AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Hvilken parfyme bruker du? Anonymkode: 21314...568 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Ingen. Men er noen dufter jeg blir 'skrullete' av. Men har aldri turt å spørre. På butikken å slikt... Anonymkode: 95099...45b
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Jeg bruker litt forskjellige: paradox av prada. Curious av britney spears. Ysl libre. Og forever and ever dior. 🌸 Anonymkode: 8060f...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Memo French Leather Tom Ford Eau de Soleil Maison Francis Kurkdjian Paris 724 Er de jeg varierer mellom Anonymkode: 86ca6...9a8
oslomaraton Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Bruker Burberry brit, Hypnotic Poison girl/Dior, Poison/Dior. Vurderer å kjøpe Prada paradox , den er mild og god!
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Skrevet 19. august Bruker ikke parfyme til vanlig, men tyr til Escentric Molecules mår jeg gjør det. Anonymkode: e6dba...0ba
AnonymBruker Skrevet 19. august #8 Skrevet 19. august Jeg bruker ikke parfyme lengre, men favoritten min er Acqua di Gio Femme. Tror ikke den har vært produsert siden 90-tallet, så det koster jo en middels formue å få tak i... Anonymkode: 52bd8...b02
AnonymBruker Skrevet 19. august #10 Skrevet 19. august Liker det meste fra Hugo Boss. Alive, XX og woman er noen av favorittene. Anonymkode: 9fe79...f53 1
Capazitet Skrevet 19. august #11 Skrevet 19. august Har over 60 parfymar. Dei eg likar best er vel vintage YSL Opium, Laura Biagiotti Venezia og Lolita Lempicka Le Parfum 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Laura- Laura Biogiotti , Britney Spears-midnight fantasy, Hugo Boss -deep red, Elisabeth Arden- coconut breeze Anonymkode: 3ea1d...857
Roci Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august Versace Dylan Purple, Kayali Sparkling Lychee, Laura Laura Biagiotti, Salvador Dali Laguna Kler og trives best i lette, florale og litt søte dufter 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #16 Skrevet 29. august Capazitet skrev (På 19.8.2025 den 23.31): Har over 60 parfymar. Dei eg likar best er vel vintage YSL Opium, Laura Biagiotti Venezia og Lolita Lempicka Le Parfum Hvor oppbevarer du de? Jeg har mine i en skuff i kommoden min, men har hørt om noen som mener de bør stå i kjøleskapet. Skulle gjerne hatt 60 forskjellige parfymer ❤️ Anonymkode: 9fe79...f53 1
Ullvott Skrevet 29. august #17 Skrevet 29. august Jeg har noen temmelig forskjellige favoritter, og klarer ikke å peke på bare én av dem: Marc Jacobs Daisy, Elizabeth Arden White Tea Wild Rose eller Chanel Gabrielle.
AnonymBruker Skrevet 29. august #19 Skrevet 29. august Georgio Armani, Sì og My way. Anonymkode: 5f02d...107
AnonymBruker Skrevet 29. august #20 Skrevet 29. august Ingen. Jeg utstår ikke mennesker som forsøpler lufta rundt oss ved å stinke parfyme. Blæh! Anonymkode: a1be8...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå