AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Har ei venninne som blander litt av denne i såpevannet som hun lager til gulvask. Lukter sykt godt. Men jeg vet ikke om det er greit å bruke noe sånt? Anonymkode: 020ab...07f
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ei venninne som blander litt av denne i såpevannet som hun lager til gulvask. Lukter sykt godt. Men jeg vet ikke om det er greit å bruke noe sånt? Anonymkode: 020ab...07f Jeg måtte lese på nett, den ligger på en nettside for bakterier rundt ink, altså tatovering? Dettol Liquid is a effective concentrated antiseptic solution that kills bacteria and provides protection against the germs which can cause infection and illness. It can be used for gentle antiseptic wound cleansing and antiseptic skin cleansing. Dettol Liquid. Contains Chloroxylenol. Anonymkode: 77685...404
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg måtte lese på nett, den ligger på en nettside for bakterier rundt ink, altså tatovering? Dettol Liquid is a effective concentrated antiseptic solution that kills bacteria and provides protection against the germs which can cause infection and illness. It can be used for gentle antiseptic wound cleansing and antiseptic skin cleansing. Dettol Liquid. Contains Chloroxylenol. Anonymkode: 77685...404 Tatovering? Anonymkode: 020ab...07f
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Nei, det er ikke greit å bruke desinfeksjon i vaskevannet. Finn noe annet som lukter godt hvis du absolutt må ha lukt. Anonymkode: 4cd2d...d78 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Det mister nok sine "antiseptiske" egenskaper ved å blandes ut i vann. Utenom dette vet jeg ikke om det har noen effekt på gulv overhodet. Anonymkode: c8cc4...5ce 1 1
Bålkaffe Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Om du er ute etter at det skal lukte godt, så kan du heller kjøpe ett middel som er tiltenkt å vaske gulvet med som du liker lukta på. Hva antiseptisk middel kan gjøre med gulvet ditt over lang tid er usikkert. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Fant dette på en fb side. Står at det kan brukes til gulvvask Anonymkode: 020ab...07f 1
newman01 Skrevet 19. august #9 Skrevet 19. august (endret) Ifølge det store internettet inneholder Dettol kloroksylenol, som er dødelig for katter. Så håper ikke du har katt Men de færreste trenger å bruke slike kjemikalier for å vaske hus... Prøv å finne noe annet som ikke inneholder så skumle stoffer Endret 19. august av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august newman01 skrev (8 minutter siden): Ifølge det store internettet inneholder Dettol kloroksylenol, som er dødelig for katter. Så håper ikke du har katt Men de færreste trenger å bruke slike kjemikalier for å vaske hus... Prøv å finne noe annet som ikke inneholder så skumle stoffer Antar at mennesker også KAN være allergiske, så hvis ts har barn som er mye på gulvet og de plutselig får allergiske rekasjoner så er det greit å huske på at man har benyttet noe helt annet enn vanlig vaskemiddel. Anonymkode: f856e...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Skal hun slikke gulvet sitt etterpå? Anonymkode: b9e93...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå