AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august hei! hva betyr dette og når kan jeg teste meg med Graviditetstest? Anonymkode: ddc56...a80
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Ser ut som eggløsning var 14.08, du kan tidligst teste 8 dager etter eggløsning. Jeg fikk ikke positiv test før tidligst 10 dager etter EL og er nå 34 uker på vei. Lykke til☺️ Anonymkode: 619be...c8c
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ut som eggløsning var 14.08, du kan tidligst teste 8 dager etter eggløsning. Jeg fikk ikke positiv test før tidligst 10 dager etter EL og er nå 34 uker på vei. Lykke til☺️ Anonymkode: 619be...c8c Så 8 dager fra den 14?☺️ gratulerer! Begynte å tracke el nå for å øke sjansen for å bli gravide ☺️ Håper det sitter! Anonymkode: ddc56...a80
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Ja nettopp☺️ Takk☺️. Tok oss fem måneder, selv med grundig tracking, så ikke fortvil om ikke det sitter med en gang. Anonymkode: 619be...c8c
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som eggløsning var 14.08, du kan tidligst teste 8 dager etter eggløsning. Jeg fikk ikke positiv test før tidligst 10 dager etter EL og er nå 34 uker på vei. Lykke til☺️ Anonymkode: 619be...c8c Eggløsning er ikke samme dag som test er positiv, men 12 - 36 timer senere. Ville derfor regnet eggløsning den 15.08 Anonymkode: b8507...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Eggløsning er ikke samme dag som test er positiv, men 12 - 36 timer senere. Ville derfor regnet eggløsning den 15.08 Anonymkode: b8507...3d2 Godt poeng! Det glemte jeg å si. Anonymkode: 619be...c8c
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august mommyaka skrev (56 minutter siden): Har du fast syklus? Pcos? Ikke Pcos, nei. Var hos gyn på torsdag. Hadde ikke hatt mensen på 2 måneder før jeg oppdaget el her på torsdag.. så ville sjekke, men hadde ikke pcos Anonymkode: ddc56...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå