Anonym-bruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august For en uke siden fikk jeg vondt i halsen, hadde feber kun 1 dag. Ikke hatt det etterpå. Dagen etter fikk jeg vondt i øret og har hatt det siden, men kun når jeg svelger. Ikke hatt feber siden, føler meg ikke syk men ikke helt som jeg pleier. Begynner å bli veldig lei at det gjør vondt hver gang jeg svelger/ spiser/ drikker. Er det noe som går? Begynner å lure på om jeg kanskje må til legen 🙈
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Du bør gå til legen. Ring i morgen tidlig. Jeg gikk til legen fredag for en uke siden, etter vondt i øret (og veldig sår hals) i én uke. Det ble konstatert heftig ørebetennelse, og jeg fikk en 6-dagers kur med antibiotika i salveform (flere ganger daglig). Jeg var ikke noe bedre da kuren var avsluttet, så fikk ny legetime før helgen. Øret var like betent, så nå holder jeg på med en antibiotikakur i tablettform (flere ganger daglig). Om jeg ikke er bedre til onsdag blir det vel ny legetime…. Anonymkode: e55dc...342
Anonym-bruker Skrevet 17. august Forfatter #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du bør gå til legen. Ring i morgen tidlig. Jeg gikk til legen fredag for en uke siden, etter vondt i øret (og veldig sår hals) i én uke. Det ble konstatert heftig ørebetennelse, og jeg fikk en 6-dagers kur med antibiotika i salveform (flere ganger daglig). Jeg var ikke noe bedre da kuren var avsluttet, så fikk ny legetime før helgen. Øret var like betent, så nå holder jeg på med en antibiotikakur i tablettform (flere ganger daglig). Om jeg ikke er bedre til onsdag blir det vel ny legetime…. Anonymkode: e55dc...342 Vet jo ikke, men tror ikke det er ørebetennelse. Jeg har kun vondt når jeg svelger, ikke ellers. Men skal ringe legen i morgen og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå