Gå til innhold

Alternativ til Change?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sånn kjempefornøyd med den lokale change-butikken som er i nærheten, men vet ikke helt om problemet er utvalget, ansatte eller at jeg plutselig har endret kroppsfasong uten å merke det?
De siste sårene har jeg ligget på 70G der, men ville ha noen nye bh’er så var innom sist helg, og var igjennom det obligatoriske målingen (som jeg for øvrig hater, for de har så lange akryl-negler som skrrrraper huden!🤮)  og da kom hun frem til at 80F var mer riktig. Jeg har Max lagt på meg 2 kg siden sist, og de nye bh’ne føles så slappe. Får plass til to fingre under beltet, og stroppene som hun justerte  heeeelt riktig er også romslige nok til to finge… hun insisterte på at den satt riktig, men jeg er i tvil, så vil se om det er noen andre butikker som kanskje har ok utvalg?

Anonymkode: 37837...c19

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått tilbake og snakket med enten samme eller den som driver butikken. Change har normalt en tendens til å heller gå ned i omkrets og opp i cup, enn det du var borti her, så det høres jo ut som hun som målte deg har bommet. 

Change er såpass dyrt at det er verdt å ta de med tilbake for en sjekk. 

Ikke svar på spørsmålet, men måtte bare si noe på det. Jeg er fast kunde hos Change, og opplever de er ganske på for å selge, men også gode på service. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun du som vet hvilken størrelse du er komfortabel med og ingenting de kan måle seg til. Selv synes jeg bh-er som sitter for stramt rundt bysten er helt jævlig og da spiller det ingen rolle om det "på papiret" er den riktige størrelsen, de kan insistere så mye de bare vil.

Jeg handler allt undertøy hos Lindex. Spesielt fornøyd med merket som heter Ella M - BH-ene der er veldig passende for meg (bruker C/D-cup), passende dekkende cuper og passende smale stropper. Jeg hater Change sitt opplegg med mas, måling og å bli fotfulgt rundt i butikken så styrer helt unna de. H&M og Hunkemøller er jeg heller ikke noe fan av, synes jeg har veldig små størrelser.

Anonymkode: 06ade...347

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Obligatorisk måling? Man kan vel nekte? Er ikke alle som liker å kle av seg. Jeg har kjøpt BH-er på change før uten mas om måling, men er noen år siden sist jeg var i en change-butikk. Bruker 65E og kjøper BH-er på Cubus, Lindex, Zalando og boozt. Dyrere merker på de to sistnevnte butikkene. H&M finner jeg ikke str min. Bare sett opp til B med 65 i omkrets der. 

Anonymkode: 99b7b...768

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har kun hatt dårlig erfaring med Change både i kuneservice (kunnskap) og i kvalitet på produktene. Jeg handler heller i frittstående butikker, gjerne merker som Marie Jo, wacoal, Freya, Marlies Dekker osv.. 

Anonymkode: a8318...71c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det pleide å være en veldig bra undertøy butikk på Steen og strøm. Kjøpte min første bh derfra så dette er noen år siden. Har ikke klart å finne en annen butikk i dems kaliber. 

Skal følge med her i tråden i tilfelle det kommer noe bra tips. 

Synes ikke at disse kjede butikkene flere nevner over her har så bra undertøy. Har handlet en del men det kan ikke måle seg med kvalitetsundertøy. Change liker jeg ikke heller så handler heller på Lindex enn hos dem.

Anonymkode: 0bfd8...777

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt stor byste, og har aldri vært fornøyd med Change. Prisen reflekterer på ingen måte kvaliteten, slik jeg opplever det. Jeg handler heller på undertøysbutikker som tar inn ulike merker. Der har jeg fått både bedre hjelp og bedre undertøy. 

Jeg synes faktisk BH-ene jeg prøver og plukker ut selv og kjøper på Cubus passer bedre enn de jeg har fått hjelp til å kjøpe på Change. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns KappAhl har gode BH-er. Jeg har stor byste. For meg fungerer verken Change (syns de ofte gnager), Lindex (ikke nok hold / sitter ikke pent) eller HM (for små cup-størrelser). Jeg har prøvd BH i dyre undertøysbutikker uten at jeg har fått så lyst å kjøpe dem. Syns de fra KappAhl fungerer vel så bra. 

Anonymkode: 51fe7...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke change. Har aldri fått bh’er der som er gode å gå med, selv om de i teorien skal passe. På nett har Underverker mye fint også i store størrelser. Ellers støtter jeg gjerne de lokale og uavhengige butikkene

Anonymkode: 8dd63...11a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2025 den 14.28):

Det pleide å være en veldig bra undertøy butikk på Steen og strøm. Kjøpte min første bh derfra så dette er noen år siden. Har ikke klart å finne en annen butikk i dems kaliber. 

Skal følge med her i tråden i tilfelle det kommer noe bra tips. 

Synes ikke at disse kjede butikkene flere nevner over her har så bra undertøy. Har handlet en del men det kan ikke måle seg med kvalitetsundertøy. Change liker jeg ikke heller så handler heller på Lindex enn hos dem.

Anonymkode: 0bfd8...777

Hvilket merke var BH-en? Det finnes butikker som har stort sett de samme varene på  bogstadveien, Storo og cc vest. 

Anonymkode: 1fd0b...e01

Skrevet

Jeg har kjøpt en del på Change. Det er vel ikke verre der enn andre steder...? 

Hva med HunkeMøller (eller hva de heter?) Jeg har aldri kjøpt noe der, men det sies å skulle være bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler kun Triumph, bh'ene sitter bra og jeg får alltid god hjelp, om jeg trenger det. 

Anonymkode: 64d81...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...