AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august I dag slapp jeg en smyger på flyet som STINKET. Så flere som rynker på nesen og kikket seg rundt. Men vanskelig å peke ut synderen. Så jeg ble ikke så flau. Flere her som har gjort det samme? Anonymkode: 35667...73d
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Ehh, nei🤢🤮 Sitter virkelig ikke å fjerter på flyet. Æsj! Gå på do om du må fjerte! Anonymkode: 85348...8f4
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I dag slapp jeg en smyger på flyet som STINKET. Så flere som rynker på nesen og kikket seg rundt. Men vanskelig å peke ut synderen. Så jeg ble ikke så flau. Flere her som har gjort det samme? Anonymkode: 35667...73d Tok du del i den "titte rundt seg"-greien? Anonymkode: f3aa0...21f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august Nei, jeg har såpass respekt for andre at det gjør jeg ikke. Og såpass kontroll på min lukkemuskel at det heller ikke skjer uhell. Anonymkode: 0eae0...952
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Men flymaten er dritt og skaper mye tarmgass. Anonymkode: 35667...73d
visp Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Nei, aldri. Men jeg vet jo at det er mange der ute som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Ja det har jeg faktisk også gjort et par ganger de siste årene. Da hvis jeg sitter på siden av et av barna😅 de fjerter jo rett som det er. Alternativet er å få vondt i magen og ha det ubehagelig resten av dagen. Før gjorde jeg aldri slik. Feis heller ikke ute, kun alene hjemme på toalettet. Anonymkode: 10a40...298 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg har såpass respekt for andre at det gjør jeg ikke. Og såpass kontroll på min lukkemuskel at det heller ikke skjer uhell. Anonymkode: 0eae0...952 Hvorfor i alle dager skal man gjøre det mest naturlige i verden til noe tabu og skambelagt? Posten skal frem og at den kommer ut som en smyger vitner bare om at TS prøvde så godt TS kunne å skjule. Jeg kunne gjerne listet opp alle plasser jeg har sluppet en smyger. Ikke minst en illeluktende en, men da er det lettere å liste opp hvor jeg ikke har sluppet en 😅 Anonymkode: 64d03...41a 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Ja. Luften må jo ut. Hvis ikke så får jeg så smerter i magen. Jeg finnes ikke flau over det. Jeg har gått så mange år å holdt meg for å ta hensyn til folk at det ødelegger så mye for meg. Ligger et døgn på hotellrommet med så my smerter. Så no er jeg så gammel at jeg bryr meg ikke lenger. Anonymkode: 522db...bf7 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Jeg har IBS og kan virkelig ikke kontrollere hverken utslipp eller mengden gass, det nærmeste jeg kommer er å faste et døgn før jeg flyr og det er ganske enkelt ikke alltid mulig, ikke er det en garanti heller for noe som helst. Det har vært flyturer der jeg har sluppet luft mer eller mindre sammenhengende og turer der jeg har vært utslippsfri. Sånn er det å leve i et samfunn med mennesker, noen fiser på fly også. Anonymkode: 4caa2...09c 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Nei, jeg har manerer, selvrespekt og respekt for andre. Sånne som deg burde holde seg hjemme. Anonymkode: f33f5...3d0
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har IBS og kan virkelig ikke kontrollere hverken utslipp eller mengden gass, det nærmeste jeg kommer er å faste et døgn før jeg flyr og det er ganske enkelt ikke alltid mulig, ikke er det en garanti heller for noe som helst. Det har vært flyturer der jeg har sluppet luft mer eller mindre sammenhengende og turer der jeg har vært utslippsfri. Sånn er det å leve i et samfunn med mennesker, noen fiser på fly også. Anonymkode: 4caa2...09c Bullshit. Du kan å gå på do som alle andre. Anonymkode: f33f5...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Det eneste stedet jeg slipper en fis i nærheten av andre er på fly. Lyden gjør at det ikke høres. Anonymkode: eab25...170 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august Det har skjedd at jeg våkner idet det kommer ut og bare såvidt rekker å holde igjen så det ikke lager så mye lyd, men da kommer det gjerne ut. Har også skjedd en gang når vi er på vei til å få drikke og det ikke med vinduesete på tresetersrad, så umulig å komme seg raskt nok til toalettet. Føles helt forferdelig ovenfor andre rundt 😬 Anonymkode: 13533...72a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bullshit. Du kan å gå på do som alle andre. Anonymkode: f33f5...3d0 Tror du helt seriøst at det utgjør noen forskjell på produksjonen av tarmgass at jeg sitter å blokkerer doen hele flyturen gjennom? Eller at jeg kan nekte gassen å finne veien ut? Du vet åpenbart ikke hvordan IBS kan påvirke individer. Anonymkode: 4caa2...09c 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august Ja. Får ofte veldig mye luft i magen på fly også så gjort flere ganger. Anonymkode: 5c411...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du helt seriøst at det utgjør noen forskjell på produksjonen av tarmgass at jeg sitter å blokkerer doen hele flyturen gjennom? Eller at jeg kan nekte gassen å finne veien ut? Du vet åpenbart ikke hvordan IBS kan påvirke individer. Anonymkode: 4caa2...09c finnes det ikke innretninger som samler opp gassen da? i stedet for at den siver ut.. det må jo være det. ingen som liker å være en stankmaskin.. Anonymkode: f3aa0...21f
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Visste dere at flyvertinner og flyverter er veldig motstandsdyktige mot promplukt? Da de jobber og sitter nærme flytoalettene. Hver gang dodøra åpnes så kjenner de drittlukta. Var ei flyvertinne som syntes det var det vanskeligste ved jobben den første tiden. Etter hvert ble hun vant med lukta og syntes det var greit. Anonymkode: 35667...73d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå