AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Skrevet 18. august Jeg vet ikke helt hvorfor livet mitt ble som det ble, men jeg har innfunnet meg med at det ikke ble noe familieliv på meg. Har hatt seriøse forhold, men ingen av dem varte eller resulterte i barn. En var utro, og den andre måtte jeg avslutte med pga store utfordringer med aggresjon. Som medlem av en familie der barn og barnebarn er alt føler jeg meg som et utskudd. Søstre, brødre, kusiner og fettere, produserer unger i fleng. Har utviklet nervebetennelse som følge av alle hintene om at en ikke ble som en skulle vært. Familiekvinne, mor. Har begynt å markere meg på en slags utagerende måte. Fått det for meg at jeg skal vise dem, at livet mitt er langt mer spennende og innholdsrikt enn deres. Tar MC-lappen og har kjøpt nytt hus med et lån som svir. For to uker siden hoppet jeg i fallskjerm og la ut skrytebilder. Min kusine sendte sms feil til meg og der sto det: (navn -meg) har tydeligvis havnet i en lei 40 års krise med mc-lapp, fallskjermhopping og neste blir vel en gigantisk tatovering på halve kroppen» Jeg svarte på meldingen og sa: «nå sendte du nok til feil person. Ikke lett å ha kontroll når man er profesjonell sladrekjerring.» Fikk ikke noe svar, men min søster har sagt at hun er flau og klarer ikke møte meg akkurat nå. Men da vet jeg hvordan de tenker og ler av meg. Og jeg kjenner at nervebetennelsen har blusset opp, jeg har liksom mistet gløden. Kunne trengt en oppmuntring. Det er ikke lett å være 40+, singel og barnløs dame. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: a88ba...0c3 2 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Jeg ble utskuddet selv MED barn, så akkurat den biten reparerer nok ikke slike famileforhold. Ikke att det er ei trøst. Vi er rett og slett så ulike att en skulle ikke tro vi var i slekt. Bare gjør greia di, og lev livet nøyaktig slik du vil det, eneste rådet jeg kan gi. Fordi du kan jo det. Du er 40, og burde egentlig lært deg kunsten å gi bæng i hva andre mener, så lenge du opererer innafor lovverket. De høres uansett trangsynte og selvopptatte ut, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du streber slik etter å bli godtatt. Er de bedre enn deg og livsførselen deres er noe å strebe etter? Livet er ikke en konkurranse tenker jeg, kan godt vere du trenger å roe ned litt, nedskalere, kjøpe noe mindre å bo i som ikke svir, slutt å prøv å bevis noe for andre, gjør deg litt mystisk uten sosiale medier å vise til og lær deg å leve livet på egne premisser uten å måtte hverken bevise noe eller få godkjennelse. Kos deg med "krisa" di, det høres nå ut som att du har det litt gøy også. Anonymkode: bad1e...985 9
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Kusina di var jo spot on da? Du skriver det jo rett fram her, det er jo slik du tenker? Hva er problemet med det? Lev livet for deg selv, og ikke skyld på andre. Ingen får nervopati av kommentarer eller sladder. Anonymkode: 1b1e9...17e 5 1
Knocks Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Skjønner godt det var kjipt å høre. Men kanskje det kan bli et vendepunkt. At du etterhvert slår deg til ro med situasjonen og bare fuck it jeg kan ikke gjøre noen til lags uansett hva jeg gjør. Det kommer sikkert til å ordne seg!
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Jeg vet ikke hva nervenetennelse er jeg? Men bare kos deg med ting du liker. Du trenger ikke bevise noe. Du er god nok, med eller uten barn. Anonymkode: 9780d...f98 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august herregud så hårsår, hadde kusina mi sagt noe sånt om meg hadde jeg ledd og innrømmet at det var sant (dvs hvis du faktisk har tatt mc-lappen og begynt å hoppe i fallskjerm?) Hadde tatt en stor tatovering og sendt henne bilde av den 😂 Var da ingenting i den sms’en som harselerte med at du er singel og barnløs, kun godmodig erting av en helt normal 40-års krise. Anonymkode: 8643e...b78 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Har du fått diagnosen nervebetennelse? Det du beskriver, både årsak og utfall, samsvarer ikke med diagnosen i det hele tatt. Dette er en alvorlig diagnose, som ikke utløses av psykisk stress/ubehag. utover det: syns du skal leve livet ditt slik du ønsker. Alt du gjør er helt innafor og flott hvis dette er noe du ønsker, men ikke gjør det i et forsøk på å «vise dem». Da oppfører du deg like umodent som slekta. Hvis det du faktisk ønsker er barn, så er det nå mulig at kvinner ordner dette selv. Har du sjekket om det er for sent, rent biologisk? Anonymkode: 9ca3c...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Det virker som om du prøver å bevise noe for deg selv fremfor din familie/omgangskrets. Anonymkode: 24d06...3e7
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august Snakk om 40-års krise ja... Husk at det er bare DU som bestemmer hvordan DU vil ha det. Du kan ikke påvirke alt rundt deg, men du kan påvirke hvordan du VELGER å forholde deg til ting. Og ved 40 er det på tide å komme igang med det...ta bedre valg for deg selv. Du er bare et utskudd hvis du velger å være det. Anonymkode: cc4de...4ff
hvaduikkeser Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august (endret) Du kan da få barn alene? Hva er nervebetennelse? Mener du nevropati? Endret 18. august av hvaduikkeser
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august Gjør du alt dette fordi du vil gjøre det, eller bare fordi du vil vise deg? I så fall; Hva vil du egentlig bruke tiden din på? Hva hadde vært kjekt for deg? Liker du det råflotte huset ditt? Vil du egentlig hoppe i fallskjerm? Eller har du mest lyst å reise, dra på fjelltur....Vil du utdanne deg mer? Spille piano? Liker du å stelle i hagen? Jeg tenker jo at det viktigste her er at du gjør det du har lyst til. Da kan man faktisk misunne deg. Spesielt hvis man får masse barn, og knapt har tid til seg selv.. Du er ikke mer eller mindre verd om du har barn eller ikke. Anonymkode: 2b681...b57 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august Du rekker fremdeles bli gravid da. Om det er det du vil. Anonymkode: 89c89...0cd
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kusina di var jo spot on da? Du skriver det jo rett fram her, det er jo slik du tenker? Hva er problemet med det? Lev livet for deg selv, og ikke skyld på andre. Ingen får nervopati av kommentarer eller sladder. Anonymkode: 1b1e9...17e Problemet er vel at hun sørger å istede for å glede seg over de nye impulsene hennes eller sjekke om alt går fint, så er de angripende og ei sier hun er flau. Ufordragelige personligheter. Anonymkode: 8e66b...09a
AnonymBruker Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Herregud. Kusina di baksnakker hobbyene dine, og så er det deg de blir flau av fordi du tar til motmæle? Snakk om dårlig familie. Det er kule ting du gjør. Du fortjener å gjøre akkurat hva du vil, og bruke penger på akkurat det du vil. Vel unt, tenker jeg. Anonymkode: 60e7b...09e
BobbySocks Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Slutt å gjør ting for andre og begynn å gjør ting for deg selv, da slutter man på magisk vis å bry seg om hva andre tenker. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august Kan du ikke ha et godt liv uten barn? Ikke sikkert du synes det er så kjekt hvis du en gang får. Det er 100 % jobb 24/7, så noe dans på roser er det ikke. Finn ro og trygghet i deg selv. Hva må du bevise? Og er det for deg selv du må publisere eller andre? Lever du for deg eller for likes av fremmede? Internet er helt sykt. Folk lever på en skjerm og skal gjøre halsbrekkende ting for å bli sett, få likes eller beundret. Men av hvem?? Ingen bryr seg. Stå opp for deg selv og slutt å lev livet for andre. Anonymkode: 77880...a12 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august Så merkelige kommentarer du har fått ts. Tenker det er en del her som er misunnelig på deg ts med fint hus og MC lappen jeg. Synes det høres ut som et spennende liv. Så hva om noen synes det er på kanten livskrise? Du opplever jo ting. Du var også helt rå når du konfronterte hun som slarvet. Tenk så flaut for henne å bli avslørt av dumskap og sløvhet. Anonymkode: 6c149...7fe
Mezzosoprena Skrevet 18. august #18 Skrevet 18. august Du gjør da akkurat som du vil, og lever ikke livet ditt for noen andre enn deg selv! Men nervebetennelse har du ikke fått 🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå