Gå til innhold

Dette skjer hver gang jeg prøver å date – hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sveiper på de samme rundbrennerne som alle andre. De har bokstavelig talt ikke tid til deg. Deres eneste mål er å ligge med så mange som mulig. Skulle de en dag få lyst til å slå seg ned hadde det uansett ikke blitt med deg. De ville gått for noen yngre og vakrere, med bedre kjemi.

Anonymkode: cc7e2...1f7

Er dette et standardsvar som postes under alle tråder om kvinner som snakker om dating? 

«Hvis du strever med dating som kvinne så er du

-ute etter feil menn (og det er din feil)

-for gammel (over 22 år?)

-for stygg»

Den myteomspunnede 10% av alle «Alfahannene», med 100 mill i formue, 2 mill i årslønn, og som 90% av alle kvinner på Tinder vil ha, de har jeg hittil ikke sett noe til? 🤔

Siden det skrives så mye om disse ekstremt ettertraktede ungkarene — så burde jeg da i det minste ha sett én?

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg trenger å få det ut. Jeg er 22 år og føler at det aldri klaffer for meg når det gjelder gutter og kjærlighet. Jeg har aldri opplevd at noen virkelig ønsker å bli kjent med meg på en romantisk måte, eller at noen kan se for seg å være kjæreste med meg. Det føles som om jeg alltid blir valgt bort før ting får en sjanse til å utvikle seg.

Jeg har datingapper, matcher med mange, men ingen av dem vil ha noe seriøst. Jeg byr på meg selv i møte med nye folk, prøver å være åpen og ekte, men likevel føles det som om ingen virkelig vil bli kjent med meg på et dypere plan. Jeg klarer ikke å forstå hva jeg gjør galt, og det gjør vondt å tenke at kanskje ingen noen gang har sett på meg og tenkt «hun vil jeg bli kjent med». Det gjør at jeg sitter igjen med en følelse av å være usynlig og uønsket, selv om jeg prøver å gi av meg selv.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Hvordan kommer man seg videre når man føler at man aldri blir den noen velger?❤️

Anonymkode: 31412...4da

Raskt spørsmål fra meg! Tar du noen gang initiativ til første date? Dvs du sender første melding?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (18 minutter siden):

Er dette et standardsvar som postes under alle tråder om kvinner som snakker om dating? 

«Hvis du strever med dating som kvinne så er du

-for gammel (over 22 år?)

-for stygg»

Den myteomspunnede 10% av alle «Alfahannene», med 100 mill i formue, 2 mill i årslønn, og som 90% av alle kvinner på Tinder vil ha, de har jeg hittil ikke sett noe til? 🤔

Siden det skrives så mye om disse ekstremt ettertraktede ungkarene — så burde jeg da i det minste ha sett én?

En ting er jo helt innlysende, og det handler ikke bare om damer som sliter på datingfronten, det gjelder også det havet av menn som klager over akkurat det samme - det nytter ikke å klage på alle andre når den eneste som kan gjøre noe er en selv. Og da må man være villig til å ta en titt på seg selv - finnes det et mønster? Hvilke type menn eller damer er jeg tiltrukket av og hvorfor? Hvilke signaler sender man ut eller sender man ikke ut? Osv osv… 

TS finner ingen som vil ha noe mer enn sex eller vennskap. Hun er heldigvis veldig ung og har god tid, ingen grunn til hastverk. Bli bevisst mønsteret ditt, fortsett å utvikle deg mot den du ønsker å være, så plutselig snur rollene - det er de som ønsker å kapre deg for et forhold. 

Anonymkode: 602ef...0d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (42 minutter siden):

Hvis du strever med dating som kvinne så er du

Så hvem sin skyld er det liksom, er det menns skyld?

Ok så si det er menns skyld at du ikke får kjæreste. Uansett kan du ikke endre på resten av verden, kun deg selv.

Anonymkode: 32445...2e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så hvem sin skyld er det liksom, er det menns skyld?

Ok så si det er menns skyld at du ikke får kjæreste. Uansett kan du ikke endre på resten av verden, kun deg selv.

Anonymkode: 32445...2e6

.... kan det hende ingen har skyld i å ikke føle det rette?

Bestandig så rask til å rette skyld. Unødvendig.

Anonymkode: cd69f...afd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (3 timer siden):

Jeg har haugevis med likes på Tinder. «Alfa» styret er jeg for gammel til å skjønne noe av. Ikke er jeg formuende eller har 2 mill i årslønn. Tror jeg er rimelig på snittet som er rundt 700k.
Er jeg ettertraktet? Jeg aner virkelig ikke. Jeg vet at jeg har mange likes på en dating app som egentlig ikke betyr så mye i det hele. 🤷‍♂️

Ikke er jeg ute etter et ligg heller. 

Anonymkode: 7f6ca...f53

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Det er blitt sånn for de fleste dessverre. 

Anonymkode: 3241a...508

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei, jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg trenger å få det ut. Jeg er 22 år og føler at det aldri klaffer for meg når det gjelder gutter og kjærlighet. Jeg har aldri opplevd at noen virkelig ønsker å bli kjent med meg på en romantisk måte, eller at noen kan se for seg å være kjæreste med meg. Det føles som om jeg alltid blir valgt bort før ting får en sjanse til å utvikle seg.

Jeg har datingapper, matcher med mange, men ingen av dem vil ha noe seriøst. Jeg byr på meg selv i møte med nye folk, prøver å være åpen og ekte, men likevel føles det som om ingen virkelig vil bli kjent med meg på et dypere plan. Jeg klarer ikke å forstå hva jeg gjør galt, og det gjør vondt å tenke at kanskje ingen noen gang har sett på meg og tenkt «hun vil jeg bli kjent med». Det gjør at jeg sitter igjen med en følelse av å være usynlig og uønsket, selv om jeg prøver å gi av meg selv.

Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Hvordan kommer man seg videre når man føler at man aldri blir den noen velger?❤️

Anonymkode: 31412...4da

Du er ikke alene. Det er andre som ønsker å bli kjent med personen for den hen er og bygge ut i fra dette, inkludert meg selv. Du må bare tenke at det vil ordne seg, og ha troen så vil tiden helt sikkert komme skal du se.

Endret av Jeg-er-anonym
  • Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...