AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Hempen på bunadsbeltet mitt trenger å freshe seg opp litt før neste bruk. Den kan ikke tas av, og det er en del «åpninger» i utformingen, slik at stoffet noen steder er synlig gjennom. Hvordan kan jeg få den blank og fin uten å risikere å få sølvpuss på stoffet i beltet? Eller er det andre ting en sølvpuss man kan bruke? Anonymkode: 5387b...003
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Jeg bruker q-tips og bare er forsiktig. Blir ikke helt perfekt, men ca 80%. For å få det helt perfekt må nok hempene av, og det gidder jeg ikke. Anonymkode: 9c351...ed4
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Takk for svar, jeg tenkte også at q-tips kunne være en grei tilnærming 😅 Hvilken sølvpuss bruker du? Anonymkode: 5387b...003
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, jeg tenkte også at q-tips kunne være en grei tilnærming 😅 Hvilken sølvpuss bruker du? Anonymkode: 5387b...003 Hva enn Kiwi selger Anonymkode: 9c351...ed4
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august jeg bruker klut solgt hos gullsmed og hvis den ikke funker leverer jeg det inn for rens.. Anonymkode: 02539...d6c
Marmen Skrevet 29. august #6 Skrevet 29. august Har veldig god erfaring med viskelær, helt vanlig hvitt skoleviskelær. Puss i vei, og det meste går vekk☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå