Gjest Ester Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg skal legge eikeparkett i stua - hvor tykk bør den være? Noen som kan anbefale et merke? Skal også legge sånn skiferlaminat i gangen og på kjøkkenet. Noen som har det her? Er dere fornøyd?
Gjest Ester Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Ingen som har parkett eller skiferlaminat her som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Jeg vet ikke, or jeg har heltre gulv, men jeg ville nok gått for en parkett som kan slipes i hvertfall 3 ganger før den bør byttes. vet ikke om det er 14 mm, eller om det holder med mindre. Skiferlaminat har jeg sett, og jeg liker ikke laminat i utgangspunktet. Synes derfor ikke noe om denne typen heller. Laminat tåler dessuten svært lite, verken vnn eller steiner (det øverste laget vil sprette av), så jeg ville uansett ikke hatt det i gangen.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Mange skrivefeil... Rettet de nå Jeg vet ikke, for jeg har heltre gulv, men jeg ville nok gått for en parkett som kan slipes i hvertfall 3 ganger før den bør byttes. Vet ikke om det er 14 mm, eller om det holder med mindre. Skiferlaminat har jeg sett, og jeg liker ikke laminat i utgangspunktet. Synes derfor ikke noe om denne typen heller. Laminat tåler dessuten svært lite, verken vann eller steiner (det øverste laget vil sprette av), så jeg ville uansett ikke hatt det i gangen. ←
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 14 mm parkett kan slipes 3-4 ganger. Laminat er noe møkk.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Jeg har 14 mm eikeparkett, kjempefornøyd
skrue Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 14 mm parkett kan slipes 3-4 ganger. Laminat er noe møkk. ← Har sett hva litt vann kan gjøre med laminat ja. Skrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå