AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Det er jo opp til deg. Ellers er det litt lite informasjon. Hva slags relasjon har du til ham? Det er forskjell på om det er en bekjent eller din bror, f.eks. Anonymkode: da705...ed9
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Spørs hvilken relasjon du har til personen. Er det et familiemedlem eller en venn bør du sende en bekymringsmelding til fastlegen. Anonymkode: acb82...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Av og til må man det. Jeg har dessverre flere i min familie, og jeg har i perioder måttet ta avstand for å få puste ut, og fokusere på meg selv. Siden jeg jobber i et relevant yrke får jeg mye mistanke rettet mot meg, og i de verste periodene også trusler. Det hjelper definitivt ikke på mistankene de bærer, og det blir ofte verre en periode, men det er tungt å ta de samme samtalene 2-10 ganger for dag, og det å må passe seg for alt man sier, og kroppssignalene man gir. Man blir analysert opp, ned, bak, og frem. Man kan ikke være sliten en dag engang, for da har du baktanker, og jobber med et komplott. Anonymkode: ba7a8...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Spørs hvilken relasjon du har til personen. Er det et familiemedlem eller en venn bør du sende en bekymringsmelding til fastlegen. Anonymkode: acb82...fcc Støtter dette. Bekymringsmelding til fastlegen. Du kan blokkere hvis du vil, hvis du synes det blir for slitsomt. Anonymkode: 943ba...1db
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Send bekymringsmelding. Om du blokkerer er jo din sak. Anonymkode: 0fc0b...68b
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Hvilken relasjon har du til personen? Anonymkode: 1b035...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå