Gå til innhold

Min mann har stor sex behov men ikke med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min mann og jeg er på sexklubb i blant. Det som skjer er at han er aldri fornøyd. Han liker ikke at vi har regler( selv om han sier ja) Han sier han vil ha sex med forskjellige kvinner, han mener at han ikke skal ha følelser eller noe videre, han vil bare «bruk» dem for sex. Vi har vært sammen i 3 år, og sexlivet vårt blir mindre fordi han liker variasjon. Når han ikke får knullet noen kvinner på klubb så blir han irritert på meg, går ut over ekteskapet vårt. Det r vondt for meg å se, fordi jeg giftet ikke meg for å avslutte pga sexliv. Har begynte å bli ødelagt psykisk. 
Hva mener dere om dette? Hjelp 

Endret av Dh85
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg droppet klubb helt, dersom det bare blir trøbbel av det

Anonymkode: c48a9...772

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville skilt meg. 

Anonymkode: 1d28f...a0f

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere er tydeligvis ganske forskjellige seksuelt, og om dere ikke kan møtes på midten, så bør dere gå hver til deres. 

Det seksuelle er så viktig og på en måte vanskelig å møtes på en gyllen middelvei uten at den ene må gi seg og da tråkker jo den andre over sine grenser og den andre sine. Det går liksom ikke an å gi seg eller godta for mye, uten at det går utover seg selv. 

Anonymkode: 8914b...595

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Dh85 skrev (7 minutter siden):

Min mann og jeg er på klubb i blant. Det som skjer er at han er aldri fornøyd. Han liker ikke at vi har regler( selv om han sier ja) Han sier han vil ha sex med forskjellige kvinner, han mener at han ikke skal ha følelser eller noe videre, han vil bare «bruk» dem for sex. Vi har vært sammen i 3 år, og sexlivet vårt blir mindre fordi han liker variasjon. Når han ikke får knullet noen kvinner på klubb så blir han irritert på meg, går ut over ekteskapet vårt. Det r vondt for meg å se, fordi jeg giftet ikke meg for å avslutte pga sexliv. Har begynte å bli ødelagt psykisk. 

På klubb? Mener du sexklubb?

Anonymkode: c04ff...e51

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Dh85 skrev (12 minutter siden):

Min mann og jeg er på klubb i blant. Det som skjer er at han er aldri fornøyd. Han liker ikke at vi har regler( selv om han sier ja) Han sier han vil ha sex med forskjellige kvinner, han mener at han ikke skal ha følelser eller noe videre, han vil bare «bruk» dem for sex. Vi har vært sammen i 3 år, og sexlivet vårt blir mindre fordi han liker variasjon. Når han ikke får knullet noen kvinner på klubb så blir han irritert på meg, går ut over ekteskapet vårt. Det r vondt for meg å se, fordi jeg giftet ikke meg for å avslutte pga sexliv. Har begynte å bli ødelagt psykisk. 

Vi liker også å variere med andre.

Men, hva mener du med at han ikke vil ha regler og at manglende tilbud fra andre går utover deg???

Det er fullstendig galskap! 

Vi snakker om alt, har regler og passer selvfølgelig på "oss" før noe annet.

Jeg ville gått på flekken fra dettte mennesket. 

Anonymkode: f1f82...af4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet her er da ikke at dere ikke er kompatible seksuellt men at han ikke respekterer grensene dere tydeligvis har satt sammen og at han blir irritert over å ikke få viljen sin. Det er feil og mangler hos han og har ingenting med sexlivet i seg selv å gjøre.

Anonymkode: cf188...3e0

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Her er det så mye feil at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Så da blir det et kort svar.

Dump ham og ønsk ham lykke til med å finne ei annen som vil gå på klubb med en superegoistisk kjempe-baby. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Erfarenmann skrev (8 timer siden):

Her er det så mye feil at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Så da blir det et kort svar.

Dump ham og ønsk ham lykke til med å finne ei annen som vil gå på klubb med en superegoistisk kjempe-baby. 

Det verste er at han har prøvde med flere kvinner (fant jeg ut) men har ikke funket heller. Så jeg kommer til å si «good bye “ Har ikke giftet meg for å ha det sånn. Takk ♥️

Endret av Dh85
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Problemet her er da ikke at dere ikke er kompatible seksuellt men at han ikke respekterer grensene dere tydeligvis har satt sammen og at han blir irritert over å ikke få viljen sin. Det er feil og mangler hos han og har ingenting med sexlivet i seg selv å gjøre.

Anonymkode: cf188...3e0

Jeg er helt enig med deg. Han skylder alltid på meg. Takk for svar ♥️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Vi liker også å variere med andre.

Men, hva mener du med at han ikke vil ha regler og at manglende tilbud fra andre går utover deg???

Det er fullstendig galskap! 

Vi snakker om alt, har regler og passer selvfølgelig på "oss" før noe annet.

Jeg ville gått på flekken fra dettte mennesket. 

Anonymkode: f1f82...af4

Ja, på en måte så er det sånn. De fleste par vil ikke ha sex, kun kosing men det går utover meg fordi jeg får ikke knullet andre kvinner. Verste at det kan går flere dager til han snakker til meg igjen. Blir ikke så lenge gift. Takk for svar ♥️

Endret av Dh85
Skrevet (endret)

Dere er tydeligvis ganske forskjellige seksuelt, og om dere ikke kan møtes på midten, så bør dere gå hver til deres. 

Det seksuelle er så viktig og på en måte vanskelig å møtes på en gyllen middelvei uten at den ene må gi seg og da tråkker jo den andre over sine grenser og den andre sine. Det går liksom ikke an å gi seg eller godta for mye, uten at det går utover seg selv. 

Anonymkode: 8914b...595

Ja, men det hjelper ikke hva jeg sier. Det går bra en stund så går han lei tror jeg, så oppfører han seg sånn mot meg. Takk♥️

Endret av Dh85
Skrevet

Ville skilt meg. 

Anonymkode: 1d28f...a0f

Det er jeg på vei til å gjøre ♥️

AnonymBruker
Skrevet

Du kan starte med å slå på lyset. Litt av en erfaring å få fra en ektemann. For mange er dette unormalt. 

Jeg ville aldri i en sånn verden. Da ville jeg tilgitt meg selv for at jeg møtte dårlige mennesker i mitt liv ved å gå så feil i livet. 

Anonymkode: 807c1...a24

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan starte med å slå på lyset. Litt av en erfaring å få fra en ektemann. For mange er dette unormalt. 

Jeg ville aldri i en sånn verden. Da ville jeg tilgitt meg selv for at jeg møtte dårlige mennesker i mitt liv ved å gå så feil i livet. 

Anonymkode: 807c1...a24

Det sier jeg til han. At når han lar sexklubb går utover ekteskapet vårt så er det ikke bra. Da er det en lidelse. Han blir så slem også. Er på vei til å skille meg. Takk ♥️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres på en måte ut som en misbruk dette her. Du har godkjent alt for mye. Han er en drittsekk. 

Anonymkode: d4cc1...b96

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Dh85 skrev (1 minutt siden):

Det sier jeg til han. At når han lar sexklubb går utover ekteskapet vårt så er det ikke bra. Da er det en lidelse. Han blir så slem også. Er på vei til å skille meg. Takk ♥️

Lurt, han høres ikke ut som en god ektemann i det hele tatt. Som ei kvinne høres han ikke trygg ut å møte på klubb heller.

Lykke til videre

Anonymkode: eeb36...bf7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke sexklubb har noe å gjøre i et godt forhold, og det er jo ikke akkurat vanlig å oppsøke slike. Jeg ville syntes det var ufyselig og ekkelt å være sammen med en som ønsker det. Du trenger ikke å godta dette. Dere høres ikke kompatible ut.

Anonymkode: b7c2f...ae1

Skrevet

Høres på en måte ut som en misbruk dette her. Du har godkjent alt for mye. Han er en drittsekk. 

Anonymkode: d4cc1...b96

Enig. Prøver å komme meg ut så fort som mulig. Begynner å bli helt ødelagt 😖 Tusen takk♥️

Skrevet

Jeg synes ikke sexklubb har noe å gjøre i et godt forhold, og det er jo ikke akkurat vanlig å oppsøke slike. Jeg ville syntes det var ufyselig og ekkelt å være sammen med en som ønsker det. Du trenger ikke å godta dette. Dere høres ikke kompatible ut.

Anonymkode: b7c2f...ae1

Sexklubb er gøy når man klarer og bli enig å styre det på en sunn måte. Hos han har det blitt helt det motsatt. Jeg liker å dra på sexklubb for å kose meg, uten stress. Skjer det så skjer det♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...