hva? Det er jo spørs hva man definerer som gal. Hvis det å ikke gjøre som alle andre definerer en som gal, så er jeg vet kanskje en av dem. Jeg sa det mer som humor og ikke med så mye alvor bak Anonymkode: b0bdc...bcf Grenser når det gjelder deg selv. Når du lurer på om du burde skamme deg så virker du usikker...Var ikke noe mer enn det. Om det gir deg glede så bare gjør det. Det er mye dobbeltmoral i forhold til kjønn. Veldig enig i det. Om du får mye kvaler av å gjøre dette, så ville jeg unngått det. Det kan være fristende der og da, så kan man angre seg. Er det jeg mener. Du må kjenne etter i deg selv. Opplever du det som givende så gjør du som du vil. Jeg mener ikke du er gal. Det var bare humor.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #15 Skrevet mandag kl 16:18 Jeg mener ikke at det er noe galt i dette. Vi trenger sex, bekreftelse og spenning av og til. Det er normalt og menneskelig. Bare vær sikker på at du har skrudd av posisjonstjenester på kameraet ditt slik at bildene ikke har metadata med informasjon om din lokalisasjon. Anonymkode: 6d7b6...fa7
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:23 #16 Skrevet mandag kl 16:23 Nei, det er umulig med mennekser. Du må nesten finne din måte om du skal finne noen i det hele tatt. Må sikkert gjøre samme som deg som dame, menn kunne ikke holdt seg lengre unna meg. Anonymkode: d6142...339
Christina82 Skrevet mandag kl 16:24 #17 Skrevet mandag kl 16:24 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg