Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 6,5 km, sistemann har altså brukt over 218 timer. Er de mest ekstreme tidene folk som tror at det er bra humor? Disse må ha passert start/mål to ganger, for start og mål, og med startnummeret for å få tiden registrert, og så kan man lure på hva de har gjort i mellomtiden.

Hvor høye tider kan man regne med at er reell deltakelse? Opp til 1 time? Godt mulig at noen bare går en tur istedenfor å løpe, var også en overvektig person med krykker (krykker trenger forsåvidt ikke å ha så mye å si, vet om en eldre kar med krykker som løper 5 km på under 25 min).

Point Blur_Aug172025_205152.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg mistenkt en bug. Tidtakersystemet blir vel ikke stående lenge nok til at en slik til vil la seg registrere. 

Anonymkode: 5ab4f...d41

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her hadde jeg mistenkt en bug. Tidtakersystemet blir vel ikke stående lenge nok til at en slik til vil la seg registrere. 

Løpet varer i ca 9 dager, som stemmer overens med 218 timer, bare usikker på klokkeslettene for tidligste start og seneste slutt. Jeg mistenker heller at noen har gått inn for å få høyest mulig tid.

Men det er jo mange andre med høye tider også. ChatGpt mener at vanlig gange vil ta ca 1 time og 18 min.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Løpet varer i ca 9 dager, som stemmer overens med 218 timer, bare usikker på klokkeslettene for tidligste start og seneste slutt. Jeg mistenker heller at noen har gått inn for å få høyest mulig tid.

Men det er jo mange andre med høye tider også. ChatGpt mener at vanlig gange vil ta ca 1 time og 18 min.

Ja, da er det nok noen som med vilje har gått inn for denne tiden. Merkelig humor spør du meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...