AnonymBruker Skrevet 17. august #21 Skrevet 17. august Skolesekken husker jeg godt, men ikke matboks. Husker heller ikke pennalet eller drikkeflaske. Anonymkode: 570b0...626 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #22 Skrevet 17. august Nei, men husker sekken jeg hadde i barnehagen. Har den fortsatt. Det er over 50 år siden. Anonymkode: 25795...3ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #23 Skrevet 17. august Jeg begynte i første i 1984 og hadde den samme røde Beckmann-sekken med hvite detaljer som noen lenger opp her. Hadde en blå skolegenser, som jeg hadde arva fra broren min. Ahh 😍 80-tallet altså. Helt herlig å være barn da. Anonymkode: 66b24...248 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #24 Skrevet 17. august Nei men husker at jeg hadde på meg en genser med Minnie Mus på som mamma hadde strikket, husker at jeg følte meg så fin😅😊 Anonymkode: 91d02...0bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #25 Skrevet 17. august Skinnsekk var det aldeles store, hadde også skinn "pølsepenal". Jeg hadde en blå tuperwear matboks. Og hvit blondekjole.. 30år siden. Anonymkode: 1f9bb...4df 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #26 Skrevet 17. august Rosa skolesekk med masse mønster på på lokket, stenger i siden, pennalet var toetasjers, gult med blå bakgrunn med fisker på. Drikkeflaske aner jeg ikke, ei heller matboks, men det var helt garantert i tupperware! (Hadde aldri sånne ting i noe annet enn tw😂) Blå- og hvitstripet kjole, hvite sokker med blonder på og blå sandaler. En varm dag i august '95 Anonymkode: 332f9...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #27 Skrevet 18. august Rosa skinnsekk, maken til den i innlegg #3. Hadde den sekken til 5.-6. klasse, så det er jo ikke noe jeg glemmer. Nista ble pakket inn i matpapir. Drikkeflaske var en liten plastflaske med rød kork. Finner ikke bilde, men «alle» hadde sånn. Da 1/2-liters brusflasker i glass ble byttet ut med plast, brukte vi det. Anonymkode: a78b7...9ca 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #28 Skrevet 18. august Man føler seg litt ekstra gammel når man ser på bildene her og husker sin egen sekk, og ser at influenser-dokkene nå skal ha veske fordi det er for teit med sekk i det hele tatt 😄 https://www.nrk.no/mr/vesker-trumfer-skolesekken-blant-unge-jenter-til-skolestart-1.17527467 Anonymkode: 0bbc5...3a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå