AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Vår utekatt går kun på do ute, uansett om det er snøstorm eller sol. Plutselig har han gjort fra seg på teppet inne, og vi skjønner ikke hvorfor. Han virker frisk og ingen forandringer i huset med nye mennesker. Anonymkode: 0c718...7fa
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Du skriver ikke om du har do inne? Det bør du ha selv om katten er ute. Min katt går på do ute 90% av tiden, men han går inne innimellom hvis det f.eks. er dårlig vær. Og så kan det være mange grunner til at katter gjør fra seg utafor doen sin da. Er katten gammel? Anonymkode: e7e7e...4ce 1
Tabris Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august En voksen katt som gjør fra seg utenfor kassen vil enten ha fysiske problemer (f.eks diare/UVI) eller slite med stress. Stresset trenger ikke komme fra endringer i huset, det kan også komme av f.eks en truende katt ute. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skriver ikke om du har do inne? Det bør du ha selv om katten er ute. Min katt går på do ute 90% av tiden, men han går inne innimellom hvis det f.eks. er dårlig vær. Og så kan det være mange grunner til at katter gjør fra seg utafor doen sin da. Er katten gammel? Anonymkode: e7e7e...4ce Fire år Ts Anonymkode: 0c718...7fa
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Skrevet 21. august Når katter bæsjer er de særdeles sårbare. Om han bæsjer inne er det fordi han ikke er trygg ute nå til å gjøre det der. Så få deg en kattekasse nå mens det pågår. Sånn lite tankekors, når pus blir med deg på do er det for å passe på deg siden i pusehodet så er du sårbar da, men vi mennesker passer aldri på pus når de er på do. Bittelitt urettferdig. Anonymkode: f5ca0...a25
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når katter bæsjer er de særdeles sårbare. Om han bæsjer inne er det fordi han ikke er trygg ute nå til å gjøre det der. Så få deg en kattekasse nå mens det pågår. Sånn lite tankekors, når pus blir med deg på do er det for å passe på deg siden i pusehodet så er du sårbar da, men vi mennesker passer aldri på pus når de er på do. Bittelitt urettferdig. Anonymkode: f5ca0...a25 Tror du virkelig at katter skjønner at vi er på do når vi sitter på do, og at vi er "sårbare"? Anonymkode: 0c718...7fa
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når katter bæsjer er de særdeles sårbare. Om han bæsjer inne er det fordi han ikke er trygg ute nå til å gjøre det der. Så få deg en kattekasse nå mens det pågår. Sånn lite tankekors, når pus blir med deg på do er det for å passe på deg siden i pusehodet så er du sårbar da, men vi mennesker passer aldri på pus når de er på do. Bittelitt urettferdig. Anonymkode: f5ca0...a25 Pusen min vil helst ha meg med på do så hun maset på meg når hun må bæsje 😂 Hun er alltid med meg på do også og forsvarer reviret for andre pusen vår mens jeg sitter på do 😂😂😂 Anonymkode: bfd0d...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå