AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Mye bedre enn hva jeg synes om de gensere som har vært så pop. https://www.minmote.no/mote/a/632MGO/hests-foerste-runwayshow-disse-dukket-opp Anonymkode: 07979...f2b
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Ok. Jeg synes de ser helt grusomme ut. Anonymkode: 4cc3c...4e6 14
SeBraHaHa Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Hèst klær tror jeg er noe av de mest latterligste jeg ser. Forstår virkelig ikke hypen. Vil man bare vise frem at man har råd til å kjøpe ett plagg til 2500++kr stykk? med en stygg bokstav. HHHHHHHHHHHHHadde gjort mye annet gøy med de pengene for å si si sånn 11 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Enkelte av plaggene er brukbare, men det kunne uansett aldri falt meg inn å bruke en krone på de, ei heller bli sett levende i et Hest plagg. Det ville vært sosialt selvmord og en bekjennelse av galskap. Anonymkode: 41f5d...1b5 6 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august nope, de er ikke pene men de skriker jo "se meg" så da er det vel greit.. Anonymkode: f8819...246 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august De øverste plaggene ser ut til å være inspirert av en betongvegg, farget blått... Man får være enig i at smaken er som baken. Anonymkode: 153e6...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Jeg greier ikke engang å skjønne hvilke gensere det er snakk om utifra artikkelen😅 Anonymkode: 85d6d...aad 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august Å sette en akutt aksent over en bokstav er så utrolig jålete. Heest 😆 Anonymkode: d03d0...97b 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Skrevet 18. august Ser jo ikke klærne skikkelig, det Maud A hadde på seg var jo hverdagslig, ser helt ok ut. De buksene til Durek så ut som pysj da. Anonymkode: 4f3b7...a58 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august De klærne var pent sagt mindre pene, og i tillegg er det få kroppstyper som seriøst kler sånne oversized slaskeplagg. De få plaggene som ser mer fitted ut var egentlig ganske kjedelige. Jeg kjenner ingen plass at noen av plaggene jeg ser i linken er verdt pengene. Så langt har ingen Hést-plagg imponert eller sjarmert meg. Anonymkode: 4ebfd...e19 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Jeg er ikke fan av disse klærne men ser de stadig på andre. Ikke min stil men viss du liker dem ts bør ikke andres meninger stoppe deg fra å bruke dem. Anonymkode: 1e73e...f99 1
enkefru Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Nei, de var ikke tiltalende på noen-som-helst-måte 1
Daisy-love Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august Antar dette er litt men for å trekke frem litt positive ting, så er det jo flott at døtrene til ML er modeller, og at det brukes modeller i litt ulike størrelser. 😊 1 1
Iia Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august jeg syns de ser ut som noe jentene har sydd selv Syns ikke Hest-klærne er fine og vil ikke støtte durek og marta heller 6
Minitroll Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august Terningkast 2 og btw: jobber disse influenserdøtrene og venninner for vg’s «min mote»?? det går ikke en uke uten at dette leah-forkløveret opptrer i spalten med et eller annet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #18 Skrevet 18. august Jeg synes Hest klær er blitt veldig harry. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om disse folkene. Martha har jo bevist for hele nasjonen at hun er sprø, som er sammen med en som hevder han kan kurere kreft med medaljonger. Denne «modelldatteren» ( som meg bekjent ikke har fått et eneste internasjonalt oppdrag) ser etter min mening helt alminnelig pen og søt ut, men langt i fra noe Cindy Crawford. Hadde ikke lagt merke til henne på gata. Så henne faktisk på Zara i Karl Johan en gang, stedatter på 13 pekte entusiastisk og viste meg henne. Så helt helt alminnelig ut, som de andre ungjentene der inne. Og hun så drittsur ut, som egentlig gav henne en veldig irriterende look. Jeg svarte faktisk stedatter: og så? Det er hun, og så? Stedatter sa : hun er jo sååå pen. Hvem har sagt det spurte jeg. «alle sier det». Og jeg sa: hvis det er alt hun er kjent for, være pen, så synes jeg ikke hun er så veldig spennende. Anonymkode: 0859e...3fb
AnonymBruker Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Ikke for meg. Jeg liker også hest, men dette er mer min type hest-klær. Anonymkode: 03427...db8 3
Christina82 Skrevet 19. august #20 Skrevet 19. august Ryddet for persondebatt og tilsvar til dette. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå