AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg har hatt litt av begge. Sånn 50/50. Syns omskjært er mye finere. Nesten så jeg ikke liker forhud lenger og det blir litt "off putting". Hva syntes dere andre? Anonymkode: 45d58...d08
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august normal som ikke er skjært i er finest. Liker ikke at ollonet er eksponert hele tiden. Turn off. Anonymkode: d89a0...4f6 5 8
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har hatt litt av begge. Sånn 50/50. Syns omskjært er mye finere. Nesten så jeg ikke liker forhud lenger og det blir litt "off putting". Hva syntes dere andre? Anonymkode: 45d58...d08 Liker omskjært best. Anonymkode: f7ff1...c0a 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Så lenge den fungerer er det ett fett. Anonymkode: a7bf8...073 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Omskjært. Eventuelt lite forhud. Anonymkode: 96ac5...686
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Har aldri sett en omskåret penis på ekte før. Det er jo ikke spesielt vanlig i Norge. En slapp omskåret penis må se kjemperar ut 😅 Anonymkode: c3000...4cd 14 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Enig med deg TS, jeg er prinsipielt i mot omskjæring om det ikke er av medisinske årsaker, men må innrømme at jeg syns det er mye mer delikat uten masse forhud. Anonymkode: 83d2e...8df
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Selvsagt finest med en som ikke er lemlestet. Anonymkode: fd05e...d75 26 14
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt finest med en som ikke er lemlestet. Anonymkode: fd05e...d75 Alle jeg har vært med har gjort det pga stram forhud. Anonymkode: 96ac5...686
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august Jeg bryr meg ikke, så sant de er renslige. Har aldri tenkt på en pikk som pen, og det er vel uansett når de er erigerte og da med tilbaketrukket forhud de er av interesse for meg 😂 Anonymkode: 3966b...355 2
Strigiformes Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har hatt litt av begge. Sånn 50/50. Syns omskjært er mye finere. Nesten så jeg ikke liker forhud lenger og det blir litt "off putting". Hva syntes dere andre? Anonymkode: 45d58...d08 Bare han tenner på meg, og får den opp så er jeg fornøyd 😂 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august Tja.. Det er egentlig det samme for meg. Men hadde ikke vært spesielt keen hvis det var omskjæring for religiøse grunner og ikke helsemessige årsaker. Anonymkode: ef02e...32d 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Helt klart inntakt. Har hatt sex med flere omskjærte og kommer aldri til å gjøre det igjen, det er ikke behagelig. Anonymkode: 30211...844 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Jeg synes omskjæring av ikke-medisinske grunner er forkastelig. Jeg hadde ikke likt det på en mann. Det representerer en kultur og verdisyn jeg ikke deler. La forhuden være! Liker å kunne dra forhud tilbake også. Anonymkode: 9dc1e...1d0 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Omskåret, rent utseendemessig. Og for oralsex Anonymkode: a5d31...1c2 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august Jeg liker best omskjært. Mest delikat. Og det er ikke bare av religiøse årsaker menn er det, det finnes medisinske årsaker også. Anonymkode: 7184c...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august Om det er medisinsk grunn hvor mannen har valgt det selv, har jeg ingen preferanser. Om det er av religiøse grunner utført på en baby som ikke kunne gi sitt samtykke holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 76f6d...b30 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #18 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Om det er medisinsk grunn hvor mannen har valgt det selv, har jeg ingen preferanser. Om det er av religiøse grunner utført på en baby som ikke kunne gi sitt samtykke holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 76f6d...b30 Jeg syns det der er kjemperart å legge en sånn grense. Hva om personen ikke er religiøs, men liker sin omskjærte penis og ville ikke byttet skjebne. Så bare fordi foreldrene bestemte det ville du ikke likt hans omskjærte penis? Anonymkode: 45d58...d08
AnonymBruker Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Omskåret legger en stor demper på det seksuelle, da han ofte er mindre følsom og begge partner kan oppleve smerter og ubehag ved sex grunnet dette. Synes også det er mindre estetisk og gjør bj/hj mer krevende. Om grunnen er medisinsk eller at det ble gjort mot han har ingen praktisk betydning, men dersom han kompenserer godt for det behøver det ikke være en dealbreaker. Anonymkode: bdd68...7b9 5 2
Grüner Skrevet 18. august #20 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt litt av begge. Sånn 50/50. Syns omskjært er mye finere. Nesten så jeg ikke liker forhud lenger og det blir litt "off putting". Hva syntes dere andre? Anonymkode: 45d58...d08 Det heter omskåret, ikke omskjært. 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå