AnonymBruker Skrevet 30. august #21 Skrevet 30. august Tenkt på at ingen en dag skal bli en voksne mann. Nathaniel er virkelig ikke et fint navn på en voksne mann. Enda verre å legge til enda et navn. Anonymkode: 2ca4a...52c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #22 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkt på at ingen en dag skal bli en voksne mann. Nathaniel er virkelig ikke et fint navn på en voksne mann. Enda verre å legge til enda et navn. Anonymkode: 2ca4a...52c *ungen Anonymkode: 2ca4a...52c
AnonymBruker Skrevet 30. august #23 Skrevet 30. august Jeg synes Nathaniel er et navn som passer best alene. Vurderte navnet selv til mitt barn men. Endte opp med 2 andre fornavn. Hadde det blitt Nathaniel ville det vært eneste fornavn. Anonymkode: 72a09...942 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #24 Skrevet 30. august Kvinneguiden gjør sitt beste for det ufødte liv, men jeg er redd for at det i fremtiden vil være en Nathaniel Chrisander som forgjeves prøver å navigere voksenlivet. Anonymkode: e27ff...46a 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #25 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 13.24): Ungen skal bli en voksen mann på 50 år. Går ikke an å hete Nathaniel. Fatter ikke at folk utsetter barna sine for slik stigmatisering. Anonymkode: 3be08...65a Jeg skjønner ikke helt dette. Da jeg var ung visste jeg om en voksen Nathanael og en voksen Leon på 40-50 år. Anonymkode: c0634...a2d 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #26 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, mellomnavn trenger ikke å være etternavn. Det er kun i Skandinavia det er vanlig å bruke etternavn som mellomnavn, men selv her i Norge anses ikke et mellomnavn som et etternavn, uansett om det skulle vært Olsen eller Hansen. Anonymkode: fd566...1e9 Et andre fornavn kalles fornavn, aldri mellomnavn. Mellomnavn kan være slektsnavn eller etternavn, men aldri fornavn. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mellomnavn «I Skandinavia brukes begrepet mellomnavn bare om navn som opprinnelig er slektsnavn/etternavn. Fornavn, uavhengig av hvor mange man har, kalles fornavn.» Anonymkode: c0634...a2d 1 2
Millimani Skrevet 8. september #27 Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 13.24): Ungen skal bli en voksen mann på 50 år. Går ikke an å hete Nathaniel. Fatter ikke at folk utsetter barna sine for slik stigmatisering. Anonymkode: 3be08...65a Om 50 år er det helt vanlig å hete Nathaniel som 50 åring. Lille Alfred på 10-15 år nå er helt normalt, men når det begynte å komme fram for rundt femten år siden var det "stygt" for mange. Navn går i bølger, og alle gamle navn blir populære igjen bare de blir gamle nok. Så også Nathaniel. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september #29 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 1.15): Dolg Nathaniel 💚 Anonymkode: e4907...80f Dolg🤟 Anonymkode: 05e1e...d37
AnonymBruker Skrevet 22. september #30 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 13.30): Nathaniel Olivier Nathaniel Emmanuelle Nathaniel Per Nathaniel Wilhelmino Nathaniel Chrissander- en klassiker der Nathaniel Noah Nathaniel Julianus Anonymkode: 00038...dbb Åh fyf… Anonymkode: 7b5ff...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #31 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 13.30): Nathaniel Olivier Nathaniel Emmanuelle Nathaniel Per Nathaniel Wilhelmino Nathaniel Chrissander- en klassiker der Nathaniel Noah Nathaniel Julianus Anonymkode: 00038...dbb * Emmanuelle er et jentenavn. Nathaniel Emanuel ville vært det rette. Ellers er Nathaniel best alene. Anonymkode: 30da5...87f
AnonymBruker Skrevet 24. september #32 Skrevet 24. september Nathaniel er såpass «mye» i seg selv at det ikke bør ha et mellomnavn. Anonymkode: 5a0b8...38f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå