rosa rosin Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Har en lillebror på 13 år som vokser uregelmessig og mye. Dette har resultert i store, vonde strekkmerker som starter på rompa og går opp til ryggen. Han har også fått det rundt lysken. Smertene har begynt å hindrer han i hverdagen. 😔 Har tenkt å spørre på apoteket om kremer, men ville høre her først: Er det noen som har opplevd lignende og har kremer å anbefale? Andre tips mottas med takk! ❤️
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Det finnes ingen kremer mot strekkmerker. Men, de skal jo ikke gjøre vondt? Gjør det så vondt ville jeg hørt med en lege. Men det er kanskje voksesmerter. Jeg fikk en del strekkmerker i puberteten. De bleknet med tiden. Anonymkode: fb3f4...478 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august rosa rosin skrev (2 timer siden): Har en lillebror på 13 år som vokser uregelmessig og mye. Dette har resultert i store, vonde strekkmerker som starter på rompa og går opp til ryggen. Han har også fått det rundt lysken. Smertene har begynt å hindrer han i hverdagen. 😔 Har tenkt å spørre på apoteket om kremer, men ville høre her først: Er det noen som har opplevd lignende og har kremer å anbefale? Andre tips mottas med takk! ❤️ Få mor/far til å ta han med til legen om det gjør vondt. Anonymkode: 3f7fa...971 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Strekkmerker gjør ikke vondt. Anonymkode: 6b8cb...630 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Er nok lurt med en legetime. varmeflaske kan hjelpe mot voksesmerter, og kanskje trenger han noe smertestillende krem eller tabletter. Men det bør legen (evt helsesøster) mene noe om. så snilt at du hjelper lillebroren din! Jeg smurte meg med en olje da jeg var gravid, fikk ingen strekkmerker men aner ikke om det var tilfeldig eller ikke. Anonymkode: 6277d...7a6
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Strekkmerker gjør vondt fordi huden revner på en måten. Jeg gikk gravid og hadde sår pga strekkmerkene. Ta en tur til legen hvis det er så ille, men en fetkrem vil hjelpe mye ❤️ Anonymkode: 2fb7e...f04 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå