AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Skal på reunion neste uke og vi skal på restaurant å spise middag. Skal ha på meg enten et klokkeformet skinnskjørt eller et klokkeformet satengskjørt (begge til midt på leggen), eller en lang, svart sommerkjole. Trenger forslag til sko som kan passe, og gjerne noen jeg kan bruke til f.eks. årets julebord også. Jeg vil ikke ha sånne "bedehus" Tamaris-pumps... Krav: Svarte sko Ikke veldig høy hæl (max 5 cm.) Ikke noe reim over ankelen (har tykke ankler, så vil ikke fremheve disse) Ikke lakk Med tå Max 2000 kr. Har tidligere brukt støvletter til disse skjørtene, men siden det er meldt 16. - 17. grader blir det litt feil med det denne gangen. Har du sett noen "kule" sko i det siste? Hva er høstens mote i "avdeling for finsko"? Anonymkode: 2d6cd...680
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Hadde brukt svarte eller hvite sneakers Anonymkode: 167cd...235 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde brukt svarte eller hvite sneakers Anonymkode: 167cd...235 Nei ærlig talt. Folk må slutte å bruke joggesko til alt Anonymkode: 2e90f...bcf 16 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde brukt svarte eller hvite sneakers Anonymkode: 167cd...235 Takk for svar, men tenkte noe som er litt mer pyntet 💃 Anonymkode: 2d6cd...680 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, men tenkte noe som er litt mer pyntet 💃 Anonymkode: 2d6cd...680 Da hadde jeg kjøpt et par loafers🙂 Anonymkode: 167cd...235 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da hadde jeg kjøpt et par loafers🙂 Anonymkode: 167cd...235 Hun sa pensko. Mokkasiner har aldri vært pent. Anonymkode: 2e90f...bcf 7
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Slingback er elegante, synes jeg. Jeg likte disse: https://www.skoringen.no/no-collection-slingback-pump-svart-2215500110?productid=2215500110 Anonymkode: 363e1...560 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Slingback er elegante, synes jeg. Jeg likte disse: https://www.skoringen.no/no-collection-slingback-pump-svart-2215500110?productid=2215500110 Anonymkode: 363e1...560 Takk for link og forslag 😊 Anonymkode: 2d6cd...680
Daisy-love Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Ballerina er visst inn igjen nå, og finnes jo i haugevis av varianter. https://www.zalando.no/damesko-ballerinasko/ Jeg tror jeg ville sett etter noen penere versjoner av ballerina, noen har en bitteliten hæl også, om du ønsker helst litt av det for å se mer pyntet ut. 2 1
Hanne67 Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august (endret) Daisy-love skrev (7 minutter siden): Ballerina er visst inn igjen nå, og finnes jo i haugevis av varianter. https://www.zalando.no/damesko-ballerinasko/ Jeg tror jeg ville sett etter noen penere versjoner av ballerina, noen har en bitteliten hæl også, om du ønsker helst litt av det for å se mer pyntet ut. Det samme tenker jeg, og de er utrolig gode å gå i. Softwalk er et merke med behagelige sko, uansett hva du velger av fasong. Endret 17. august av Hanne67 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august hva er klokkeformet skjørt / kjole? Anonymkode: f9755...b3a 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Ballerinasko, eller sandaler? Eller sneakers - enig i den og mange fine å få tak i! Anonymkode: b435b...eff 1
Daisy-love Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Hanne67 skrev (2 minutter siden): Det samme tenker jeg, og de er utrolig gode å gå i. Softwalk er et merke med behagelige sko, uansett hva du velger av fasong. Ja jeg tror ballerina er noe her, og enig med deg i Softwalk. Det har de i hvert fall på Eurosko, og jeg har selv noen høye hæler fra det merket jeg har hatt i rundt 10år. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Kitten heals er vel in for tiden. Anonymkode: 97128...e83 2
Daisy-love Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hva er klokkeformet skjørt / kjole? Anonymkode: f9755...b3a Det er en fasong, med en del fylde i skjørtet. Se for deg en kirkeklokke, 🔔 mer sånn fasong. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun sa pensko. Mokkasiner har aldri vært pent. Anonymkode: 2e90f...bcf For meg er loafers pensko Anonymkode: 167cd...235 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august Daisy-love skrev (15 minutter siden): Ballerina er visst inn igjen nå, og finnes jo i haugevis av varianter. https://www.zalando.no/damesko-ballerinasko/ Jeg tror jeg ville sett etter noen penere versjoner av ballerina, noen har en bitteliten hæl også, om du ønsker helst litt av det for å se mer pyntet ut. Ballerina er jo verre enn joggesko. Døds stygge. Anonymkode: 22e96...c1b 4
Daisy-love Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ballerina er jo verre enn joggesko. Døds stygge. Anonymkode: 22e96...c1b Nå er ikke alle ballerina like, og alle liker heller ikke det samme. Jeg er selv kjempefornøyd med at ballerina igjen er lettere å få tak i igjen 😊 6
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august Daisy-love skrev (3 minutter siden): Det er en fasong, med en del fylde i skjørtet. Se for deg en kirkeklokke, 🔔 mer sånn fasong. så passer det bedre med nette sko enn med omfangsrike sko vil jeg tro, ballerina er sikkert fint men kan bli for kjedelig - klassiske pumps tenker jeg er det peneste og da gjerne i den merlot fargen som er IN nå.. og så hiver du med en snerten liten veske i samme farge ❤️ Anonymkode: f9755...b3a 1 1
Daisy-love Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): så passer det bedre med nette sko enn med omfangsrike sko vil jeg tro, ballerina er sikkert fint men kan bli for kjedelig - klassiske pumps tenker jeg er det peneste og da gjerne i den merlot fargen som er IN nå.. og så hiver du med en snerten liten veske i samme farge ❤️ Anonymkode: f9755...b3a Enig i at pumps kan se veldig fint ut til klokkefasong, men de riktige ballerina, f.eks i lakk, eller annet så kan det bli veldig bra 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå