AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Hei, jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg trenger å få det ut. Jeg er 22 år og føler at det aldri klaffer for meg når det gjelder gutter og kjærlighet. Jeg har aldri opplevd at noen virkelig ønsker å bli kjent med meg på en romantisk måte, eller at noen kan se for seg å være kjæreste med meg. Det føles som om jeg alltid blir valgt bort før ting får en sjanse til å utvikle seg. Jeg har datingapper, matcher med mange, men ingen av dem vil ha noe seriøst. Jeg byr på meg selv i møte med nye folk, prøver å være åpen og ekte, men likevel føles det som om ingen virkelig vil bli kjent med meg på et dypere plan. Jeg klarer ikke å forstå hva jeg gjør galt, og det gjør vondt å tenke at kanskje ingen noen gang har sett på meg og tenkt «hun vil jeg bli kjent med». Det gjør at jeg sitter igjen med en følelse av å være usynlig og uønsket, selv om jeg prøver å gi av meg selv. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Hvordan kommer man seg videre når man føler at man aldri blir den noen velger?❤️ Anonymkode: 31412...4da 7
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg byr på meg selv i møte med nye folk hva betyr det? Hva legger du i å "by på segselv"? Hvordan ser det ut? Anonymkode: 18fdd...259 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august 95% av menn på de samme datingappene føler vel akkurat det samme som deg 🙂 Så du er ikke alene, om det er noen trøst. Anonymkode: 32445...2e6 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Forventer du dybde fra første date? Anonymkode: e6833...574
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Du sveiper på de samme rundbrennerne som alle andre. De har bokstavelig talt ikke tid til deg. Deres eneste mål er å ligge med så mange som mulig. Skulle de en dag få lyst til å slå seg ned hadde det uansett ikke blitt med deg. De ville gått for noen yngre og vakrere, med bedre kjemi. Anonymkode: cc7e2...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august Dropp appene, meld deg inn i turlaget, røde kors, frivillighetssentralen, bli med der det skjer ting, møt folk på ekte. Anonymkode: b38e9...032 5 4
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har datingapper, matcher med mange, men ingen av dem vil ha noe seriøst. Anonymkode: 31412...4da Hvorfor sveipe på useriøse typer? Du er dårlig til å screene, evt. vil du absolutt ha rundbrenner-utseendet uten det som følger med de typene. Anonymkode: b10df...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Jeg tror ikke appene er veien å gå for å finne han, der er det bare kynisk sveiping og en kø-kultur med rop etter «neste». Du er jo veldig ung, bare 22 år. Det er jo en alder mange ikke nødvendigvis er så veldig seriøst opptatt av å finne noen… mulig jeg tar feil, men jeg ser for meg at det er en litt mellom-alder, der andre ting ofte er i fokus. Er du student? I så fall vil det være lurt å engasjere deg i studentmiljøet, delta på aktiviteter og vær ute der det skjer. Når du skriver at du byr på deg selv i dating, så tolker jeg det som at du er åpen i dialogen, deler av ditt liv, samtidig som at du også lytter og er interessert i den andre part. Det er jo uten tvil viktig! Så vær «der ute» fremfor på apps, møt folk og åpne blikket, og det viktigste av alt tror jeg er å være smilende og interessert, men samtidig klokt nedpå (ikke desperat og trengende). Alt kommer til å ordne seg 😊 Anonymkode: f492c...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dropp appene, meld deg inn i turlaget, røde kors, frivillighetssentralen, bli med der det skjer ting, møt folk på ekte. Anonymkode: b38e9...032 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): hva betyr det? Hva legger du i å "by på segselv"? Hvordan ser det ut? Anonymkode: 18fdd...259 Når jeg sier at jeg byr på meg selv, mener jeg at jeg aktivt prøver å bli kjent med folk på et personlig nivå. Jeg er student og er en del av en stor gjeng på over 20 stk, med både gutter og jenter, så det hender ofte at jeg blir introdusert for nye menn. Jeg tar initiativ i samtaler, stiller spørsmål, flørter litt når det passer, og prøver å være åpen og engasjert. I tillegg har jeg en sosial jobb og er med på padellaget på universitetet, så jeg kommer lett i kontakt med folk. Problemet er ikke at jeg ikke møter folk eller får kontakt. Jeg har ingen problemer med å snakke med nye mennesker. Utfordringen er å finne noen som faktisk vil mer enn bare et vennskap eller et kortvarig ligg. Anonymkode: 31412...4da 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Du må luke ut de useriøse mennene, mange av de på datingapper. Anonymkode: a7c46...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Er det noen fellestrekk ved de mennene du liker? Hvilke typer menn liker du ikke? Anonymkode: 83813...698 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men jeg trenger å få det ut. Jeg er 22 år og føler at det aldri klaffer for meg når det gjelder gutter og kjærlighet. Jeg har aldri opplevd at noen virkelig ønsker å bli kjent med meg på en romantisk måte, eller at noen kan se for seg å være kjæreste med meg. Det føles som om jeg alltid blir valgt bort før ting får en sjanse til å utvikle seg. Jeg har datingapper, matcher med mange, men ingen av dem vil ha noe seriøst. Jeg byr på meg selv i møte med nye folk, prøver å være åpen og ekte, men likevel føles det som om ingen virkelig vil bli kjent med meg på et dypere plan. Jeg klarer ikke å forstå hva jeg gjør galt, og det gjør vondt å tenke at kanskje ingen noen gang har sett på meg og tenkt «hun vil jeg bli kjent med». Det gjør at jeg sitter igjen med en følelse av å være usynlig og uønsket, selv om jeg prøver å gi av meg selv. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Hvordan kommer man seg videre når man føler at man aldri blir den noen velger?❤️ Anonymkode: 31412...4da Datingapper er for sex mener mange menn Anonymkode: 2192d...ae2 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Slutt å prøve så hardt. Ikke let etter den "rette". Avinstaller appene. Ta en pause fra dating, og bli glad i deg selv igjen. Anonymkode: bd957...486 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): del av en stor gjeng på over 20 stk, med både gutter og jenter, Er det ingen i den gjengen som kan være en potensiell date/kjæreste Anonymkode: 49b01...432
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ingen i den gjengen som kan være en potensiell date/kjæreste Anonymkode: 49b01...432 Jo, halvparten av gjengen er gutter, men ingen har vist interesse utover vennskap, og jeg har heller ikke kjent den «rette gnisten». Det finnes potensiale i flere av dem, men jeg ikke har møtt noen som faktisk vil noe mer enn bare vennskap eller kortvarig flørt. De jeg har prøvd å vise interesse for, har rett og slett ikke sett på meg på den måten. Anonymkode: 31412...4da
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Utfordringen er å finne noen som faktisk vil mer enn bare et vennskap eller et kortvarig ligg. Anonymkode: 31412...4da Det vil bli det store problemet for alle kvinner innen kort tid. Så om det er noen trøst, er du ikke aleine. Anonymkode: ad674...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det vil bli det store problemet for alle kvinner innen kort tid. Så om det er noen trøst, er du ikke aleine. Anonymkode: ad674...8b5 Kommer aldri til å bli et problem for meg Anonymkode: 43a1a...27d
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kommer aldri til å bli et problem for meg Anonymkode: 43a1a...27d Hva er det du gjør som er annerledes? Eller hvor tror du problemet ligger hos oss andre som sliter med å finne noe seriøst? Anonymkode: 31412...4da
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er det du gjør som er annerledes? Eller hvor tror du problemet ligger hos oss andre som sliter med å finne noe seriøst? Anonymkode: 31412...4da Ikke meg du spurte, men "problemet" ligger jo åpenbart hos deg / dere? Det er litt feil å si at du har et problem da, det er nok mer at du nok gjør noe "feil". De fleste damer har ikke akkurat vanskelig for å få en type om de vil og ikke er urealistisk med tanke på utseende. Det tror jeg nok du selv ser. Damer av alle fasonger osv har type. -Hvis du vil ha forhold (og ikke sex) må du være realistisk med tanke på hvem du kan få. Blir du gang etter gang kun tilbydt sex må du kanskje justere litt. -Du må faktisk være tydelig og ta initiativ. Det er ikke sikkert andre forstår at du kan være interessert. De fleste menn antar at ingen kvinner er interessert med mindre de gir tydelig beskjed. Anonymkode: 32445...2e6
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Du er jo ung da. Ikke uvanlig at man ikke treffer den rette 22 år gammel. Bare fortsett med å være sosial og treffe mange, så skjer det plutselig. Er ganske magisk det der. Det skjer når det skjer. Prøv å kose deg med veien mot å finne den rette, og ikke stress. Du er sosial og har mange venner, så usannsynlig at det ikke skjer før eller siden, men de aller fleste mennesker passer ikke sammen, så helt vanlig at dette tar tid. Anonymkode: 82a72...08a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå