Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange som gjør det? Hvordan føles det?

Anonymkode: 0350a...629

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har aldri gjort det og kommer nok ikke til å gjøre det heller. 

Anonymkode: 42f4c...8f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føles koselig. Man slikker feil plass, om det er hår der…

Anonymkode: 9f385...c53

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Før jeg forstod hva jeg var verdt, så lå jeg med og gikk ned på kvinner som ikke fiksa seg. Etterhvert så begynte jeg å skjønne at alt henger sammen med alt, og at det å fikse seg/ ikke fikse seg sa noe om kvinna seksuelt og generelt.

Så det er bare å stelle seg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
draug 75 skrev (11 minutter siden):

Før jeg forstod hva jeg var verdt, så lå jeg med og gikk ned på kvinner som ikke fiksa seg. Etterhvert så begynte jeg å skjønne at alt henger sammen med alt, og at det å fikse seg/ ikke fikse seg sa noe om kvinna seksuelt og generelt.

Man er stelt selv om det er hår der. Er jo det som er naturlig.

Forstod hva du var verdt?

Har ingenting med det å gjøre. Det er en preferanse. 

Overfladiskhet har ingenting med verdier å gjøre. Det er din mening. 

Anonymkode: 6f5da...c94

• Liker 22
  • Nyttig 19
Skrevet (endret)

Man kan noen gang undres på hvordan man hadde sex før det med barbering ble en mote 🤔

Ha en hårfin dag videre 😊

Endret av Kargo
  • Liker 11
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Heller det en hårløse🤷🏼‍♂️

Anonymkode: a0eb1...5d0

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg hadde en ons med ei norsk-pakistansk jente fra Tøyen. Det var vinter og hun hadde sikkert derfor bare latt alt håret gro. Hun hadde en hårmanke som strakte seg fra musa og gjennom hele rumpesprekken og innsiden av låra.
Men jeg klaget ikke. Var bare superhappy hun lot meg få komme i musa hennes. Kan ikke huske jeg ofret hårveksten hennes en tanke. Alt jeg lengtet etter var få knulle henne. 👍

Anonymkode: a2adc...0b8

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
draug 75 skrev (2 timer siden):

Hva sier det om en kvinne seksuelt og generelt om hun ikke barberer seg nedentil? 

Anonymkode: 60786...081

• Liker 6
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det som er viktig for meg er at hun lar meg - og nyter det. Og det gjør hun. Vi har veldig mye oralsex og er hårete begge to, har bare aldri vært noe tema engang. Vi er like lite pripne og aldri noe som er "ekkelt" med sex for noen av oss, så det er alltid bare veldig avslappende og stressfritt sånn.

Er godt voksne "70-tallsbarn", da. 

Anonymkode: 44d69...faa

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Neitakk

Anonymkode: b36c1...58c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
draug 75 skrev (7 timer siden):

Ehh.. Det har jo ingen sammenheng. Jeg barberer meg ikke nedentil fordi det gir meg mange plager. Kløe, utslett, økt utflod og tidvis sopp. Noe jeg aldri har når jeg lar håret være. Ellers er jeg svært hygienisk og velstelt. I jobb, god økonomi, gode relasjoner til andre. 

Anonymkode: 29dfd...dc2

• Liker 11
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ehh.. Det har jo ingen sammenheng. Jeg barberer meg ikke nedentil fordi det gir meg mange plager. Kløe, utslett, økt utflod og tidvis sopp. Noe jeg aldri har når jeg lar håret være. Ellers er jeg svært hygienisk og velstelt. I jobb, god økonomi, gode relasjoner til andre. 

Hører hva du sier, men jeg har aldri møtt ei attraktiv dame i relevant alder som gror ut bush. Fordi det bare i de aller fleste tilfeller ikke er bra eller noe noen liker. De gangene jeg har endt opp med en del hår nedentlig har vært når jeg har hatt et svakt øyeblikk, tatt en dårlig beslutning og pult noen av litt lavere kvalitet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hører hva du sier, men jeg har aldri møtt ei attraktiv dame i relevant alder som gror ut bush. Fordi det bare i de aller fleste tilfeller ikke er bra eller noe noen liker. De gangene jeg har endt opp med en del hår nedentlig har vært når jeg har hatt et svakt øyeblikk, tatt en dårlig beslutning og pult noen av litt lavere kvalitet. 

Er ikke noe som heter lavere kvalitet...

Kall det heller annerledes eller preferanser. 

Anonymkode: 6f5da...c94

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ellers takk. Det hadde jeg ikke likt. 

Anonymkode: ff85d...536

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med veldig hårete? Naturlig hårvekst er bare fint. Ingen problem,  dukker gjerne inn i en skikkelig dusk 💕

Anonymkode: 77d89...344

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg spør pent om hun har en hårbørste, for håret blir mye mykere og mere behagelig etterpå. 
Noen ganger spør jeg pent om hun vil stusses.. fordi jeg vet hvor vanskelig det er å frisere,og stuuse med speil og stiv rygg.
De fleste er snar med å finne frem alt jeg trenger, for det er ingen hverdagskost at det skjer.. som de sier.
Det er jo i tillegg et ypperlig forspill, for jeg "dulter" litt på klitten en gang i blandt.. 
Har pr dags dato ikke opplevd at noen kvinner ikke vil dette, for de gjør det med stor glede. Så de liker å bli børstet og dullet med, og blir litt villere når de dultes mot klitten.. Hoftebevegelsene lyver aldri😄

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 minutter siden):

Jeg spør pent om hun har en hårbørste, for håret blir mye mykere og mere behagelig etterpå. 
Noen ganger spør jeg pent om hun vil stusses.. fordi jeg vet hvor vanskelig det er å frisere,og stuuse med speil og stiv rygg.
De fleste er snar med å finne frem alt jeg trenger, for det er ingen hverdagskost at det skjer.. som de sier.
Det er jo i tillegg et ypperlig forspill, for jeg "dulter" litt på klitten en gang i blandt.. &nbsp
Har pr dags dato ikke opplevd at noen kvinner ikke vil dette, for de gjør det med stor glede. Så de liker å bli børstet og dullet med, og blir litt villere når de dultes mot klitten.. Hoftebevegelsene lyver aldri😄

Og først etter det tar de hintet, og barberer seg jevnlig.

Anonymkode: f907e...0a9

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og først etter det tar de hintet, og barberer seg jevnlig.

Anonymkode: f907e...0a9

Neida.. etter den første gangen, ble jeg utpekt som personlig frisør. De vil ikke barberes.. kun stusse trusekanten🫡
Så min oppgave er å være hjelpsom med børstingen og stussejobben, og trykker hun ansiktet mitt i skrevet hennes vil hun bli slikket.. det er jo den bonusen hun vet jeg ønsker meg. Vel å merke.. vi har et spesiellt vennskap❣️😅

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Wow, takk for den. Alltid hatt draget jeg. Også på flotte menn. Var gift I 25 år. Kjenner og flere attraktive damer som har hår. 

• Liker 8
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...