Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #1 Del Skrevet 23. november 2002 er det mulig å vaske en kanin? tenker da på å dusje? jeg sitter kaninbarnevakt og bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #2 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg tror nok helst at kaniner vasker seg selv..... Har du sølt noe på kanin som du vil ha vekk før eieren kommer hjem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. november 2002 #3 Del Skrevet 23. november 2002 jeg vet ikke om kanin, men jeg vasker marsvinene mine og de må vaskes med hundesjamboo kanskje det samme gjelder for kaniner? Men du må tørke dem fort siden de kan få lungebetennelse fort! Lykke til og det er sååå kooos å bade dyr (utenom katter da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2002 #4 Del Skrevet 23. november 2002 Altså, hva er galt med å la dyra vaske seg selv slik det er ment fra naturens side?? Blir det for urenslig for dere? I så fall kan dere ikke ha dyr..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. november 2002 #5 Del Skrevet 23. november 2002 Nei. Tok et søk på nettet, og på en dansk side står det at kaninen kun skal vaskes om den er meget skitten (som f.eks ved diarè), og kun dette området -IKKE hele kaninen! Her er linken: http://hjem.get2net.dk/Bjerner/index.html det står under "Bad" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. november 2002 #6 Del Skrevet 23. november 2002 Ser forresten at linken ikke fører deg rett til "mål", du velger først dansk språk, deretter "pasning av kanin" til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå