Gå til innhold

Mimre. Husker du din første skolesekk og matboks?🥰

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skolesekken husker jeg godt, men ikke matboks. Husker heller ikke pennalet eller drikkeflaske.

Anonymkode: 570b0...626

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men husker sekken jeg hadde i barnehagen. Har den fortsatt. Det er over 50 år siden. 

Anonymkode: 25795...3ac

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte i første i 1984 og hadde den samme røde Beckmann-sekken med hvite detaljer som noen lenger opp her. 

Hadde en blå skolegenser, som jeg hadde arva fra broren min. Ahh 😍 80-tallet altså. Helt herlig å være barn da.

Anonymkode: 66b24...248

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei men husker at jeg hadde på meg en genser med Minnie Mus på som mamma hadde strikket, husker at jeg følte meg så fin😅😊

Anonymkode: 91d02...0bc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skinnsekk var det aldeles store, hadde også skinn "pølsepenal".
Jeg hadde en blå tuperwear matboks. Og hvit blondekjole.. 30år siden.

Anonymkode: 1f9bb...4df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rosa skolesekk med masse mønster på på lokket, stenger i siden, pennalet var toetasjers, gult med blå bakgrunn med fisker på. Drikkeflaske aner jeg ikke, ei heller matboks, men det var helt garantert i tupperware! (Hadde aldri sånne ting i noe annet enn tw😂) Blå- og hvitstripet kjole, hvite sokker med blonder på og blå sandaler. En varm dag i august '95

Anonymkode: 332f9...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rosa skinnsekk, maken til den i innlegg #3. Hadde den sekken til 5.-6. klasse, så det er jo ikke noe jeg glemmer.

Nista ble pakket inn i matpapir. Drikkeflaske var en liten plastflaske med rød kork. Finner ikke bilde, men «alle» hadde sånn. Da 1/2-liters brusflasker i glass ble byttet ut med plast, brukte vi det. 

Anonymkode: a78b7...9ca

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...