Pilleville Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Prøvde å søke på partibarometer innlandet 2025 men fant ingenting. Ap og høgre står vel ikkje så sterkt der etter skulenedleggingene i 2024. Lurte på om dette vises på partibarometrene no? Eventuelt om noen her er fra Lom, Vågå traktene og kva stemmer dere der no?
Mezzosoprena Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Pilleville skrev (7 timer siden): Prøvde å søke på partibarometer innlandet 2025 men fant ingenting. Ap og høgre står vel ikkje så sterkt der etter skulenedleggingene i 2024. Lurte på om dette vises på partibarometrene no? Eventuelt om noen her er fra Lom, Vågå traktene og kva stemmer dere der no? Men det var jo Fylkestinget som la ned skolene våre, og det er ikke fylkestingsvalg nå.
Ullvott Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Innlandet har to ulike valgdistrikter; Hedmark og Oppland, så jeg tror ikke du finner noen samlet for hele fylket. I denne lenken, ganske langt ned på siden, er det en overskrift som heter Meningsmåling for stortingsvalget. Der kan du legge inn Oppland eller Hedmark og søke. https://www.nrk.no/meningsmalinger/
Gjest jegerrinne Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Mezzosoprena skrev (1 time siden): Men det var jo Fylkestinget som la ned skolene våre, og det er ikke fylkestingsvalg nå. Uansett så vil jeg si ikke ap, ikke h og ikke mdg, det vil og bli husket om 2 år for mange tror jeg. Hører mange I min omkrets at de tilogmed har skrevet ned alle navnene i fylket som ikke får noe stemmer fremover.
Mezzosoprena Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august jegerrinne skrev (32 minutter siden): Uansett så vil jeg si ikke ap, ikke h og ikke mdg, det vil og bli husket om 2 år for mange tror jeg. Hører mange I min omkrets at de tilogmed har skrevet ned alle navnene i fylket som ikke får noe stemmer fremover. Men jeg vil fortsatt ha stemt AP i min kommune (hvis jeg hadde stemt AP). De har stått på barrikadene for at skolenedleggelsen ikke skulle skje, de jobber hardt for å komme til andre alternativer og er minst like mye imot AP i Fylkestinget som vi innbyggere. Men jeg skal være ekstremt taktisk ved både dette og neste valg, og sørge for at personstemmer blir gitt og strøket og diskvalifisert og hva søren jeg kan klare å komme på for å få den trioen ut av Fylkestinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå