AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Noen menn har sagt at de ikke har vært utro. Så viser det seg at de har vært emosjonelt utro... Hva kan være grunnen til dette? Anonymkode: efedd...33c 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Kommer an på hva du legger i emosjonell utro. Det varierer nok fra person til person. Anonymkode: 8293f...523 8
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på hva du legger i emosjonell utro. Det varierer nok fra person til person. Anonymkode: 8293f...523 Seksuell interesse i en annen mens man er i et forhold, og uttrykker dette direkte med en annen person i smug feks. Kommunikasjon. Anonymkode: efedd...33c
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Mann 40 her. Sex og kyssing med en annen enn kona mi ser jeg på som utroskap. Ikke å snakke med en annen dame. Anonymkode: 38fa8...afe 2 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mann 40 her. Sex og kyssing med en annen enn kona mi ser jeg på som utroskap. Ikke å snakke med en annen dame. Anonymkode: 38fa8...afe Ikke hvis denne snakkingen er flørting heller? F eks hun sender deg bilder av seg du skryter av etterfulgt med hjerter osv. Sier hun er fin og deilig og forteller hva du ville gjort om hun var hos deg. DET er hva vi mener er utroskap, er du med nå? Anonymkode: bf887...7cf 12 11
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke hvis denne snakkingen er flørting heller? F eks hun sender deg bilder av seg du skryter av etterfulgt med hjerter osv. Sier hun er fin og deilig og forteller hva du ville gjort om hun var hos deg. DET er hva vi mener er utroskap, er du med nå? Anonymkode: bf887...7cf Ikke hvis det bare er uskyld flørt på nett. Men hvis det er en dame jeg møter og begynner å flørte med på mld eller nett så er det på grensen. Men ikke hvis det kun foregår på nett.. Anonymkode: 38fa8...afe 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke hvis denne snakkingen er flørting heller? F eks hun sender deg bilder av seg du skryter av etterfulgt med hjerter osv. Sier hun er fin og deilig og forteller hva du ville gjort om hun var hos deg. DET er hva vi mener er utroskap, er du med nå? Anonymkode: bf887...7cf Det trenger ikke være seksuelt ladet snakk, vel? Jeg registrerer at mange regner selv det å være stilltiende betatt av noen som emosjonelt utroskap. Selv hverdagslig prat om vær og vind kan da være emosjonell utroskap, spesielt, så vidt jeg forstår, hvis man ikke forteller partner om praten. Anonymkode: ef319...765 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke hvis det bare er uskyld flørt på nett. Men hvis det er en dame jeg møter og begynner å flørte med på mld eller nett så er det på grensen. Men ikke hvis det kun foregår på nett.. Anonymkode: 38fa8...afe Så du synes utroskap er greit så lenge det foregår på nett? Hvis det ikke er greit i virkeligheten, så er det heller ikke greit på nett. En enkel regel er aldri gjør noe du ikke ville gjort foran partneren din. Anonymkode: 5e55d...3ab 15
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så du synes utroskap er greit så lenge det foregår på nett? Hvis det ikke er greit i virkeligheten, så er det heller ikke greit på nett. En enkel regel er aldri gjør noe du ikke ville gjort foran partneren din. Anonymkode: 5e55d...3ab Jeg ser ikke på det som utroskap. Så lenge man ikke møtes fysisk og gjør noe som helst. Ingen jeg kjenner ser på det som utroskap. Mer "runkemateriell". Anonymkode: 38fa8...afe 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke på det som utroskap. Så lenge man ikke møtes fysisk og gjør noe som helst. Ingen jeg kjenner ser på det som utroskap. Mer "runkemateriell". Anonymkode: 38fa8...afe «Runkemateriell» – du er klar over at personen på nett er et ekte menneske? Hvordan er det ikke utroskap å flørte og runke til en annen person enn partneren din? Hadde du likt om partneren din snakte med noen andre og onanerte sammen? Anonymkode: 5e55d...3ab 11
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg ser ikke på det som utroskap. Så lenge man ikke møtes fysisk og gjør noe som helst. Ingen jeg kjenner ser på det som utroskap. Mer "runkemateriell". Anonymkode: 38fa8...afe Hvis det eskalerer til noe fysisk ? Dere blir så gira og vil møtes ? Eller du sitter opptatt med mobilen hele dagen, smiler og ler, har det tydeligvis bedre med hun på nett enn hun som sitter ved siden av deg i sofaen. Bruker tiden på dette enn å snakke eller gjøre noe med dama di ? Hadde du likt hvis hun gjorde det samme mot deg, sende bilder av seg selv og ha det morsomt med han andre fyren ? Tipper du hadde blitt irritert og såret. Anonymkode: 3eb4a...417 6 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke hvis det bare er uskyld flørt på nett. Men hvis det er en dame jeg møter og begynner å flørte med på mld eller nett så er det på grensen. Men ikke hvis det kun foregår på nett.. Anonymkode: 38fa8...afe Hvor går grensa da? Så bare for at det er på nett så er det greit? Intimebilder feks? Anonymkode: efedd...33c
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det trenger ikke være seksuelt ladet snakk, vel? Jeg registrerer at mange regner selv det å være stilltiende betatt av noen som emosjonelt utroskap. Selv hverdagslig prat om vær og vind kan da være emosjonell utroskap, spesielt, så vidt jeg forstår, hvis man ikke forteller partner om praten. Anonymkode: ef319...765 Det er det jeg spør om.. Ikke vær og vind. God dag mann økseskaft... Anonymkode: efedd...33c
AnonymBruker Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ser ikke på det som utroskap. Så lenge man ikke møtes fysisk og gjør noe som helst. Ingen jeg kjenner ser på det som utroskap. Mer "runkemateriell". Anonymkode: 38fa8...afe Hadde du likt det om partneren din mottok bilder og filmsnutter av andre menn, som runket til partneren din?.. Som skrev opphissende meldinger til hverandre om sex? Anonymkode: efedd...33c 9
AnonymBruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Seksuell interesse i en annen mens man er i et forhold, og uttrykker dette direkte med en annen person i smug feks. Kommunikasjon. Anonymkode: efedd...33c Det er ikke emosjonell utroskap, det er mer verbal utroskap. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke hvis denne snakkingen er flørting heller? F eks hun sender deg bilder av seg du skryter av etterfulgt med hjerter osv. Sier hun er fin og deilig og forteller hva du ville gjort om hun var hos deg. DET er hva vi mener er utroskap, er du med nå? Anonymkode: bf887...7cf Det er mye mer enn emosjonell utroskap AnonymBruker skrev (1 time siden): Det trenger ikke være seksuelt ladet snakk, vel? Jeg registrerer at mange regner selv det å være stilltiende betatt av noen som emosjonelt utroskap. Selv hverdagslig prat om vær og vind kan da være emosjonell utroskap, spesielt, så vidt jeg forstår, hvis man ikke forteller partner om praten. Anonymkode: ef319...765 Enig! Anonymkode: 5d1ac...215
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke på det som utroskap. Så lenge man ikke møtes fysisk og gjør noe som helst. Ingen jeg kjenner ser på det som utroskap. Mer "runkemateriell". Anonymkode: 38fa8...afe Vet partneren din om dette "runkemateriellet"? Anonymkode: efedd...33c 4 6
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august Verbal utroskap? Den var ny... Jeg mener så lenge man går bak ryggen på partneren sin, og partneren ikke vet om dette så er det utroskap... Har ingenting å si i hvilken grad det er... Anonymkode: efedd...33c 4
AnonymBruker Skrevet 18. august #18 Skrevet 18. august Haha menn altså…. Dette forklarer hvorfor så mange menn her i utallige poster er utro ( melder andre, sender bilder, møtes for turer) men mener det er ok for penis er ikke dyppet noe sted. Eller at menn sutrer over å ikke få dame ( så er det igjen egentlig penisdypping de vil ha, ikke viktig med dame for samtaler og annen nærhet enn den dyppinga). Synes faktisk litt synd på menn som er enkelt møblert i topplokket. Anonymkode: f0565...aa1 6 2
Majer Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Det viktigste er jo risikoen for kjønnssykdommer, graviditet, resistente bakterier osv. Derfor fortid også kan spille en stor rolle
AnonymBruker Skrevet 18. august #20 Skrevet 18. august Pga det er en oppkonstruert idiotting som ikke har rot i virkeligheten. Samme med galskapen "mikroutro". Verden holder på å bli gal. Og snart dukker det nok opp noe enda mer idiotisk. Anonymkode: 5e15d...896 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå