AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Er over 30 år og studerer. Er det noen som vet hvordan det blir å ta studielån + tilleggslån og jobbe ved siden av? Anonymkode: de95c...711
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Hva er det du egentlig lurer på? Tilleggslån pga alder har ikke noe med inntektsgrenser å gjøre, og påvirkes ikke. Anonymkode: 05474...ac4
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er det du egentlig lurer på? Tilleggslån pga alder har ikke noe med inntektsgrenser å gjøre, og påvirkes ikke. Anonymkode: 05474...ac4 Litt dårlig forklart. Må jeg være mer obs på hvor mye jeg jobber hvis jeg velger tilleggslån? At jeg har mindre å gå på i forhold til hvor mye jeg kan jobbe. Anonymkode: de95c...711
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt dårlig forklart. Må jeg være mer obs på hvor mye jeg jobber hvis jeg velger tilleggslån? At jeg har mindre å gå på i forhold til hvor mye jeg kan jobbe. Anonymkode: de95c...711 Nei, inntektsgrensene påvirker kun hvor mye av basislånet som kan omgjøres til stipend. Tilleggslån har ikke noe med inntektsgrenser å gjøre, utenom tilleggslån for nedsatt funksjon. Anonymkode: 05474...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå