Gå til innhold

Synes disse Hést klærne ser ganske bra ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg synes de ser helt grusomme ut.

Anonymkode: 4cc3c...4e6

• Liker 14
Skrevet

Jeg syns de ser ganske héslige ut. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Hèst klær tror jeg er noe av de mest latterligste jeg ser. Forstår virkelig ikke hypen.

Vil man bare vise frem at man har råd til å kjøpe ett plagg til 2500++kr stykk? med en stygg bokstav. HHHHHHHHHHHHHadde gjort mye annet gøy med de pengene for å si si sånn

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte av plaggene er brukbare, men det kunne uansett aldri falt meg inn å bruke en krone på de, ei heller bli sett levende i et Hest plagg. Det ville vært sosialt selvmord og en bekjennelse av galskap.

Anonymkode: 41f5d...1b5

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

nope, de er ikke pene men de skriker jo "se meg" så da er det vel greit.. 

Anonymkode: f8819...246

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De øverste plaggene ser ut til å være inspirert av en betongvegg, farget blått... Man får være enig i at smaken er som baken.  

Anonymkode: 153e6...8c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg greier ikke engang å skjønne hvilke gensere det er snakk om utifra artikkelen😅

Anonymkode: 85d6d...aad

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å sette en akutt aksent over en bokstav er så utrolig jålete. 

Heest 😆

Anonymkode: d03d0...97b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg syns de er grusomt stygge. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser jo ikke klærne skikkelig, det Maud A hadde på seg var jo hverdagslig, ser helt ok ut. De buksene til Durek så ut som pysj da.

Anonymkode: 4f3b7...a58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De klærne var pent sagt mindre pene, og i tillegg er det få kroppstyper som seriøst kler sånne oversized slaskeplagg. De få plaggene som ser mer fitted ut var egentlig ganske kjedelige. 
Jeg kjenner ingen plass at noen av plaggene jeg ser i linken er verdt pengene. Så langt har ingen Hést-plagg imponert eller sjarmert meg.

Anonymkode: 4ebfd...e19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fan av disse klærne men ser de stadig på andre. Ikke min stil men viss du liker dem ts bør ikke andres meninger stoppe deg fra å bruke dem.

Anonymkode: 1e73e...f99

• Liker 1
Skrevet

Nei, de var ikke tiltalende på noen-som-helst-måte

• Liker 1
Skrevet

Antar dette er litt :ironi:men for å trekke frem litt positive ting, så er det jo flott at døtrene til ML er modeller, og at det brukes modeller i litt ulike størrelser. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

jeg syns de ser ut som noe jentene har sydd selv

Syns ikke Hest-klærne er fine og vil ikke støtte durek og marta heller

• Liker 6
Skrevet

Terningkast 2

og btw: jobber disse influenserdøtrene og venninner for vg’s «min mote»?? 
det går ikke en uke uten at dette leah-forkløveret opptrer i spalten med et eller annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Hest klær er blitt veldig harry. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om disse folkene. Martha har jo bevist for hele nasjonen at hun er sprø, som er sammen med en som hevder han kan kurere kreft med medaljonger. Denne «modelldatteren» ( som meg bekjent ikke har fått et eneste internasjonalt oppdrag) ser etter min mening helt alminnelig pen og søt ut, men langt i fra noe Cindy Crawford. Hadde ikke lagt merke til henne på gata. Så henne faktisk på Zara i Karl Johan en gang, stedatter på 13 pekte entusiastisk og viste meg henne. Så helt helt alminnelig ut, som de andre ungjentene der inne. Og hun så drittsur ut, som egentlig gav henne en veldig irriterende look. Jeg svarte faktisk stedatter: og så? Det er hun, og så? Stedatter sa : hun er jo sååå pen. Hvem har sagt det spurte jeg. «alle sier det». Og jeg sa: hvis det er alt hun er kjent for, være pen, så synes jeg ikke hun er så veldig spennende. 

Anonymkode: 0859e...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for meg. Jeg liker også hest, men dette er mer min type hest-klær.IMG_5720.thumb.jpeg.6e45d424801703abbfb157b40be64404.jpeg

Anonymkode: 03427...db8

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for persondebatt og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...