AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Statsforvalteren avviste klage på særdeles dårlig lege behandling. Erfarte at det er et stort hull i det lege forståelse, og sikrer at man får riktige tabletter tilpasset min kropp. Nå ble det mange faktorer som spilte inn, og feil tablett medførte også at kroppen ble satt i sjakk, og kreftforløp skjedde at jeg måtte selv henvise meg til leger for å bli forstått. På en måte bra det finnes vikarer som kommer til legekontoret. At man har lidet sånn fordi man har blitt feil behandlet, og samtidig bli direkte avvist av statsforvalteren er tøft. Det står samtidig det er ikke mulighet å klage videre. Hvem kan hjelpe, og finnes det muligheter for at man faktisk blir forstått hva man har lidet? Kan advokater hjelpe? Anonymkode: 7ebc6...73e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Ja, advokat kan kanskje hjelpe. Du kan også høre med pasient- og brukerombudet, de kan gi veiledning. Kan det være at klagen er skrevet for dårlig? Har du fått hjelp til å formulere den, eller er den formulert slik som i innlegget her? Anonymkode: fa5f5...c1d 4
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august På hvilket grunnlag avviser Statsforvalteren klagen? Ellers kan man klage til Sivilombudet. Anonymkode: 6d3c6...9ad
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På hvilket grunnlag avviser Statsforvalteren klagen? Ellers kan man klage til Sivilombudet. Anonymkode: 6d3c6...9ad Dette er et viktig spørsmål. Gikk du rett til Statsforvalteren, eller prøvde du å klage til behandlingsstedet først? Anonymkode: 6042d...a22
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dette er et viktig spørsmål. Gikk du rett til Statsforvalteren, eller prøvde du å klage til behandlingsstedet først? Anonymkode: 6042d...a22 sendte først til statsforvalteren. Sendte til behandlingsstedet like etterpå før jeg fikk svar fra statsforvalteren. Har ikke fått svar fra behandlingstedet. Anonymkode: 7ebc6...73e
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): På hvilket grunnlag avviser Statsforvalteren klagen? Ellers kan man klage til Sivilombudet. Anonymkode: 6d3c6...9ad takk for tips. De antyder vel at det ikke er nok skade, uten at det er formulert. Jeg har jo forstått at det er når man har dødd, at statsforvaltere reagerer. Anonymkode: 7ebc6...73e
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, advokat kan kanskje hjelpe. Du kan også høre med pasient- og brukerombudet, de kan gi veiledning. Kan det være at klagen er skrevet for dårlig? Har du fått hjelp til å formulere den, eller er den formulert slik som i innlegget her? Anonymkode: fa5f5...c1d klagen er godt formulert og veldig dekkende. takk for tips. Anonymkode: 7ebc6...73e
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): klagen er godt formulert og veldig dekkende. takk for tips. Anonymkode: 7ebc6...73e Så det er ikke du selv som har skrevet den? Anonymkode: df2fc...a5a 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Ikke for å være frekk, men jeg håper ikke du har skrevet den selv. Basert på den norsken du legger for dagen i innlegget ditt skriver du veldig dårlig. Det beste du kan gj for deg selv er nok å legge saken bak deg, du kommer aldri til å få den rettferdigheten du ønsker. Anonymkode: d004d...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Søker du erstatning for skade påført ved helsehjelp er det Norsk pasientskadeerstatning som er rett instans. Statsforvalteren har et ganske stort rom for selv å vurdere hvilke saker de går inn i og ikke. Ble det konkludert med at du har fått forsvarlig helsehjelp? Anonymkode: be1c6...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Søker du erstatning for skade påført ved helsehjelp er det Norsk pasientskadeerstatning som er rett instans. Statsforvalteren har et ganske stort rom for selv å vurdere hvilke saker de går inn i og ikke. Ble det konkludert med at du har fått forsvarlig helsehjelp? Anonymkode: be1c6...4fd hvem står ansvarlig for norsk pasientskadeerstatning? har fått erfare at norsk legestandard ikke holder veldig høy klasse. Masse hull som skjer, og mulig fordi legger ikke kan jobbe mange under samme tak. Jeg tror ikke jeg ville vært lege på et sted uten å ha god plattform av mange leger som jobber på samme sted. Anonymkode: 7ebc6...73e
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): hvem står ansvarlig for norsk pasientskadeerstatning? har fått erfare at norsk legestandard ikke holder veldig høy klasse. Masse hull som skjer, og mulig fordi legger ikke kan jobbe mange under samme tak. Jeg tror ikke jeg ville vært lege på et sted uten å ha god plattform av mange leger som jobber på samme sted. Anonymkode: 7ebc6...73e ?? Anonymkode: fa5f5...c1d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå