Gå til innhold

Dere som lurer på om det finnes en sjanse:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du/ deg som lurer på om det finnes noen sjanse hvis om at dersom, tolker normal høflighet som tegn på interesse og griper etter halmstrå og mann som ikke blir kvitt en flørt :

https://vm.tiktok.com/ZNdCDdRya/

If he wanted to he would, og selv om det selvfølgelig ikke gjelder alle menn burde det være jo sunt for kvinner å reflektere over dette? Det burde finnes verdi i at kvinner aksepterer at de fleste menn velger partner på en annen måte en kvinner og på død og liv skal tolke andre ut fra egne handlingsmønster og preferanser. Da kunne man både  møtes på ærlige premisser uten kaste bort tid på relasjoner som ikke utvikles. Og jo flere ONS man angrer på fordi han ikke ville satset på en allikevel kunne blitt avverget. (mener ikke de som er uærlige, men de som faktisk sier at de er usikre der kvinnen tror at de kan få han til å snu)

Blir oppriktig redd og med tiden bare oppgitt over tråd på tråd med samme innehold der voksne mennesker opptrer som hjelpeløse offer som vil ha sympati og bekreftelse på at xxxx vil ha de uten å ta imot den egentlige hjelpen de ber om. På et eller annet tidspunkt kan man ikke skylde på menn som utnytter situasjonen-ansvaret overgår til en selv og «privilegiet» å motta sympati og å være offer for andres handlinger faller bort. Er ikke dette bare å normalisere et usunt mønster og egentlig en ren ansvarsfraskrivelse?

Det er vanskelig for de aller fleste å akseptere avvisning, men er ikke dette en forutsetning også for kvinner om man skal begi seg ut i dagens datingverden? Menn må tilsynelatende deale med slikt langt oftere, men er det noen menn der ute som kjenner igjen dette og ser hvordan kvinner ikke forstår dynamikken eller det overrepresentert på KG? 

Beklager rotete innlegg, forsøker å forstå en sammenheng  men blander muligens et hekt og en normal relasjon.

Anonymkode: f4921...694

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hang ikke helt med her, så ærlig må jeg være.

Men en ting er sikkert - avvisning fra en mann er ikke det samme som avvisning fra en kvinne. For sex vil du nesten alltid få av en mann, men det betyr overhodet ikke at du har sjans på han for et forhold. Og dette er det en del som tydeligvis ikke forstår. Men jeg antar at de fleste er klar over dette da, men kanskje driver med litt ønsketenkning i blant.

Anonymkode: b338a...615

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange kvinner vet at menn velger partner på en annen måte enn de. Jeg tror ikke det er en stor hemmelighet. 

Menn kan avvise en flørt og kvinner kan avvise en flørt. Det viktigste er jo hva en selv vil. Men er det en god match så blir det noe annet…

Anonymkode: 36493...502

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller spurt hvor fruktbart det er å spørre om noe som er så himla individuelt?

Jeg er mann. Nei, en kvinne får ikke sex av meg pga en date. Om jeg liker dama og lærer henne å kjenne, så kanskje blir det følelser. Blir det følelser er kanskje sex mer naturlig. Det er meg. Alle er forskjellig men KG tenderer å sette kjønn i en bås. Hvor givende er det?

Anonymkode: ef5b0...410

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Først følelser, så sex. Det er det vanlige for meg og majoriteten av menn.

M50

Anonymkode: f3dbf...fc8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...