AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Det er vel en grunn til at en del norske menn må ty til sånne valg? Anonymkode: 861f9...e96
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel en grunn til at en del norske menn må ty til sånne valg? Anonymkode: 861f9...e96 de MÅ jo ingenting. men jeg har ikke noe imot det. vet om menn som har flotte, utenlandske koner. Anonymkode: 8369d...e81 4
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Spiller det egentlig noen rolle hvilket land partnerne er fra så lenge de behandler hverandre med gjensidig respekt? Anonymkode: 31e62...80f 17 9
Gratis Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel en grunn til at en del norske menn må ty til sånne valg? Anonymkode: 861f9...e96 Noen strekker seg langt for å finne kjærligheten, som å reise til utlandet. Andre menn klarer seg fin alene og behøver ikke ofre kvinner en tanke. Tenker ikke noe mer på hvorfor 🙃 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august De bor i distriktene der det er 115+ menn per 100 kvinner i samme aldersgruppe. Så det er alltid menn som ikke har en annen mulighet. Anonymkode: 1d6a4...736 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spiller det egentlig noen rolle hvilket land partnerne er fra så lenge de behandler hverandre med gjensidig respekt? Anonymkode: 31e62...80f 👏 Anonymkode: 82889...617 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spiller det egentlig noen rolle hvilket land partnerne er fra så lenge de behandler hverandre med gjensidig respekt? Anonymkode: 31e62...80f Det er jo det de ofte ikke gjør siden de ser ned på damene fra utlandet Anonymkode: 0cc4b...50a 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spiller det egentlig noen rolle hvilket land partnerne er fra så lenge de behandler hverandre med gjensidig respekt? Anonymkode: 31e62...80f Sier meg enig med deg 😊 Hvem vet hvem vi forelsker oss i. Utelukker ikke å forelske meg i en fra et annet land. Anonymkode: a4461...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Det jeg ikke skjønner, er hva en mann får ut av å være i et forhold med en som i all praktikalitet har prostituert seg til han for å ha et anstendig liv. Jeg skjønner ikke hvor gleden i det er å leve i den type byttehandelsforhold. Selv hadde jeg aldri, under noen omstendighet involvert meg med en som «vil» være med meg pga landet jeg er i fra og fordi hun ser muligheter økonomisk etc ved å være med meg. Det er kanskje det stussligste og mest kvalmende jeg kan tenke meg hva forhold angår. Anonymkode: 8a123...e3c 22 6
Stacy__ Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Jeg synes egentlig det er litt trist at ekteskap baseres på gjensidig utnyttelse 3 3
Majer Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Det er jo 70 000 flere menn enn kvinner i fertil alder. Så jo flere kvinner man henter inn for å tette gapet jo bedre. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Det er et stort overskudd av menn i Norge, så vi bør faktisk øke immigrering av kvinner i fruktbar alder! Anonymkode: a68ca...857 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Nå er det endog slik att det er flere menn enn kvinner her til lands, så NOEN må jo ut av landet for å finne seg ei. Anonymkode: 0ca66...759 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Et tap for hvem? I prinsippet spiller det vel ingen trille. Jeg er på papiret svigermors drøm, morsom og flink med barn. Ingen norske kvinner kunne tenke seg å gå på date med meg. Jeg dater kun i Norge av praktiske årsaker, men hadde jeg vært litt yngre kan det godt hende jeg hadde prøvd direkte i utlandet. Man lever jo kun én gang, og hvis norske kvinner er for kresne er det naturlig å utvide horisonten. Jeg tror nok mange hadde blitt overraska over hvem som ikke lykkes i Norge, for det er som regel ikke den stereotypiske, halvfeite gubben med altfor ung kone. Anonymkode: 41725...032 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det jeg ikke skjønner, er hva en mann får ut av å være i et forhold med en som i all praktikalitet har prostituert seg til han for å ha et anstendig liv. Jeg skjønner ikke hvor gleden i det er å leve i den type byttehandelsforhold. Selv hadde jeg aldri, under noen omstendighet involvert meg med en som «vil» være med meg pga landet jeg er i fra og fordi hun ser muligheter økonomisk etc ved å være med meg. Det er kanskje det stussligste og mest kvalmende jeg kan tenke meg hva forhold angår. Anonymkode: 8a123...e3c Jeg tror ikke du skjønner så veldig mye generelt med den holdningen der jeg 🤗 Anonymkode: bb6df...79c 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er jo det de ofte ikke gjør siden de ser ned på damene fra utlandet Anonymkode: 0cc4b...50a Kilde? Anonymkode: ff110...bf7
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august Jeg vet om tarvelige menn du aldri så for deg med en kvinne og ettertraktede menn norske kvinner bare kan drømme om ta seg utenlandske koner. Så ikke døm. Anonymkode: 00526...539
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et tap for hvem? I prinsippet spiller det vel ingen trille. Jeg er på papiret svigermors drøm, morsom og flink med barn. Ingen norske kvinner kunne tenke seg å gå på date med meg. Jeg dater kun i Norge av praktiske årsaker, men hadde jeg vært litt yngre kan det godt hende jeg hadde prøvd direkte i utlandet. Man lever jo kun én gang, og hvis norske kvinner er for kresne er det naturlig å utvide horisonten. Jeg tror nok mange hadde blitt overraska over hvem som ikke lykkes i Norge, for det er som regel ikke den stereotypiske, halvfeite gubben med altfor ung kone. Anonymkode: 41725...032 Denne tromp datingen går dere til hodet. Du kan ikke bestille kjæreste, du må møte noen hvor dere får et godt øye til hverandre. Kanskje finner du ei i et annet land, men jeg håper du annerkjenner at de er et menmeske som føler og det betyr også at de ikke bestandig føler det du gjør. Hvor mange kjekke menn tror du jeg ser på en dag på jobb foreksempel? La oss si på 50 kunder, syns jeg 20 er kjekke. Det er mange. Betyr det at jeg vil date dem? Hvorfor skal jeg? Jeg har en i kikkerten, en som har tatt hjertet mitt med storm, resten er sikkert fine men skjønner du hva jeg mener? Forstår du at det personlige elementet må være der? Anonymkode: a4461...4fc 5 6
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Jeg kjenner til mange norske damer som er helt ville etter tyrkerkuk. Så dette går begge veier. Skjønner ikke noe galt med det. Anonymkode: 48714...684 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå