Stacy__ Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg lurer på om dere kan anbefale en turbukse til en som er 162 cm høy? Synes alle blir så lange i bena. Da jeg var tynnere pleide jeg å kjøpe i barnestørrelse, men nå går det ikke lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Fjellreven har short og curvy-varianter. de har i tillegg stramming med knapp nederst så de ikke henger iver skoene hvis den likevel er litt for lang. Anonymkode: 403e8...e32
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Bergans og Strømberg har flere modeller som er korte Anonymkode: dd4cd...e81
Ugline Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august (endret) Lundhags makke - den finnes i kort variant. Elsker den buksa! Eneste kjipe er at den korte varianten bare kommer i de kjedeligste fargene, og sjelden er på tilbud. Endret 17. august av Ugline
Stacy__ Skrevet 17. august Forfatter #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bergans og Strømberg har flere modeller som er korte Anonymkode: dd4cd...e81 Summeer skrev (3 timer siden): Bergans har modeller med kortere lengde Har dere link eller navn på buksene med kortere lengde? Jeg synes de har så mange ulike modeller og jeg er ikke kjent nok på turtøy fronten til å skjønne hva som er kort eller lang … 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Jeg er enda lavere enn deg og er veldig fornøyd med Swedemount. Billig er det også. Det er det eneste merket jeg har funnet der alle modellene jeg har prøvd er passe lange i beina Anonymkode: bf17c...9f9
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Jeg er 160 og har fjellreven curvy short, den passer meg perfekt. God kvalitet også, det er bukser man kan ha resten av livet:) Anonymkode: af4ad...ae9
Sinte-my Skrevet 18. august #9 Skrevet 18. august Holder en knapp på Fjellreven! Har to bukser derifra, og er selv 156. De passer veldig godt på, og er utvilsomt favoritten.
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Skrevet 18. august Er 1.62. Bestilte akkurat Fjellreven Vidda pro i short-utgaen, og den passer perfekt på lengden. Anonymkode: 6bdca...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå