Majer Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Tidligere har jeg stort sett klart å treffe kvinner godt i en spesiell vinkel når de rir. Flere av dem har ikke kjent den følelsen før noe jeg synes er rart. Men jeg finner ikke punktet på nåværende sengepartner. Hva er det som gjør det? Hun er så dyp at jeg ikke klarer å bunne henne, og det kan hende hun ikke er verdens trangeste- det er så fuktig der nede at det er umulig å forstå om det er derfor jeg kjenner mindre eller om hun er videre enn snittet. Men selv er jeg også større enn snittet nedentil så det burde vel egentlig ha gått litt opp i opp? Så jeg forstår ikke om jeg til tross for størrelsen min rett og slett er for liten for henne, eller om hun ikke har de samme følelsene nedentil. Tanker? 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Hva mener med å bunne? Er det det du tror er godt for kvinner? Anonymkode: 82260...1eb 36 10
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Å bli «bunna» er ikke akkurat alle damers drøm😬 Anonymkode: 843e4...474 29 10
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Majer skrev (16 minutter siden): Tidligere har jeg stort sett klart å treffe kvinner godt i en spesiell vinkel når de rir. Flere av dem har ikke kjent den følelsen før noe jeg synes er rart. Men jeg finner ikke punktet på nåværende sengepartner. Hva er det som gjør det? Hun er så dyp at jeg ikke klarer å bunne henne, og det kan hende hun ikke er verdens trangeste- det er så fuktig der nede at det er umulig å forstå om det er derfor jeg kjenner mindre eller om hun er videre enn snittet. Men selv er jeg også større enn snittet nedentil så det burde vel egentlig ha gått litt opp i opp? Så jeg forstår ikke om jeg til tross for størrelsen min rett og slett er for liten for henne, eller om hun ikke har de samme følelsene nedentil. Tanker? tror cluet ligger i ene og alene denne setningen og ikke i alt det andre du ramser opp.. Anonymkode: 5a917...99e 5 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Majer skrev (18 minutter siden): Tidligere har jeg stort sett klart å treffe kvinner godt i en spesiell vinkel når de rir. Flere av dem har ikke kjent den følelsen før noe jeg synes er rart. Men jeg finner ikke punktet på nåværende sengepartner. Hva er det som gjør det? Hun er så dyp at jeg ikke klarer å bunne henne, og det kan hende hun ikke er verdens trangeste- det er så fuktig der nede at det er umulig å forstå om det er derfor jeg kjenner mindre eller om hun er videre enn snittet. Men selv er jeg også større enn snittet nedentil så det burde vel egentlig ha gått litt opp i opp? Så jeg forstår ikke om jeg til tross for størrelsen min rett og slett er for liten for henne, eller om hun ikke har de samme følelsene nedentil. Tanker? Er vel såpass enkelt at vi alle er forskjellige, også «der inne». Å sitte på topp er det som gir desidert minst for min del. Skal sies at samleie/penetrasjon generelt ikke gir meg mye. Har liksom ikke masse «følelser» der inne. Du nevner også å bli «bunna». Det er direkte vondt. Anonymkode: 4eeb6...27a 24 9
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Kanskje hun har bakoverbøyd livmor? Det har jeg, og jeg kommer bare ved samleie bakfra. Anonymkode: 477d3...63b 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva mener med å bunne? Er det det du tror er godt for kvinner? Anonymkode: 82260...1eb AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å bli «bunna» er ikke akkurat alle damers drøm😬 Anonymkode: 843e4...474 Alle er forskjellige. Jeg liker det godt og kunne ikke hatt fast partner som ikke rakk så langt inn 🤷♀️ Anonymkode: 279a4...fe6 1 2
Majer Skrevet 18. august Forfatter #8 Skrevet 18. august Alrså punktet nås ikke vanligvis ved bunning, men de jeg har truffet det med har alle vært kortere og. Derfor jeg lurer på om det er en sammenheng 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener med å bunne? Er det det du tror er godt for kvinner? Anonymkode: 82260...1eb En hel del kvinner liker å bli bunnet. Slutt å prat for alle kvinner. Anonymkode: fcfc5...50a 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august Er det G-punktet du mener? Mitt sitter rett innenfor inngangen, så å bunne ville ikke hjelpe så mye på å finne punktet hos meg… Anonymkode: 648ae...4cc 4 8
AprilLudgate Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august Majer skrev (7 timer siden): Tidligere har jeg stort sett klart å treffe kvinner godt i en spesiell vinkel når de rir. Flere av dem har ikke kjent den følelsen før noe jeg synes er rart. Men jeg finner ikke punktet på nåværende sengepartner. Hva er det som gjør det? Hun er så dyp at jeg ikke klarer å bunne henne, og det kan hende hun ikke er verdens trangeste- det er så fuktig der nede at det er umulig å forstå om det er derfor jeg kjenner mindre eller om hun er videre enn snittet. Men selv er jeg også større enn snittet nedentil så det burde vel egentlig ha gått litt opp i opp? Så jeg forstår ikke om jeg til tross for størrelsen min rett og slett er for liten for henne, eller om hun ikke har de samme følelsene nedentil. Tanker? Skulle gjerne hatt dybden hennes, for bunning er jo JÆVLIG vondt at jeg grøsser av tanken. Med punkt, mener du klitoris innvendig? Gpunkt? Klitoris er plassert noe ulikt og er forskjellig størrelse hos alle kvinner også innvendig. Så det handler vel om det. Om mange partnere sier de fikk orgasme av kun vaginalt samleie tilsier statistikken at endel faker på den. Om det var kun vaginalt samleie du sikter til. Større størrelser pleier faktisk ikke være de mest egnede til å treffe gpunktet. Ikke små heller, men man skal ha en viss bøy og en viss midt på treet størrelse for å treffe. 4
AprilLudgate Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august Majer skrev (12 minutter siden): Alrså punktet nås ikke vanligvis ved bunning, men de jeg har truffet det med har alle vært kortere og. Derfor jeg lurer på om det er en sammenheng Men hvorfor vil du bunne? 5
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Ser du åpenbart har misforstått det med å bunne, de fleste damer synes faktisk det er vondt. Jeg er ikke blant dem, jeg liker det. Har imidlertid bakovervendt livmor, så for å oppnå bunning må jeg bli tatt bakfra. Mulig det gjelder hun du snakker om også? Anonymkode: 0f8fb...78d 1 5
Majer Skrevet 18. august Forfatter #14 Skrevet 18. august AprilLudgate skrev (1 time siden): Men hvorfor vil du bunne? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser du åpenbart har misforstått det med å bunne, de fleste damer synes faktisk det er vondt. Jeg er ikke blant dem, jeg liker det. Har imidlertid bakovervendt livmor, så for å oppnå bunning må jeg bli tatt bakfra. Mulig det gjelder hun du snakker om også? Anonymkode: 0f8fb...78d Nei, jeg er ikke ute etter å bunne. Det var ment for å illustrere at hun er dyp. Så da lurer jeg på om det er en sammenheng siden jeg ikke klarer å finne andre
AnonymBruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Jeg er ganske trang + dyp og synes det ikke gir noe spesielt å sitte oppå. Jeg kommer i nesten alle andre stillinger ellers. G-punkt er rett innenfor så det har ingenting med dybden å gjøre. Anonymkode: 658a6...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august Majer skrev (32 minutter siden): Nei, jeg er ikke ute etter å bunne. Det var ment for å illustrere at hun er dyp. Så da lurer jeg på om det er en sammenheng siden jeg ikke klarer å finne andre Hva tror du hun tenker om at du diskuterer vaginan hennes på forumet her? Hva med å bare spørre henne?!?!? Sammenhengen er sikkert at hun spiser 5 buketter brokkoli om dagen og slekter på en nederlening, hva du tror? Anonymkode: 00bbd...254 6
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august Jeg får ingenting ut av å ri. Og jeg er lett å bunne, og hverken vid eller trang. Og ut fra samtaler med andre kvinner, så virker det ut som ca halvparten får ikke noe ut av å ri, mens andre halvparten liker det godt. Skal jeg få vaginal orgasme, så må jeg ligge på magen med en pute under underlivet, og mannen oppå meg. Har og fått det en gang jeg ble tatt bakfra mens jeg hang over sofaen. Men med lengre penis, klarer ikke å treffe g-punktet mitt. Det klarer best de med veldig gjennomsnittlig. Anonymkode: 652b1...aa6 1 2
Majer Skrevet 18. august Forfatter #18 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tror du hun tenker om at du diskuterer vaginan hennes på forumet her? Hva med å bare spørre henne?!?!? Sammenhengen er sikkert at hun spiser 5 buketter brokkoli om dagen og slekter på en nederlening, hva du tror? Anonymkode: 00bbd...254 Det var den eneste sammenhengen jeg fant. Det var derfor jeg spurte. Ikke noe verre å diskutere vagina enn andre ting vel?
AnonymBruker Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Så bra du er fornøyd med størrelsen din, men den er nok dessverre ikke tilstrekkelig for alle kvinner. Fokuser heller på hva du kan gjøre for å tilfredsstille henne før hun dumper deg. Anonymkode: dca2a...f83 2
Bamseklemmer Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august Majer skrev (6 timer siden): Alrså punktet nås ikke vanligvis ved bunning, men de jeg har truffet det med har alle vært kortere og. Derfor jeg lurer på om det er en sammenheng Ok.. det er altså A eller O-spot du mener? La meg forklare noe først, selv om du kanskje vet dette fra før: Kvinner trenger tid i forspill før hun blir kåt nok til sex.. Skjeden rettes ut og blir ca 5-10cm lengre.. avstanden mellom skjedeveggene blir bredere.. Skjederommet fylles med forskjellige væsker som gir god smøring.. Men samtidig svulmer klittarmene opp, og vagina åpningen føles strammere.. Dette er en enkel forklaring på, at kvinnen er kommet i Platå 2 på kåthetsskalaen. Det går ikke å bli kåtere enn det, kroppen har klargjordt kvinnen til sex. Hormoner utløses i opphisselstiden.. som f.eks endorfiner demper smerter, det ansees som kroppens morfin. At enkelte får "smerter" er kanskje ikke så rart, men de er mest sannsynlig ikke kåt nok, og ikke fått nok endorfiner.. Eller er kåt nok, men at pikken treffer livmorstappen og berører spiralen. Det kan nok gi smerter i egglederene og evt. blødninger. Men de som treffer spiralen treffer også nylontråden med pikkhodet.. det er ikke akkurat deilig😅 A eller O-spot trigger jo orgasmen.. så det er et nytelsespunkt, og ikke smertepunkt. A-spot nåes kun i skjeden.. O-spot nåes både i vaginaen og analen. "Når skal man bunne en kvinne?" Det må gjøres med fornuft, kommunikasjon, ønske om å kjenne, med eller uten spiral.. og ikke minst sørge for full kåthet til platå 2🫡👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå