AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg går til terapi pga panikkangst. Jeg stresser så fælt før jeg skal dit. Sover dårlig, klarer ikke å konsentrere meg om noe verken dagen før eller samme dag som terapien. Etter terapi er jeg helt utslitt og bare sover. Det er utfordrende å stå i full jobb samtidig. Er dette vanlig, eller er det bare jeg som får angst fordi jeg skal få hjelp mot angst?🤯🤯 Anonymkode: 60c83...2a9
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Jeg kan ikke huske at jeg gruet meg så mye, nei. Men kan du ikke ta det opp med behandler, så kan dere sikkert finne en løsning på dette sammen. Anonymkode: 361fd...313
AnonymBruker Skrevet 19. august #3 Skrevet 19. august Har du snakket med behandler om det? Vedkommende bør lære deg noen øvelser som stresser deg ned litt og får tankene over på noe annet. Anonymkode: 1da25...f5c
AnonymBruker Skrevet 19. august #4 Skrevet 19. august Jeg har sagt det til behandler, og han mener at det vil «gå seg til», men det gjør tydeligvis ikke det🙈 Anonymkode: 60c83...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå